Spelrum
Giraffen41
Krokodilen2
Elefanten2
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
28
Inloggade73
Mobilspel
Pågående19 719

Forumkategorier

Användare Inlägg  
carlmartin - Ej medlem längre2008-08-08 16:37
Antal inlägg: 4590

jag gillar att klä mig i kvinnokläder och gå ut på stan. händer inte så ofta, kanske en gång vartannat år eller så. tror det är på tiden snart.

Karincx - Ej medlem längre2008-08-08 17:15
Antal inlägg: 31

Jollz, alla betapet lider med dig nu...:) Hormonrubbningar bland killar brukar för övrigt resultera i hår på ryggen.

Småbarn eller homorörelsen har ju knappast lagt vantarna på alla färger (bara för att de förekommer i deras flagga). Killar som känner för att använda färg kan väl göra det...

Jag känner mig inte mer manlig för att jag gillar äventyr! Varför skulle mod vara en specifikt manlig egenskap? Att föda barn kräver mod...:) Någon kanske tycker att det är "manligt" att jag är bra på kemi, fysik och kan laga en synt. Sånt är löjligt och reducerande. Jag gör det jag känner för..!

Det är f.ö. intressant att se en utveckling. Konkurrens har blivit alltmer acceptabelt bland kvinnor i och med att kraven har ökat. Att vara "tävlingsmänniska" har blivit ok också bland tjejer. I tävlingssammanhang blir också mod viktigt, lika mycket för tjejer.
Visst det finns alltid någon som kommer efter, uppfylld av Jantelagen.

Jag är tjej och kvinna, det räcker för mig. Jag behöver inte bevisa min kvinnlighet, lika lite som jag tycker att killar och män ständigt behöver bevisa sin manlighet. Laddningen mellan könen handlar om något helt annat för mig...

Ballerina2008-08-08 17:17
Antal inlägg: 1726

jag älskar cucarachas :P

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?