Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 27 |
Mobilspel
| Pågående | 19 584 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-07-26 01:51 | |
![]() | Eller om man dansade till detta och fick reda på att de hade druckit vin: www.youtube.com/watc...Ef 7na79eUY Btw, På Spåret = katastrof-TV | |
| krutmarie | 2008-07-26 01:52 | |
![]() | Basta, ditt inlägg om att vara hög just i höjdhopp var riktigt vitsigt! :-) | |
| krutmarie | 2008-07-26 02:14 | |
![]() | Budalv, kan hända att du tycker att På Spåret är katastrof-TV, men smaken är som baken. Du är dessutom många år yngre än jag och har ju säkert helt andra intressen, det mesta på TV (svensk) är verkligen rena katastofen tycker jag personligen, om man inte följer en massa såpor och det har inte jag nåt intresse av. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-07-26 02:23 | |
![]() | Vad tyckte du om låten jag länkade, Krutmarie? Vore kul att höra. | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-26 02:25 | |
![]() | haha, kul o läsa för jag känner Patrik o vet saker ni inte vet... men jag lovar...tidningar hade betalat massor för min information...som jag sagt innan så har jag umgåtts lite med honom så jag vet ett par "hemlisar".. men men...analysera ni.. :P Nattis | |
| Jättetrevlig - Ej medlem längre | 2008-07-26 02:54 | |
![]() | vem bryr sig? ditt lilla namndropp är ju liiiiiite fånigt, men du fick ju sagt att du känner patrik sjöberg iofs....att du tillkännager att du har "hemlisar" är dessutom patetiskt eftersom du ju inte berättar om dem, men gärna vill att vi ska veta om dem...suck | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-26 03:12 | |
![]() | easy come, easy go :P | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-26 03:18 | |
![]() | Till alla er som är emot doping. Tror ni ändå inte att idrotten till stor del handlar om vem som dopar sig utan att åka dit för det. Alternativt att det hela i slutändan kommer handla om vem som dopar sig bäst. Eller usch, nu när jag skrev det insåg jag ju dysterheten i det...på riktigt...Och för att svara på frågan (med en tönt varning) tycker det spelar väldigt liten roll vem som är bäst. Och ja, jag gillar faktiskt sport. Ps: Tycker det är konstigt att du har dispans på personliga elaka påhopp i forumen elPatron... (Paranoian, paranoian!) | |
| elPatron - Ej medlem längre | 2008-07-26 03:24 | |
![]() | emot doping???? vadå doping? finns det nån i toppen som INTE gör det? | |
| felghen | 2008-07-26 06:00 | |
![]() | www.youtube.com/watc...hz 7ZA35U5g | |
| The_Rob - Ej medlem längre | 2008-07-26 07:01 | |
![]() | Herregud, grabben saxar över 2.10. "Ganska" imponerande. :-) | |
| felghen | 2008-07-26 07:52 | |
![]() | Jo :-) | |
| Elmis | 2008-07-26 08:10 | |
![]() | Dött lopp men båda har varit larviga i tjötet sista tiden. | |
| Guldplate | 2008-07-26 09:38 | |
![]() | elPatron: Eftersom du skrev att folk kunde fortsätta analysera så citerar två av dina inlägg... "haha, kul o läsa för jag känner Patrik o vet saker ni inte vet... men jag lovar...tidningar hade betalat massor för min information...som jag sagt innan så har jag umgåtts lite med honom så jag vet ett par "hemlisar".. men men...analysera ni.. :P" Samt... "emot doping???? vadå doping? finns det nån i toppen som INTE gör det?" En analys kring det är inte så svårt att göra. En indirekt anklagelse på att han var dopad? ;-) --- Personligen tycker jag det är dött lopp mellan dom. Sjöberg har ju inte bara hoppat högre utan även haft världsrekordet. Som vanligt när det gäller världsrekord så får man se det till vilka förutsättningar som fanns när det togs. Utvecklingen av skor, underlag, m.m, för ju fram idrotten lika mycket som idrottaren. Tex så fick dom sluta exprimentera med spjuten när dom började gå lite väl långt. (dom tog under en kort period fram spjut som på olika sätt minskade luftmotståndet) Och vad hade inte Carl Lewis klarat på dagens snabbare mattare underlag och bättre skor? Holm har inte världsrekordet i högst över marken men har vad man vet rekordet att hoppa högst i förhållande till sin egen längd. Hans 240 är 59cm över han 181 cm. Ett rekord han i.o.f.s delar med Franklin Jacobs men som skulle kräva en höjd på 258cm av Patrik Sjöberg. För min del är det nog döttlopp mellan dom, än så länge! | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2008-07-26 10:59 | |
![]() | 1. Sjöberg 2. Holm Men hjärtat säger förstås tvärtom. (mamman; "Var det inte någon kommentator som (för länge sedan) ansåg att Stefan Holm inte skulle kunna hoppa så högt?? Just på grund av sin längd?" - ungefär som humlor och flyga...? :p) | |
| Snoosy | 2008-07-26 13:00 | |
![]() | impatii,, du kallar Holm dryg. Vad har du för människosyn ? Däremot så 'r det ju så att Stefan gärna vill ha bekräftelse för det han gör, vem vill inte det. Gärna från SJöberg, vilket han inte fått riktigt. Sjöberg är dryg som få.. | |
| Snoosy | 2008-07-26 13:07 | |
![]() | Om Sjöberg är dopad eller inte !? Han har ju gett bevis på att han kan ta droger. Doping är ju en drog i sig, så nog kan ha missbrukat även det.. | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-07-26 13:11 | |
![]() | Du får -10 för dina löjliga inlägg | |
| Husråttan - Ej medlem längre | 2008-07-26 13:17 | |
![]() | Titta här snoosy www.danieljohansson....a_ sten.jpg Gå genast tillbaka till den och kom tillbaka när du är mer påläst. Från och med nu ska jag citera "doping är en drog i sig" tills jag dör. | |
| powerslave_ - Ej medlem längre | 2008-07-26 13:18 | |
![]() | han gillar iaf att ta lite näsgodis emellanåt, sen om det är doping eller inte är en annan sak. | |