Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 65 |
Mobilspel
| Pågående | 19 691 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hotcold | 2008-08-06 10:46 | |
![]() | Jasså det tycker du micro. Det var absolut inte det jag sa! Din tolkning får stå för dej. Det vore jättekonstigt om jag sagt det eftersom jag tror att man föds homosexuell. | |
| VaKul | 2008-08-06 10:50 | |
![]() | Jag hann tyvärr inte fråga, för vi bytte jobb och hamnade i olika städer! För mig är det inte alls viktigt, huvudsaken att dom trivs med varandra och i sig själva !! Helt klart! Och från början blev dom ju kära i varandras personligheter! Men bara en stillsam undran...dragningen från början till varandra låg ju som man till man! Nu är ena mannen kvinna...Det var D E T tråden handlade om... | |
| micro113 | 2008-08-06 10:53 | |
![]() | hotcold Jag har aldrig påstått att du sagt det ... jag säger att man -- jag -- lika gärna kan vända på steken och säga det .... .... och att det lika sant som ditt påstående. | |
| Amiable | 2008-08-06 10:55 | |
![]() | VaKul: Ahh....men det skrev du inget om innan -att ni inte jobbade ihop längre(lr?). Men om det är personligheten de blev kära i från början så försvinner ju inte den anbart för ett könsbyte. Den är förmodligen en stor del i deras liv redan innan. Frågan är då vad de är, i sin sexualitet...hmmm... fortfarande homosexuella så som jag ser på det. Det mest logiska, tycker jag. | |
| hotcold | 2008-08-06 10:57 | |
![]() | micro skrev- det är som att säga att alla föds heterosexuella men väljer att bli homosexuella ... och de som protesterar mest mot det är de som gjort valet .. Du påstod precis i detta inlägg att det jag sa var samma sak som ovan! | |
| Amiable | 2008-08-06 10:58 | |
![]() | Kille 1 = homo + hetero +bi Kille 2 = homo + transa + hetero + bi | |
| micro113 | 2008-08-06 11:00 | |
![]() | hotcold jag menade din retorik ... ... om jag protesterar mot att jag är bisexuell, så beror det på att jag är så rädd för att erkänna det .. om jag inte protesterar så betyder det att jag du har rätt ... Helt befängt resonemang med andra ord -- och det var det jag ville visa på... synd att du inte förstod det. | |
| hotcold | 2008-08-06 11:04 | |
![]() | Jag förstod att det va det du menade micro. Men om du tittar tillbaka så la jag till en smiley efter det påståendet. Och med det menar jag att jag inte va fullt allvarlig i det påståendet. | |
| micro113 | 2008-08-06 11:22 | |
![]() | Jag missade smileyn ... ber om ursäkt för det. Resonemanget är annars något man ofta möter när folk diskuterar läggning ... och det är ett resonemang som stör mig oerhört, eftersom det per automatik tar ifrån mig rätten att själv definiera och bestämma min läggning. | |