Spelrum
Giraffen1
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
2
Inloggade3
Mobilspel
Pågående20 149

Forumkategorier

Användare Inlägg  
trashone - Ej medlem längre2008-08-21 12:05
Antal inlägg: 18678

Sotfinger: Det har väl ingen påstått?

satslära2008-08-21 12:13
Antal inlägg: 2

håller med om att "satslära" isåfall inte heller borde godkännas, någon kan bli kränkt lixom. -.-

fuckmeup kränker _mig_ om någon, som jag ser det.

Sotfinger2008-08-21 12:29
Antal inlägg: 22361

Trashone: nejdå, men om man tolkar ditt inlägg som fan läser bibeln så kan man få för sej att du menar att om alla var opryda som du så skulle man inte behöva ha några restriktioner på vilka nick man får ha.

mommesfrites - Ej medlem längre2008-08-21 14:48
Antal inlägg: 7605

Haha, varje dag lär jag mig nya skojsiga ord av vulcan :)

trashone - Ej medlem längre2008-08-21 14:49

Sotfinger: Ja, vilken tur att man kan läsa in allt det i min lilla mening :)

elPatron_ - Ej medlem längre2008-08-21 14:51
Antal inlägg: 14

trash: Du är ju som en öppen bok :P

trashone - Ej medlem längre2008-08-21 14:53

Japp, alla skräms :(

elPatron_ - Ej medlem längre2008-08-21 14:55
Antal inlägg: 14

hehe.. *BÖH*

Sotfinger2008-08-21 15:03
Antal inlägg: 22361

Äsch, det var ju inte riktat som nån kritik mot dej Trashone, heller! Jag är bara så skadad att jag utgår från att om nånting går att missförstå på nåt sätt, så kan man ge sej den på att folk gör det. Och eftersom jag också är skadad på så vis att jag jämt ska försöka reda ut saker, så blir det så där. Sorry.

Miss_jk2008-08-21 18:23
Antal inlägg: 8941

Men VARFÖR vill man prompt heta bajsnylle eller kukfitta? Hur kan man bli så upprörd över att bli nekad sådana namn? Välj ett annat, gå vidare och väx upp.

HejaSnart2008-10-15 05:42
Antal inlägg: 1

Jag blev också chockerad när jag upptäckte att mina personuppgifter låg öppet för alla. Det är förvisso sant att det står i användaravtalet, men det håller inte, alla som hållit på med Internet-communities vet att i princip alla INTE läser användaravtalen. En så viktig sak som vilken del av den information man registrerar sig med som kommer vara synlig utåt kan inte endast stå i användaravtalet, det måste stå tydligt vid varje information (helst men en individuell bock så man kan kryssa av exakt vad man vill ska visas).

Jag är säker på att flera tusen användare blivit irriterade på detta i början med, innan man byter sitt namn till ett hitta-på namn eller ta bort det helt.

Borde väl inte vara så svårt för er att ändra registreringsrutinen så det tydligare framgår (användaravtalet räknas EJ som tydligt) vad som kommer visas utåt, då de flesta sådana registreringar vanligtvis innebär att sådan information INTE visas, med mindre mycket tydlig förklaring att detta kommer visas finns.

Hoppas ni kan fixa det.

mvh

En som inte vill visa sitt riktiga namn på nätet överallt.

PS! Neger är inte ett skällsord, men det KAN användas som det, vilket nog 30% av alla godkända nick här också kan... tycker ni är för mesiga med sånt här inne.

vulcan2008-10-15 10:29
Antal inlägg: 7666

Då repeterar jag vad som tydligt och klart står angivet på registreringssidan när man lägger upp ett nytt konto:

-----
Du godkänner även att all information som du skrivit in sparas i databasen. Med undantag av din e-post-adress blir övriga uppgifter synliga för webbplatsens besökare. En korrekt uppgiven e-post-adress är ett krav för att kunna aktivera din registrering. Vi lämnar inte ut e-post-adressen till någon tredje part.
------

Vad kan man mer begära? Ska vi lägga in en mpeg där Bengt Magnusson med dramatisk musik i bakgrunden frågar om användaren är HELT SÄKER på att han verkligen vill att det ska stå "Nisse" i namnfältet? Jag är själv ofta dålig på att läsa igenom avtal vid nedladdning och registrering, men jag skulle inte drömma om att kräva att företagen och sidorna skulle behandla mig som en bäbis och hålla mig i handen. Informationen ovan är tydlig och klar och orkar man inte läsa dessa rader som man får mitt framför näsan vid registrering så ligger problemet enligt min mening hos en själv, inte hos Betapet.

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?