Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 18 819 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| snyggåsa | 2008-08-14 21:39 | |
![]() | Måste tipsa dig om ett kalasbra naturmedel som jag använder. Jag mådde precis som du skriver, var hos en massa läkare och ingen kunde hitta nåt fel... Medlet heter Chisan... (Nej, inte som kondomerna men nästan) Innehåller bl.a rosenrot. Helt oslagbart! Det är flytande och smakar helt ok... Lycka till!! | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-08-14 21:39 | |
![]() | Det kan vara svårt att komma fram till orsaken bakom trötthet men du ska definitivt söka hjälp om du tycker att tröttheten är onormal. Trötthet kan vara symtom på någon sjukdom. Precis som DennisPlz säger ska du inte i första hand åtgärda symtomen utan ta reda på vad orsakerna är. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-19 20:36 | |
![]() | Kickar upp den här. Har varit trött i två år utan att överdriva. Droppen var när jag såg mig själv på bild idag med feta påsar under ögonen. Äter "bra" mat, går promenader, tar tillskott i tablettform...Ännu värre nu när det är mörkt klockan tre. Ska slopa kaffet ett tag eftersom jag hört att det hindrar upptaget av vitaminer osv (?). Vad göra meeer? | |
| Gunilla _ | 2010-11-19 20:38 | |
![]() | När du fått svar, hojta tack! Har aldrig varit så trött som jag är nu :( | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-19 20:40 | |
![]() | Min kompis var också trött hela tiden och förkyld, men sen hon opererade bort näsmusslorna (eller vad det hette) mår hon bättre. Det har inte gått så lång tid sedan op.en men hon kände sig piggare. Kan ju va placeboeffekt i början dock. | |
| -Snödroppe- | 2010-11-19 20:41 | |
![]() | Minska ert tokspelande av Betapet, ni sitter ju inloggade dygnet runt. När man minskar spelandet så minskar stressnivån i kroppen och man sover bättre. Detta gäller även övrig datoranvändning o TV-spel sent på kvällen. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-19 20:50 | |
![]() | Jag blir fan deprimerad av att sitta helt ensam i min lägenhet på kvällarna utan dator och tv :P Spelar inte lika mycket längre alls. Men rätt mycket datorsittande blir det väl. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-19 20:53 | |
![]() | Men det är väl sant det du säger med dator och tv, man får så mycket syn och ljudintryck hela tiden. Hur ska man lägga upp det då? :P Dator/tvschema? ^^ | |
| adebeki | 2010-11-19 21:08 | |
![]() | Nämen lite seriöst. Knulla, luft, lite rödtjut och lite glädje... | |
| taxam - Ej medlem längre | 2010-11-19 21:17 | |
![]() | Skaffa en väckarklocka med artificiellt ljus. Den ser till att du somnar och vaknar i ljus. den ger skymningsljus på kvällen och "soluppgång" på morgonen.Men du måste skaffa en med tillräckligt många lux. Skulle gärna vilja ha en sådan själv men ska man ha en med bra kvalité kostar dom mellan 1500 och 2000:- Läs om sömnhormoner på www.fof.se/tidning/2...ka n-i-ogat | |