Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 52 |
Mobilspel
| Pågående | 19 564 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| åkecato | 2008-08-08 23:00 | |
![]() | MammaMU >< ja lär de juh va i thailand =) heheheh cooolt igår betala ja min resa, så loggar ja in o ser din fråga =) hehehe wicked =) googla rayong beach o sen tar du bilder...fucking paradiset asså | |
| mammmaMU | 2008-08-08 23:07 | |
![]() | åkecato: haha, ja rätt sjukt faktiskt! kollade bilderna på google, nästa lika fint som falsterbo där jag kommer ifrån ;) skämt åsido, det blir nog riktigt fett. tack för alla tips! dags att dejta kudden för min del nu, jobbet kallar imorron.. | |
| åkecato | 2008-08-09 08:44 | |
![]() | Falsterbo horse show =) heheheheh me is = kumla.....känt för sitt underbara fängelse =) | |
| Patricia1973 | 2008-08-09 09:11 | |
![]() | Vi har en hantverkare hos oss just nu som lägger kakel och klinker. Han bor i Thailand sedan flera år tillbaka, har en thailändsk fru och ett barn med henne. Han är inte här just nu men när han kommer imorgon kan jag fråga honom om lite tips. | |
| mrsmuffin | 2008-08-09 10:36 | |
![]() | Varit i Thailand 3 ggr. Kan rekommendera Koh Chang som består av 80% nationalpark = få turister ;-) Vacker natur, underbara "romantiska" stränder, billigt osv.... Tog buss från Bangkok till Chang - ca 5 timmar i bra luftkonditionerad buss kostade ca 100 SEK/pers. | |
| åkecato | 2008-08-09 10:52 | |
![]() | mrsmuffins>< yeah jag har bara läst bra grejer om elefantön koh chang! ska dit i december soms sagt, något speciellt väl där du tycker var värt att se? | |
| Eva_M - Ej medlem längre | 2008-08-09 12:01 | |
![]() | Thailand....jag tror mer på ett "icketuristområde"... Om man nu inte vill festa loss med en massa halvalkoliserade svenskar / europer... jag tror mer på nån liten ort...nåt mysigt som inte är jätteturisbefolkat..den inhemska befolkningen är mkt trevliga ! Vietnam är fint med...... Cambodja är ju nära..många tar en tur dit.....MEN....passa dig då för allt som heter Happy om du ska äta nåt....För det mesta med Happy innehåller hasch.... Nåt man ska passa sig för i alla dessa länder är att bli rånad.... Man bör inte ens ha pengarna förvarade på sitt rum om man nu bor på hotell... Det känns som jag mer tar upp riskerna.....men det är nog bra att veta om dom med om man inte varit där tidigare.... | |
| Eva_M - Ej medlem längre | 2008-08-09 12:02 | |
![]() | Föressten ruinerna efter en stad i Cambodja är FANTASTISKA... | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-08-09 12:29 | |
![]() | Blandar de h**ch i maten? | |
| znorkle | 2008-08-09 12:37 | |
![]() | Hej Åke Cato. Namnet Koh Chang betyder elefantön på thai, men det är inte för att det finns massa elefanter där utan för att formen på ön ska vara likt en elefant. Lonely beach är överfullt av backpackers och Long beach är den kortaste stranden. White Sand beach funkar fint. Akta dig för de branta vägarna när det regnar för de blir snorhala. Ön Koh Samet utanför Rayong är jättefint. Väldigt mycket folk där på helgerna men åker du en bit nedåt på ön så kan ni få en strand för er själva nästan. Staden Rayong är inte så speciellt fin men de är kända för sin fisksås. | |
| znorkle | 2008-08-09 12:38 | |
![]() | Ting Tong = smågalen | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-08-09 12:58 | |
![]() | Ding Dong = helgalen. | |
| znorkle | 2008-08-09 13:41 | |
![]() | Pung Gung. | |
| mammmaMU | 2008-08-09 20:52 | |
![]() | eva_m: tack, självklart ska man ha sitt sunda förnuft med sig, speciellt när man är ute & reser. :) znorkie: ytterst förvirrande att long beach är den kortaste :p nån som har några generella prisexempel på typ lunch, taxi, "märkeskläder"..? | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2008-08-09 21:15 | |
![]() | Tips, Thailandsforum.se har massor av uppdaterad info. | |
| mammmaMU | 2008-08-09 21:21 | |
![]() | tack silverin, ska kolla :D | |
| Volleyballer | 2008-08-09 21:33 | |
![]() | tänk på att om du är tjej slutar du alltid meningarna med "ka" och om du är kille med "khap" lite roligt tycker jag :) Khun-sa-bai-de-mai kha/kap betyder hur mår du:) stavar säkert som en idiot men men! | |
| åkecato | 2008-08-09 21:38 | |
![]() | ok, ting tong falang = galen untlänning asså. Mkt bra att veta, lär man väll få höra. :P | |
| mammmaMU | 2008-08-09 22:12 | |
![]() | haha ok. vet inte om jag vågar försöka säga nånting alls på min förmodliga skånsk-thai..! | |
| flaxa | 2008-08-09 22:21 | |
![]() | Det värsta med Thailand är alla svenskar som klagar på att där är för4 mycket turister - vad är vi själva när vi åker dit? Och Värsta sorten är vulgära typer somÅkecato...... Annars är Thailand toppen:-) | |