Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 4 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 68 |
Mobilspel
| Pågående | 19 610 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| _abc_ | 2008-07-23 22:35 | |
![]() | "Jag påstod inte att han hade fel, utan bara bad honom tänka från en annan synvinkel. Jag kommer inte på nått bra exempel just nu dock... Jag tycker det är ok att ifrågasätta & vara kritisk på ett konstruktivt sätt. Vad tycker ni?" Ja det här lät ju relativt diplomatiskt ändå. BIlden du målade upp tidigare i tråden var att du var en sån som ofta framkallar pinsamma tystnader bland folk för att du nämnde att alla vita i Sverige borde utplånas eller något. | |
| _abc_ | 2008-07-23 22:37 | |
![]() | mommes: Jag tyckte att du var möjligen den vettigaste i snusk-tråden under seriöst. Om detta är vad du kallar att säga vad man tycker utan filter, be my guest. | |
| Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-07-23 22:39 | |
![]() | för att återknyta Ts fråga: japp jag ifrågasätter och ibland så vill jag b ara bråka med vissa som inte tycker som jag gör och därigenom kvalificerar sig till idiotkategorin..:) | |
| Candee | 2008-07-23 22:42 | |
![]() | Alltid samma person IRL eller här i forum. Däremot tvivlar jag på att vissa skulle slänga ur sig det de gör IRL om de diskuterade vid fikat på jobbet t ex. | |
| _abc_ | 2008-07-23 22:57 | |
![]() | Candee: Det har ju nämnts tidigare i tråden att de flesta håller sig tillbaka IRL. Sedan tycker jag att det låter så fult att säga LOL IRL jämfört med att skriva det på nätet. | |
| Candee | 2008-07-23 22:59 | |
![]() | Förlåt mig då abc..orkade inte läsa trådarna..:P Jag brukar väl skratta irl..lite trist att ta till förkortningar. Konstig jämförelse.. | |
| Suds McDuff | 2008-07-23 23:03 | |
![]() | Jag är precis likadan i verkligheten (tror jag haha). Finns inget löjligare än folk som är en annan person på internet. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-07-23 23:19 | |
![]() | Det finns inget löjligare än personer som tror sig veta vilken personlighet de har, och dessutom tror att de bara har en personlighet som är väldefinierad och känd för deras medvetande (som de också tror sig veta vad det är). | |
| Candee | 2008-07-23 23:28 | |
![]() | Nu pratade vi väl ändå om hur man är som person och fungerar som person. Att alla har olika sidor i sin egen personlighet är väl inget nytt E Solu. Men jag vet att det jag skriver här vågar jag även säga IRL. Och det jag inte skriver skulle jag heller inte yppa mig om IRL..så enkelt så.. | |
| honkan01 | 2008-07-23 23:33 | |
![]() | jag är militant folkpartist!!!!tycker absolut inget om nåt!!..o det står jag för.. | |
| Piaree | 2008-07-23 23:42 | |
![]() | _abc_: Man behöver inte ha så extrema åsikter för att skapa en pinsam tystnad, tro mej. Det är ju det som är så tokigt. Det räcker med att vara den enda av tio i samma rum som inte gillar Mamma Scans köttbullar. Jag har lärt mej att det ibland är lättast att vara en av de döda fiskarna i stömmen, men allra helst simmar jag motströms. | |
| sjutusan | 2008-07-23 23:50 | |
![]() | jag eldar gärna upp folk med mina åsikter men tycker det är jobbigt att stå för dom sen när alltför retoriska människor svarar | |
| _abc_ | 2008-07-24 00:34 | |
![]() | piaree: Jag förstår vad du menar. Men det är vid såna tillfällen jag håller käften IRL. Jag kollade på eurovision song contest med lite vänner och vänners vänner, där jag bara ville skrika ut vilka ESC-nördar de var. Men de var rätt så inbitna anhängare, det visste jag redan innan och jag genomled hela kvällen utan att visa mitt missnöje och utan att säga hur dåligt programmet var. Sånt man slipper bakom o-IRL. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-24 00:36 | |
![]() | Haha toffel. | |
| Piaree | 2008-07-24 00:39 | |
![]() | Känsliga grejer det där _abc_. Men det var väl ingen som tvingade dej att sitta där & kolla, eller? Erkänn att du tyckte det var lite kul ;-) | |
| kermis | 2008-07-24 00:43 | |
![]() | Jag skriver bara i trådar där det diskuteras något jag har en hyfsat stark åsikt om (och vissa nätter i tramstråden tydligen :) ). Och då skriver jag givetvis som jag tycker... vad är det annars för poäng? | |
| _abc_ | 2008-07-24 00:44 | |
![]() | Jo, stundom njöt jag, för jag spelade upp filmen "Dum och dummar" i huvudet medan jag satt där. Sociala spelregler tvingade mig att vara med under denna magiska afton. | |
| _abc_ | 2008-07-24 00:58 | |
![]() | "Och då skriver jag givetvis som jag tycker... vad är det annars för poäng?" Det här gäller nog för de allra flesta, inklusive mig själv. Inte alltid lätt att orka med att stå på sig när man osakligt blir kallad för högerkristen mm när man inte har samma åsikter som de med högst stämma i forumet. Hade jag då faktiskt varit kristen hade jag nog vänt andra kinden till. | |
| Piaree | 2008-07-24 00:59 | |
![]() | Ja visst blir man trött på spelreglerna ibland? Undra om alla känner så någon gång? Man vill ju bara hoppa jämfota & skrika vissa gånger. Jag undrar emellanåt exakt HUR missanpassad jag är & vems fel det är. | |
| _abc_ | 2008-07-24 01:03 | |
![]() | Jag tror att alla känner så ibland, somliga oftare än andra. | |