Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 65 |
Mobilspel
| Pågående | 19 502 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Truckadero - Ej medlem längre | 2008-08-18 20:26 | |
![]() | Micro113: Botox går ju inte ut i kroppen, utan det isoleras i en eller flera muskler (i t.ex. handflatan eller armhålan). Biverkningar är relativt ovanliga. Ja, jag är lite av en expert på Botox. Tar det själv, dock inte pga svettningar. | |
| Teppy | 2008-08-18 20:27 | |
![]() | Ni tycker alltså det är helt okej att en person går runt och luktar dyng massa svett jämt och ständigt? Nu menar jag MYCKEt svett... | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-08-18 20:28 | |
![]() | Eh vad skall man göra åt det? | |
| Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-18 20:28 | |
![]() | Trucken: Ser det :P | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-08-18 20:28 | |
![]() | Svettas du, luktar du, är du fet, är du ful, är du dum så får du inte visa dig på stan? | |
| Truckadero - Ej medlem längre | 2008-08-18 20:29 | |
![]() | Jag tycker inte att det är okej. På en arbetsplats t. ex ska man vara hel och ren, that´s it. | |
| Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-18 20:29 | |
![]() | Teppy: Inte jag... inför dödstraff på det som jag sa så slipper vi andra lida ju ;) | |
| Teppy | 2008-08-18 20:30 | |
![]() | Jag drar mig inte för att säga till någon som luktar svett för ofta. | |
| Wilsson - Ej medlem längre | 2008-08-18 20:30 | |
![]() | Trucken skrev: "Jag tycker inte att det är okej. På en arbetsplats t. ex ska man vara hel och ren, that´s it." Även asfalterare i sommarsolen? | |
| Truckadero - Ej medlem längre | 2008-08-18 20:30 | |
![]() | Wilsson=Troll | |
| micro113 | 2008-08-18 20:30 | |
![]() | Truckadero Så sa man om silikon också -- men nu efter 30 års användning så vet vi bättre. Jag skulle aldrig sprupa in Botox -- och jag har svårt att tänka mig att ett gift som påverkar nerverna, i långa loppet inte har andra biverkningar än de önskade. | |
| micro113 | 2008-08-18 20:31 | |
![]() | Teppy Jag tror att en människa som har sjuklig svettning är fullt medveten om det -- och lider alldeles tillräckligt utan att behöva ta kommentarer eller rynkade näsor från en intolerant omgivning. | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-18 20:32 | |
![]() | Men Teppy. Är det verkligen ett så himla stort bekymmer? Kan du inte bara vända dig åt ett annat håll eller byta kö eller vad du nu kan göra för att komma från lukten? Skulle det sen inte gå så får du väl försöka fokusera på att det i världen finns värre saker. Dödsstraff, miljöförstöring, pedofili och *hualigen* falska märkeskläder. | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-08-18 20:32 | |
![]() | Satt breve en snubbe på tåget i förra veckan... kunde knappt andas som han luktade... (dessutom så pratade han i mobilen och vi satt i tyst avdelning) :O En tanta tog fram sin parfym och sprejjade höll på att svimma... hellre "naturliga" dofter än syntetiska starka parfymer iaf... | |
| Teppy | 2008-08-18 20:32 | |
![]() | Well, jag pratar om på arbetsplatser, vänskapskrets osv. Klart jag är en bra person som faktiskt säger till en sådan person som ofta luktar svett. | |
| Truckadero - Ej medlem längre | 2008-08-18 20:34 | |
![]() | Micro113: Jag köper det argumentet. I mitt fall är jag dock beredd att ta den risk som eventuellt finns med Botox, för att behandlingen höjer min livskvalitet så pass mycket idag. | |
| Teppy | 2008-08-18 20:34 | |
![]() | Vända mig åt ett annat håll? Haha, lukten försvinner väl inte då... Även om man byter kö ibland så luktar det. Sen sa jag inte att jag säger till främmande personer på gatan... Ja, falska märkeskläder stör jag mig redan på. Man ser på sömmarna på väskorna som är fejk, det glömmer dock de flesta flickor bort, när de påstår sig ha en äkta LV eller Gucci ;) | |
| BosseBolle | 2008-08-18 20:36 | |
![]() | Ta ett par steg tillbaka, eller om det är väldigt allvarligt, gå in i en annan affär så länge ;) Sen tycker jag också att man kan påpeka såna saker om man gör det på rätt sätt och om man känner personen i fråga. Men man bör inte säga till en främling som man råkat gå för nära i någon affär att h*n stinker. | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-18 20:37 | |
![]() | Tänk det ante mig.... ja men då får du väl sura över att det finns oäkta Gucciväskor då! Det verkar ju kunna få dig så irriterad att du med lite tur kan glömma folk och dofter runt dig. Det gäller med andra ord bara på att fokusera på "de rätta tingen" i livet. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-08-18 20:37 | |
![]() | Jag brukar säga till rökare, att de förgiftar oss och ger mig astma med sin jävla rök. Fräsch jämt? Nja, jobbar man som sjukvårdsbiträde börjar man jobbet hur ren och väldoftande som helst. Efter ett antal tunga lyft och tvättar av åldringar en sommardag, luktar man inte blomsterrabatt själv. Skulle det då komma en besökande och påstå att man stinker, skulle man nog överväga att bli våldsam. | |