Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 39 |
Mobilspel
| Pågående | 19 649 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Vargen76 | 2008-07-24 13:14 | |
![]() | Jag tycker nog att huliganerna representerar AIK för väl, det syns på läktarna, utanför arenorna och i deras egen musik | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-07-24 13:39 | |
![]() | Vargen är du på riktigt? AIK har, av storstadslagen haft överlägset minst problem av alla storstadslag när det gäller huliganism, sen Sanny-eran. "märks i deras musik" - gör våldsverkarna musik? Tippsa gärna. Jag har varit gnagare sen barnsben med alldrig vetat om att huliganerna spelar in musik. HAr du varit på en AIK-match? Eller förresten, jag tror dig inte om du säger att du varit där. Till tidigare inlägg om dif. Ja, jag respekterar supportarar som har hållit på dif i en längre rid och som verkkligen ÄLSKAR klubben. | |
| Conny Rock | 2008-07-24 13:41 | |
![]() | IFK Göteborg Leeds United | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-07-24 13:48 | |
![]() | Förresetn har AIK flest barnfamiljer på sina läktare av alla klubbar i Allsvenskan. Små, små farliga barn som slåss. Älska ETT lag. "Vår Kärlek, eran hobby" | |
| Vargen76 | 2008-07-24 13:53 | |
![]() | Skulle knappast se AIK spela, men visst den har gjort bra matcher mot europeiskt motstånd, men det black army stod för det ger jag inte mycket för.... All musik återspeglar AIK i ett nötskal, sen att det inte är våldsverkarna som skriver dem är ju en självklarhet, men det måste ju börja nånstans... Den musiken har inte ett jota att göra med sport över huvud taget, några egna hyllningslåtar tror jag inte dem har, vilket visar det jag försöker påpeka, hellre en grisig ramsa om motståndarna... | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-07-24 14:05 | |
![]() | Menar du AIK-Trubaduren Vargen? Trodde det var vida känt att det är IRONI. Mannen i fråga ironiserar bilden av "den tokiga AIK-aren som äter barn och bara slåss"- den bilden finns oftast på små orter. Ivilket fall, detta har t.o.m. belysts av en relativt seriös kanal som tv8 där dokumentären "AIK-Trubaduren. Med uppenbar känsla för ironi" gick. Där hade man sedan ett panelrogram om hur missuppattad fotbollskulturen är i Sverige och hur media blåser upp allat. Du lär ha missat den. Sen om du inte har varit på några matcher med AIK- hur f-an kan du då uttala dig om hurvida publiken sjunger hyllningar el nidramsor? Förlåt för detta alla, men här passar verkligen ett ord in som sthlms-supportrar brukar säga om folk från mindre orter som man tycker kommer med ogenomtänka argument för att hacka på dif, bajen eller gnaget- "BONDE" Black Army existerar knappt och var först i SVerige som supporterförening att skrivva in demokratiska stadgar. Vad som hände i kungsan på sent 80-tal tex är en annan sak, en annan tid. | |
| Rofton | 2008-07-24 16:16 | |
![]() | Bayern München :') | |
| Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-07-24 16:19 | |
![]() | vargen..är gnaget verkligen det enda laget vars supportrar sjunger nidvisor om motståndarna? Visst är det bättre om man hyllar sitt eget lag mer än dissar det andra laget, men ett visst mån av "hat" hör hemma mellan rivaliserande lag, behöver kanske inte tas så bokstavligt. Gå och se en match nån dag innan du uttalar dig vettja.. | |
| Jarnis86 | 2008-07-24 16:31 | |
![]() | Blue is the colour.... | |
| Susssen | 2008-07-24 16:45 | |
![]() | bajen och liverpool | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-07-25 06:44 | |
![]() | "bajen och liverpool" Den kombinationen är nog den bonnigaste jag någonsin hört! Ser framför mig hur en liyten pojke sitter hemma i en villa i kramfors ,typ, och tänker på fotboll. "bajen är häftiga jue...hm, bra ovh trevliga har jag sett på sportnytt...sen så sjunger ju liverpools fans den där sången" | |
| MsDIF | 2008-07-25 10:21 | |
![]() | Tja, vad som gäller här i Sverige är det kanske inga frågetecken kring... Men för att vara extremt tydlig: DIF i hjärta och själ. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-07-25 12:07 | |
![]() | det e många gårdare i Järfälla va? | |
| swingmatism | 2008-07-25 12:09 | |
![]() | Lokomotiv Moskva | |
| 1335991 | 2008-07-25 12:27 | |
![]() | för min del Gnaget :) | |
| Susssen | 2008-07-25 12:31 | |
![]() | Det var ett mycket moget resonemang där lejonmix. Visar upp din personlighet på ett mycket bra sätt. Tänkte förklara varflr jag håller på dessa två lag men nu har jag fan ingen lust. | |
| Susssen | 2008-07-25 12:32 | |
![]() | För övrigt har jag bott hemifrån sedan jag var femton och skulle förmodligen... plocka ner dig på jorden ganska så enkelt vid en sammandrabbning. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-07-25 13:01 | |
![]() | HAHA var det ett hot? Eller vad menar du med att "plocka ned" | |
| Susssen | 2008-07-25 13:22 | |
![]() | absolut inte. Hänvisade till ditt inlägg innan när du kallade mig liten pojke. Se det mer som fakta | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-07-25 13:31 | |
![]() | Du hotar alltså mig. JAg kallade f.ö. inte dig för "lilla pojke". Texten var fiktiv, om du vet vad det betyder. Men med tanke på att du hotar mig här nu "Se det mer som fakta"-Sussen- haha nu så kallar jag dig lilla pojke. F.ö. var det inget mot dig personligen, utan kombon av dina lag jag stötte till. | |