Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 65 |
Mobilspel
| Pågående | 19 691 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-08-05 23:28 | |
![]() | Allmän fråga: Varför tycka om hur/om andra har sex sålänge de inte skadar någon? Vad är det bra för? Tja, oftast finns det någon form av norm och andra gruppbeteenden. Det är väl kul att ifrågasätta tvåsamheten, säskilt som så många företag gör reklam för den och vill ta betalt för sina matchmaking-tjänster. | |
| zmiley | 2008-08-05 23:29 | |
![]() | norm är en kul kille. | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-08-05 23:31 | |
![]() | Ja, jag borde väl skrivit "moralisera över" istället kanske. Fast iofs är väl inte monogamin problemet i det där fallet, utan marknadsekonomin? | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-08-05 23:32 | |
![]() | Jag tror inte man mår bra av att knulla runt helt enkelt. Eftersom jag önskar mina medmänniskor gott hoppas jag ju givetvis att andra inte ska skada sig själva. Jag tror mycket sex med många skapar tomhet, såväl hos kvinnor som män. Jag tror inte att kvinnan ska stärka sin sexualitet genom att knulla runt. Människan har ett starkt sexuellt behov men jag tror inte man ska leva ut alla sina behov utan eftertanke. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-08-05 23:32 | |
![]() | Problem är till för att lösas. Därför dricker jag lösningsmedel. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-08-05 23:33 | |
![]() | Well jag vill inte pracka på någon min syn på samlevnad och vill försöka inte döma, mest för att jag inte vill bli påprackad av någon annan om dennes syn och inte bli dömd heller. Vilket det ofta blir ändå. | |
| zmiley | 2008-08-05 23:34 | |
![]() | Mycket sex med många kan jag hålla med om verkar lite jobbigt. Mycket sex med samma däremot tilltalar mig, om det inte vore för att disk o tvätt ligger kvar där den låg innan allt sex. | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-08-05 23:36 | |
![]() | Jag tror att man kan må dåligt oavsett om man lever så eller som en nunna, beroende på hurvida man verkligen är genuint lyhörd inför sina behov eller inte. Jag tror också att man mår som bäst om man tar relationen till sig själv och de relationer man har omkring sig på allvar, men jag tror inte att det finns någon automatisk motsättning mellan det och att "knulla runt". | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-08-05 23:36 | |
![]() | (ovan till upa) | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-08-05 23:38 | |
![]() | Att göra det med en och samma dumkille i flera år tror jag kan vara rent skadligt. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-08-05 23:39 | |
![]() | Varför är mycket sex med många jobbigt? Förutom ev skavsår mm | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-08-05 23:39 | |
![]() | Du talar av egen erfarenhet? Varför skulle det vara skadligt? | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-08-05 23:40 | |
![]() | (till budalv) | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-05 23:40 | |
![]() | Jag skiter faktiskt fullkomligt i hur mycket eller lite sex folk har. Tror dock att många har mindre sex än vad de egentligen vill, och många har säkert mer sex än vad de egentligen vill. Vill och vill föresten, vad är det... äh! :) | |
| zmiley | 2008-08-05 23:41 | |
![]() | Budalv har facit. Man ska överhuvudtaget inte beblanda sig med dumkillar. Långvariga sexuella förhållanden skall endast inledas med, och nu citerar jag flera ur familjen Hässlich: hunkar. | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-08-05 23:41 | |
![]() | jag försöker avhålla mig från att må dåligt, men det skulle säkert gå bättre om jag kunde sluta fokusera på det och ha lite mer sex istället. | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-08-05 23:41 | |
![]() | E Solu: mommesfrites har fått hård konkurrens av dig på min interna beta nr 1 idol-lista. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-08-05 23:42 | |
![]() | Jag vill ha ett harem. Så man kan humpa loss då man känner för det och sen bara dissa om man inte orkar. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-08-05 23:44 | |
![]() | Hehe Gariam vilken ära :) Du ligger högt upp på min interna beta nr 1 idollista också ;) | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-08-05 23:46 | |
![]() | Gariam: Om killen är dum på ett eller annat sätt är det nog inget vidare. Behöver inte gå till mina personliga erfarenheter för att lista ut det, här är jag så banal att jag tror på statistiken som säger att misshandel och våldtäkt i hemmet inte är helt ovanligt. Det inlägget var menat som en kontrast till upas gissningar om människors mående. Jag är övertygad om att det finns många som försöker hålla ihop förhållanden som inte mår bra utav det, men alla är ju olika och "skadas" självklart inte av samma saker. Just därför vore det dumt att utgå ifrån personliga erfarenheter. | |