Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 19 643 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| munsterfrass | 2008-08-08 02:07 | |
![]() | Benayoun , Torres , kuyt , Gerrard är välan inte hästskit :) man har liksom råd med en chansning som Robbie Keane (kanske) :) | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-08-08 03:41 | |
![]() | Skitcoolt med svenska fans till engelska lag. Skitcoolt. Så äkta. Så mkt tradition. NOT. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-08-08 03:42 | |
![]() | premiership = fotbollens NHL | |
| alexon | 2008-08-08 03:45 | |
![]() | överst - manchester, sen kan dom andra kämpa hårt om sistaplatsen. | |
| skogstorparn | 2008-08-08 08:54 | |
![]() | varför mörkas det i svenska medier ang ljungbergs personliga problem,nåt som kan ha bidragit till den snabba sortin från west ham hans farsa står tydligen åtalad här i sverige för våldtäkt å sexuellt ofredande,nån som vet nåt? | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-08-08 09:02 | |
![]() | who gives a fuck- tycker bara det är bra om man inte rotar i spelares privatliv. Vem bryr sig vad Beckahams fru har på sig? Vem Svennis dunkar på osv? Jag kan förstå att ni skvallerintresserade gillar att läsa om det, men det är lika mkt fotboll som vad Schlagerfestivalen är live-musik. | |
| Ghostdog_ | 2008-08-08 09:32 | |
![]() | José Fernando Torres Sanz , Steven George Gerrard, Dirk kuyt, Ryan Babel... det är dom 4 spelarna som kommer överaska i år :) ... Ärligt talat så tror jag Liverpool går långt i år (som dom alltid gjort) .. Tror inte man u ,arsenal o chelsea har nån chans i år mot LFC , vi har värvat Robbie Keane som är oerhört bra. Han känner sig hemma i laget för att det är laget han hejat på som liten. Liverpools Lagkapten Steven Gerrard är dock skadad under Kvalen till CL ,men han kommer tillbaka snart :) Jag tror iaf att Liverpool tar sig längre i år än det förra, skulle tippa på 1-3a plats i Ligan och 1-2a i CL. Steven Gerrard spelar dock inte lika bra som hans debut år 1997-2005 Men han är iaf utsedd till världens bästa Lagkapten och Liverpool är det bästa Cup Laget just nu, dom tar sig vidare i alla cuper till dom 5 bästa. Som jag alltid sagt och som jag säger nu: Liverpool FC till i die - Liverpool FC Fan since 1998 Y.N.W.A | |
| munsterfrass | 2008-08-08 11:15 | |
![]() | When you walk through a storm, Hold your head up high, And don't be afraid of the dark. At the end of a storm, There's a golden sky, And the sweet silver song of a lark. Walk on through the wind, Walk on through the rain, Though your dreams be tossed and blown.. Walk on, walk on, with hope in your heart, And you'll never walk alone....... You'll never walk alone. Walk on, walk on, with hope in your heart, And you'll never walk alone....... You'll never walk alone. | |
| Tobbelille | 2008-08-08 11:19 | |
![]() | Spurs topp 4 e min stora förhoppning iår | |
| jeppie | 2008-08-08 12:07 | |
![]() | Att säga att gerrard är världens bästa kapten när han kommer med öppna uttalanden om att dom är tvungna att värva kommande säsong för att ha någon chans att vinna liga repsektive cl vore ju en grov överdrift. även om det må vara sant så vad skapar det för stämning inom det nuvarande laget att säga att vi är inte tillräckligt bra. Det är ju kaptenen som ska sätta jävlaranamma i spelarna. Men visst, han är ju en jävla kämpe på planen | |
| munsterfrass | 2008-08-08 13:15 | |
![]() | Ibland kan det kanske behövas lite ärlighet .. och utan att känna att man är ett "dåligt" lag för det :) .. kan ju bero på att en del spelare i laget liksom håller på att fasas ut :) .. typ Hyypia :) ... man måste ju fylla på liksom :) | |
| jeppie | 2008-08-08 13:26 | |
![]() | Uttalandet stämmer väl kanske till viss del, men att gå ut med det i världspressen som kapten tycker jag är ett ytterst diskutabelt beslut :) sen så tycker jag faktiskt inte att liverpool får ut max av det spelarmaterialt dom har. att dom misslyckas så pass mycket som dom har gjort nu i ligan tror jag beror mer på benitez jävla rotationssystem mer än att spelarmaterialet är för dåligt. | |
| strataeast - Ej medlem längre | 2008-08-08 13:38 | |
![]() | lejonmix, jag börjar på allvar tro att du är dum i huvudet. Ingen tradition i engelsk fotboll? Det är ju för fan fotbolles hemland, hur mycket ligan än må ha förstörts av kommersialisering de senaste åren. | |
| munsterfrass | 2008-08-08 13:40 | |
![]() | DET har du väldigt rätt i Jeppie .. jag hoppas de kan få ordning på det NU :) ...Jag saknar Houllier och Thomson lite .. inte för att det var ultimat då heller , men det var mer samspelta då och hade mer stabilitet i det mesta ..och det berodde inte på att spelarna var bättre då :) | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2008-08-08 14:02 | |
![]() | Fulham är mitt lag igår blev Andy Johnson klar Fredrik Stoor Pascal Zuberbühler Zoltan Gera Adranik Mark Schwarzer John Pantsil Bobby Zamora Steven Davis David Stockdale Collins John är dom andra nyförärven så vi blir grymma i år Jimmy Bullard är den bäste www.fulhamfc.com/home.asp x | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2008-08-08 14:16 | |
![]() | jag hoppas även Everton me Tim Cahill och Mikel Arteta som jag gilalr mycket kommer högt upp | |
| Jarnis86 | 2008-08-08 20:22 | |
![]() | ghostdog: hahahaa, du gjorde ju min dag med ditt inlägg, gerrard och torres kan överraska iår? fy fan va roligt | |
| munsterfrass | 2008-08-09 00:02 | |
![]() | skrattar bäst som skrattar sist !! *MOHAHA* :) | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-08-09 07:33 | |
![]() | strataeast- ok, jag är dum i huvudet. Du håller på IFK Skattefusk och är i så fall lika dum i huvudet om du inte förstår vad jag menar med "tradition". Jag sa inte att det inte finns tradition i engelsk fotboll. Det jag "anföll" var hurvida det skule vara tradiotion med att SVENSKAR håller på engelska lag. Jag anser det vara ganska plastigt- bara fär att skiten visades på TV först så är alla tvugna att hålla på ett lag som inte har ett skit med nån svenne att göra. Speciellt engelska klubbar är s.k. kvartersklubbar och var, om vi ska snacka tradition, till för arbetarna och dess familjer i området. Det är TRADITION. Att nån liten pojke i Svedala lär sig hålla på ett lag för Drogba spelar där är INTE tradition. Det är bara sorgligt. Mitt sätt att se det är att spelarna blir större än klubbarna. Lagsympatier ska helst gå i arv. Genom släkt eller stad. Att du håller på något engelskt lag är lika mkt tradition som att en kines håller på Arsenal för att det laget lagt ett läger där. Fuckin anglofiler-wannabees många av er. Även i AIK-led. | |
| skogstorparn | 2008-08-09 07:55 | |
![]() | jag vet inte hur gammalt du tycker att något skall vara för att kallas tradition,lejonmix.engels k fotboll har visats i rutan i 40 år i sverige,så vi är väl snart inne på tredje generationen som växer upp med det,det måste väl ändå kallas tradition? sen kan jag hålla med dig om att det har spårat ur dom sista åren själv har mitt intresse falnat betydlig.. | |