Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 65 |
Mobilspel
| Pågående | 19 430 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| emsut | 2008-03-24 19:33 | |
![]() | * Är du kär ? - ja. * Är du singel/sambo/särbo/gift eller annat ? haffad. * Hur möttes du och din senaste kärlek? nätet. * Hur länge varade det ? snart ett år än så länge.. * Vad är romantiskt ? - vardagliga småsaker. * Har du varit otrogen ? - ja. * Blivit utsatt för otrohet ? - ja. * Tittar du på hos kille/tjej ? - ögonen framförallt. * Hur får din partner inte vara ? - manipulativ och arrogant. | |
| Tettis | 2008-03-24 19:46 | |
![]() | * Är du kär ? - Ja * Är du singel/sambo/särbo/gift eller annat ? - Sambo * Hur möttes du och din senaste kärlek ? - på en afterbeach en varm sommardag * Hur länge varade det ? - vi håller ihop ännu efter snart tolv år. * Vad är romantiskt ? - när man överraskar varandra med något omtänksamt. * Har du varit otrogen ? - nej * Blivit utsatt för otrohet ? - nej, inte vad jag vet * Tittar du på hos kille/tjej ? - värmen i hans ögon, ärlighet * Hur får din partner inte vara ? - springa på krogen varje helg och strunta i familjen och barnen | |
| Ricecake - Ej medlem längre | 2008-03-24 21:12 | |
![]() | * Är du kär ? - som in i helvete:D * Är du singel/sambo/särbo/gift eller annat ? - öh.. upptagen? * Hur möttes du och din senaste kärlek ? - på en fest * Hur länge varade det ? - än så länge 10 mån * Vad är romantiskt ? - svårt att sätta ord på, det är mycket:) * Har du varit otrogen ? - nej * Blivit utsatt för otrohet ? - nej, inte vad jag vet * Tittar du på hos kille/tjej ? - mycket * Hur får din partner inte vara ? -självisk | |
| Stepe543 | 2008-03-24 21:19 | |
![]() | * Är du kär ? Absolut! * Är du singel/sambo/särbo/gift eller annat ? Sambo med planerat bröllop * Hur möttes du och din senaste kärlek ? På lunarstorm * Hur länge varade det ? Än så länge i 3 år * Vad är romantiskt ? Allt som kommer som en total överaskning * Har du varit otrogen ? I ett tidigare förhållande * Blivit utsatt för otrohet ? I samma tidigare förhållande * Tittar du på hos kille/tjej ? Ögon och bröst * Hur får din partner inte vara ? Ointelligent, inskrönkt och arrogant | |
| levakdörB | 2008-03-24 22:17 | |
![]() | * Är du kär ? Nej * Är du singel/sambo/särbo/gift eller annat ? Singel * Hur möttes du och din senaste kärlek ? Här på beta * Hur länge varade det ? från start till stopp ca 9mån * Vad är romantiskt ? njanae * Har du varit otrogen ? Nej * Blivit utsatt för otrohet ? Nej * Tittar du på hos kille/tjej ? Hår, vad hon gör med mig, spontanitet * Hur får din partner inte vara ? Nejsägare | |
| Zizzi | 2008-03-24 22:23 | |
![]() | * Är du kär ? Nej. * Är du singel/sambo/särbo/gift eller annat ? Nej. * Hur möttes du och din senaste kärlek ? Mitt ex mötte jag på en fest. * Hur länge varade det ? 7 år. * Vad är romantiskt ? När min partner kommer ihåg de små detaljerna. T ex vilka blommor, vilken färg, maträtt, film osv som jag gillar. * Har du varit otrogen ? Nej. * Blivit utsatt för otrohet ? Ja. * Tittar du på hos kille/tjej ? Jag tittar inte så mycket på utseendet, det är mera hur han är som person. * Hur får din partner inte vara ? Osäker, allvarlig, sportfanatiker, tyst, opraktisk. | |
| Zizzi | 2008-03-24 22:25 | |
![]() | Haha, på frågan * Är du singel/sambo/särbo/gift eller annat? blir ju mitt svar Singel :-). *vimsig och trött tydligen* | |
| pandan45 | 2008-03-24 22:39 | |
![]() | * Inte kär överhuvudtaget * Sambo * På gymnasiet för 30 år sen * Se ovan * Att få blommor,choklad el en kram bara * Hmm,ja * Vet ej * Ögonen framför allt * Inte vara elak,ska inte ha kontrollbehov,pedant,svar tsjuk | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-03-24 23:04 | |
![]() | * Är du kär ? Nej * Är du singel/sambo/särbo/gift eller annat ? Singel * Hur möttes du och din senaste kärlek ? På nätet * Hur länge varade det ? 3 år * Vad är romantiskt ? Närvaro + massa annat. Mod (på riktigt) * Har du varit otrogen ? när jag var fjortis * Blivit utsatt för otrohet ? Vet ej * Tittar du på hos kille/tjej ? Helhet, utstrålning med mera * Hur får din partner inte vara ? Omogen, barnslig, offertönt, känslomässigt efterbliven, våldsam, aggro, halvdöd, svartsjuk | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-03-24 23:08 | |
![]() | Det är förresten helt OK att vara barnslig ibland såklart. Jag fiskade mer efter den här "Det är så syyynd om mig-grejen buhu buhu". Ja, ni fattar. | |
| godgirl - Ej medlem längre | 2008-03-24 23:11 | |
![]() | Kärleksenkät... * Är du kär ? Inte ett dugg!! * Är du singel/sambo/särbo/gift eller annat ? Singelplinga!! * Hur möttes du och din senaste kärlek ? I Paris. * Hur länge varade det ? En vecka. * Vad är romantiskt ? Pengar, pengar... * Har du varit otrogen ? Jajjamensa!! * Blivit utsatt för otrohet ? Nix, de får vad de behöver av mig! * Tittar du på hos kille/tjej ? I plånboken å kanske lite på häcken. * Hur får din partner inte vara ? Fattig å ful. Annat om kärlek.......... ? Den kommer å går.... | |
| Lurifixxxan | 2008-03-24 23:15 | |
![]() | * Är du kär ? Neej * Är du singel/sambo/särbo/gift eller annat ? Jag är SINGEL (= * Hur möttes du och din senaste kärlek ? Känt varandra sen tidigare! * Hur länge varade det ? ca: 3 år ! * Vad är romantiskt ? Respekt, kärlek, ömhet * Har du varit otrogen ? Jo de har hänt * Blivit utsatt för otrohet ? Japp * Tittar du på hos kille/tjej ? Beteendet sen ögon.. * Hur får din partner inte vara ? Elak agressiv egoistisk och långsint! | |
| fanvadindie | 2008-03-24 23:27 | |
![]() | * Är du kär ? Nej * Är du singel/sambo/särbo/gift eller annat ? Singel * Hur möttes du och din senaste kärlek ? På Festival * Hur länge varade det ? 3 år * Vad är romantiskt ? Små men viktiga saker i vardagen * Har du varit otrogen ? mmmm * Blivit utsatt för otrohet ? Vet ej * Tittar du på hos kille/tjej ? Utstrålning, ögon * Hur får din partner inte vara ? Tråkig, Blyg, Aggresiv | |
| Algazoth | 2008-03-24 23:50 | |
![]() | * Är du kär ? Ja * Är du singel/sambo/särbo/gift eller annat ? Sambo * Hur möttes du och din senaste kärlek ? Första gången på fest hemma hos mig, men då var han för ung. Senare på väg till festival via gemensamma vänner. * Hur länge varade det ? Sen augusti -07 * Vad är romantiskt ? Småsaker, en kaffekopp på morgonen, etc. * Har du varit otrogen ? Ja * Blivit utsatt för otrohet ? Ja * Tittar du på hos kille/tjej ? Händer, rörelsemönster. * Hur får din partner inte vara ? Obrydd, oförstående, ointelligent. | |
| NoXlady - Ej medlem längre | 2008-03-25 00:28 | |
![]() | * Är du kär ? ja.. * Är du singel/sambo/särbo/gift eller annat ? singel..men utlovad till gustav.. * Hur möttes du och din senaste kärlek ? via en kompis.. * Hur länge varade det ? 3år..fast jag gjorde slut :) * Vad är romantiskt ? många saker.. * Har du varit otrogen ? Nix * Blivit utsatt för otrohet ? ja.. * Tittar du på hos kille/tjej ? personligheten och utseendet * Hur får din partner inte vara ? svartsjuk, äcklig, en jävla toffel, | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-03-25 01:44 | |
![]() | * Är du kär ? Nej.... * Är du singel/sambo/särbo/gift eller annat ? Singel * Hur möttes du och din senaste kärlek ? Gemensamma intressen (musik) * Hur länge varade det ? Till och från i tre år * Vad är romantiskt ? blandband :-) * Har du varit otrogen ? Ja tyvärr, när jag var tonåring * Blivit utsatt för otrohet ? Ja tyvärr, det var hemskt * Tittar du på hos kille/tjej ? Jag vet faktiskt inte, utstrålningen? * Hur får din partner inte vara ? Sitta-hemma-och-kolla-på- hockey-på-TV-kille | |
| Kajsalottan | 2008-03-25 05:56 | |
![]() | * Är du kär ? Njae, men lite nyfiken... ;) * Är du singel/sambo/särbo/gift eller annat ? Singel * Hur möttes du och din senaste kärlek ? På en fest * Hur länge varade det ? 2,5 år * Vad är romantiskt ? Först JA, sen NÄ..... * Har du varit otrogen ? Nej * Blivit utsatt för otrohet ? Neeej? * Tittar du på hos kille/tjej ? Hållning, ögonglimt, käkparti :) * Hur får din partner inte vara ? TV-besatt, inskränkt, svartsjuk | |
| Kajsalottan | 2008-03-25 06:01 | |
![]() | Ajdå, läste "Var det romantiskt?" VAD som ÄR romantiskt är mycket det, t ex spontana kärleksbetygelser, infall som prioriterar relationen, ett sömndrucket mummel, ja lite av varje kan ha romantisk potential. :D | |
| lellemor | 2008-03-25 08:03 | |
![]() | senkät... * Är du kär ? * Är du singel/sambo/särbo/gift eller annat ? Gift * Hur möttes du och din senaste kärlek ? Han skjusa hem mig * Hur länge varade det ? Det har varit i 20 år nu * Vad är romantiskt ? När han ställer sig vid spisen när jag mår dåligt * Har du varit otrogen ? Nej * Blivit utsatt för otrohet ? Nej,fast det vet jag inte faktiskt * Tittar du på hos kille/tjej ? Ögon * Hur får din partner inte vara ? SVARTSJUK | |
| lellemor | 2008-03-25 08:03 | |
![]() | oj missa första frågan. Javist är jag kär. | |