Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 66 |
Mobilspel
| Pågående | 19 643 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2008-08-21 01:47 | |
![]() | Jag sitter inne och häckar året runt, jag ser inga som stirrar konstigt. :) | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-08-21 01:59 | |
![]() | Bamsefar, blir du väldigt blek och får röda ögon då? Haha, efter en januariresa från Umeå till Gran Canaria ett år, var hela gänget solbrända, utom ett ungt par som var ännu blekare när vi åkte hem än när vi for ner. De hade sovit nästan hela dagarna och festat hela nätterna. Det var ett sånt där spanairplan som störtade idag...brr. | |
| Fylgja | 2008-08-21 08:52 | |
![]() | Ljuva höst! Skönt när tempot börjar sakta ner och allt går till vila efter sommarens stress. Tror vi behöver det för att få en viss balans i tillvaron. Och bäst av allt - inga jobbiga insekter! Vart invaderad av flugor, getingar och knott hela sommaren... | |
| Tess 08 | 2008-08-21 09:13 | |
![]() | Har det varit en varm och solig sommar kan det vara skönt med höst och jag gillar också tanken på att julen närmar sig.... Dock har det i sommar varit ca två (2) veckor som varit sådär fina... så nu vill jag inte ha höst!!! varmt vill jag det ska vara, och soligt!!! Annars gillar jag hösten då det blir lite mörkare= tända ljus och mysa och naturligtvis att det närmar sig en jul! | |
| Malla13 | 2008-08-21 09:19 | |
![]() | Ja de verkar finns en del människor som gillar hösten...=) Underbart.... En promenad i skogen med alla fina färger på trädden..rött, gult, grönt....Ta med barnen o hunden ¨på en promenad med en liten matsäck...varmchoklad o mackor... =) Barnen älskar det!!! =) Tack för alla svar...trevligt att se att så många ville svara...=) | |
| Tess 08 | 2008-08-21 09:40 | |
![]() | Vill dock också påpeka att året ska ha fyra årstider, annars står man ju inte ut! Snö om vintrar är ett måste!!! Slask eller gröna vintrar går bort! | |