Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 620 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| barbi | 2008-07-28 23:02 | |
![]() | oki kot:=) men din hund gillade de? som min ena hund bara älskar o göra "konster" menans den andra älskar o spår så då gör vi de me hundarna:=) de kanske finns hundar som gillar utställningar oxå va vet ja:=) | |
| kotlinski | 2008-07-28 23:02 | |
![]() | nystan: "Om man har hund som husdjur har man väl redan tagit ifrån den rättigheten att vara hund..?" Hundar är ju husdjur naturligt... Det finns en vild motsvarighet men den kallas varg :) | |
| nystan1 | 2008-07-28 23:03 | |
![]() | kotilinski: petnoga da! =P | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-07-28 23:05 | |
![]() | barbi: Jag tyckte jag svarade på din fråga... Så som jag anser det kan vara. Jo, jag såg att du skrev att din sambo har ställt ut, men vad har hon gett dig för svar när du frågat henne? Har du fått andra svar här? kotilinski: Ja! Håller med dig! | |
| nystan1 | 2008-07-28 23:06 | |
![]() | Förresten, är det egentligen naturligt för något djur att vara husdjur? Från allra första början var väl alla djur fria? Bara en fundering.. | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-07-28 23:07 | |
![]() | kotlinski: Hundar är framavlade till att följa och te sig till människan utan något vidare omsvep. Men det krävs inte många generationer innan hunden slutar lägga sig till med det beteendet. Titta på dingon t.ex. Det behöver inte betyda att man tycker det är dåligt att ha dem som husdjur. Men jag tror inte heller att de skulle må direkt dåligt utan oss. | |
| barbi | 2008-07-28 23:08 | |
![]() | japp vi har har pratat om de flera gånger o de vissa sig att de va för att hon tyckte de va kul o att hon eller "hund" fick många fina priser:=) men ja är lite nyfiken om de är nån som ställer ut för att hunden gillar de? ja spårar o lär dom olika konster för att dom gillar de:=) | |
| lsaw | 2008-07-28 23:15 | |
![]() | Kul att läsa kommentarerna från alla er som bara gillar att läsa sina egna ord, men som inte vet vad de svamlar om. Att kalla en utställning för en skönhetstävling osv - blaha... Sedan dyker alltid dessa personer upp som inte kan se skillnad på individer som handlar utifrån rena drifter och vi människor. Jag skrattar! Håll er till tråden och tillför något. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-28 23:18 | |
![]() | Känns som du tar tråden på ett allvar den inte förtjänar. | |
| kotlinski | 2008-07-28 23:19 | |
![]() | barbi: Han såg inte ut att lida... Men det absolut roligaste man kan hitta på är det väl inte heller, vare sig för honom eller mig :) Det är som det ser ut ungefär. Ett gäng hundar som går runt i en cirkel... mesta tiden går ju åt till att vänta... Det som är kul är att kolla hur folk klär upp sig, och titta på alla andra hundar såklart... Stilig_karl: Jag tror inte de flesta hundar skulle klara sig bra eller må bra utan människor som tog hand om dem... Det finns ju gatuhundar i många länder men det känns inte så lyckat. | |
| lsaw | 2008-07-28 23:22 | |
![]() | Avgör du det trashone? Fint, någon form av tolkning skall du få. Det finns väl en färsk fjanttråd någonstans? Där tolkar jag annorlunda (lovar). | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-28 23:24 | |
![]() | lsaw: Självfallet inte, diskuterar gärna hundutställningar men inte här. | |
| barbi | 2008-07-28 23:25 | |
![]() | Tack lsaw! Undra om du nån gång kan hålla dig till tråden o inte bara vara så negativ så fort nån skrive tras! | |
| kotlinski | 2008-07-28 23:25 | |
![]() | Bra att den här tråden kom upp förresten... ang att göra ngt KUL med hunden... nu kollar jag kurser på brukshundsklubben :) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-07-28 23:26 | |
![]() | barbi: håller mig till tråden och dina trådar får exakt vad de förtjänar. Synd att du var tvungen och dra upp ett sånt roligt ämne bara. | |
| barbi | 2008-07-28 23:27 | |
![]() | du kan alltid lära din hund konster kot:=)) min hund älskar de o ja lovar att man skrattar massa:=) | |
| kotlinski | 2008-07-28 23:28 | |
![]() | Hehe jag har lärt in ca 7 st... skulle gärna lära in spela död fast han är för bekväm av sig av det... han kan "ligg" fast bara om det är på mjukt underlag :) | |
| barbi | 2008-07-28 23:29 | |
![]() | men lilla tras ge dig nu! du måste ju ha nå....suck du kan inte låta andra få diskutera ifred va gärna med o snacka men sluta o fjanta dig du är INTE rolig | |
| lsaw | 2008-07-28 23:30 | |
![]() | Men människor - det är väl bara att hålla sig vid andra trådar, om ämnet inte passar i den här. Man måste INTE visa sin okunnighet i alla ämnen hela tiden. | |
| barbi | 2008-07-28 23:30 | |
![]() | hihihi va gulligt:=) de senaste ja lärde min va kryp:=) hon kan typ de vanliga o rulla runt dansa och tom sjunga kan hon me grannarna gillar inte de lika mkt:=) | |