Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 522 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-08-12 19:42 | |
![]() | ANDERStG: Inte ens Öhrlund? Kanske är nån annan tele jag haft som gjorde sådär då, att det kunde pricka in vem som. | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-12 19:43 | |
![]() | Ååh, den var fin :) | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-08-12 19:46 | |
![]() | Nattravn: "katalias: Men varför lägga pengar på en mobil om man är ute efter en vettig kamera?" För att jag kör motorcykel och vill minimera min packning. Mobil + kamera i ett är inte alls dumt då. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-08-12 19:50 | |
![]() | katalias: Ahaa. :) Kan ändå tycka det borde vara ett bättre köp att köpa en tålig mobbe och en tålig kamera. Då får man ofta både mer för pengarna och de håller längre. Åker du motorcykel har du väl en fick på var sida om dig i skinnpajen? ;) | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-08-12 20:14 | |
![]() | Hehe.. Nattravn, jag har flera fickor. Men nu var det ju inte BARA kameran som avgjorde köpet, även om det var en stor del. Jag har haft Nokia förut och gillar exempelvis menyerna. Har även haft Ericsson och Motorola men tyckte att användarvänligheten inte var lika tydlig. Nokia N95 har en bra kalender, mycket bra batteri, användbar anteckningsfunktion och enkel mp3-spelare. Bland annat. | |
| allida | 2008-08-12 20:14 | |
![]() | ren telefon får du om du köper den nya doro för seniorer, den är rensad på allt ovidkommande ;) | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-08-12 20:15 | |
![]() | Okej. Jag förlåter dig, för den här gången. ;D | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-08-12 20:16 | |
![]() | Glömde dra ihop säcken i förra inlägget. Mobilen köpte jag alltså inför semestern, då min gamla ändå var på väg att säcka ihop. Med så bra batteri och så bra kamera och så enkel mp3-spelare var valet enkelt. Men till TS vill jag säga att mobilen är mycket bra allround och finns nu med mycket stort inbyggt minne vilket gör microminne överflödigt. Tror heller inte att den är så dyr längre eftersom det har kommit massor av nya modeller. | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-08-12 20:17 | |
![]() | Natt: :) | |
| mrperfect | 2008-08-13 12:34 | |
![]() | Smörbit, om du bara vill ha en telefon utan tillbehör borde du ju köpa en ruggad telefon typ Ericssons hajfena, den tål ju väta då du är ute och fiskar. Tyvärr finns den bara på begagnatmarknaden. Kanske storleken är en parameter du prioriterar - isåfall är den kanske för stor. | |
| Miss_jk | 2008-08-13 14:25 | |
![]() | Mobil med kamera är väl alldeles utmärkt! Varför bära omkring på två saker när det räcker med en? I en tjejs handväska finns det ofta nog med prylar ändå, så allt som finns i 2-i-1 är bra! | |
| mrperfect | 2008-08-13 22:27 | |
![]() | det är så dålig upplösning på många kameror bara, för en naturfotograf som jag så duger bara Systemkamera med 400 mm glugg | |
| Felixy | 2008-08-14 02:31 | |
![]() | Mina senaste telefoner har haft 5 mega pixel kamera och det har funkat kanon! Har sony ericsson c902 nu, funkar kaaanoners;) Så digitalkameran är dammig nu. | |
| Miss_jk | 2008-08-14 08:04 | |
![]() | Felixy, ja precis det jag menar. Är man inte fotograf av något slag så räcker det kanske med 5 mp och då är det ju jättesmidigt med 2-i-1. Varför inte? | |
| Måns_E | 2008-08-14 08:19 | |
![]() | Upplösningen brukar väl för det mesta räcka till, men optiken brukar vara lite si och så, och så värst många telefoner har ju inte heller blixt vilket gör de mer eller mindre värdelösa i många sammanhang. Min som jag köpte häromveckan när min förra blev stulen har faktiskt blixt och tar åtminstone halvok bilder. En Sony Ericsson K810i | |
| Miss_jk | 2008-08-14 08:30 | |
![]() | Ja, de som nämns som kameratelefoner har väl nästan alltid blixt. Visst, man kan ju inte jämföra den med en vanlig digitalkamera kanske, men om man ändå bara ska ta "vanliga" kort så kvittar det väl antar jag. | |
| Rapé1 | 2008-08-14 08:30 | |
![]() | Köpte en c702 för några veckor sedan. Uppgraderade mig från en k800i (den bästa telefonen som S-E har gjort) och är riktigt nöjd. Bra kamera, mp3spelare och GPS, behöver inte ha mer. Att telefonen dessutom är vatten, damm och stöttålig gör den inte sämre direkt heller! | |
| nystan1 | 2008-08-14 12:11 | |
![]() | Skaffade mig en Nokia 5610 härom dagen. Det är en "musikmobil", det får plats mycket i den, den har radio samt 3.2 megapixel-kamera. Den har slide och är skitsnygg! Rekommenderas. =D | |
| Softarman | 2008-08-14 12:22 | |
![]() | haft en samsung sgh600 i en månad nu. jättenöjd. tar helt ok bilder i dagsljus, godtagbara i hyfsat inneljus. | |
| Ajdan | 2008-08-14 12:50 | |
![]() | Sony Ericsson K750i har jag, och har haft i 1,5 år. Den är fortfarande lika bra. Min mans dock som han köpte samtidigt tappar minnet emellanåt (följer det mannen eller, han har dåligt minne... eller är det färgen, hans är svart och min är röd). Den finns nog inte att köpa längre men min nästa telefon blir nog ändå en Sony Ericsson. | |