Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 620 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-08-19 22:51 | |
![]() | Min mamma skrev om min pappa i sin dagbok när hon var 15 år och de nyss träffats: "Han är inte så snygg, men väldigt snäll" De var sen gifta i massor med år. :) | |
| Klösamaja | 2008-08-19 22:59 | |
![]() | På krogen sa min 25-åriga killkompis till mig (28).... - Du är väldigt välbevarad för din ålder... Hur kontrar man den??? : / | |
| mrsmuffin | 2008-08-19 23:01 | |
![]() | Min yngste son liknade mig med ett "stort gosedjur" när han var fem år för jag var så gosig att krama =) | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-08-19 23:06 | |
![]() | Min son tyckte att jag var en kamel för att jag hade 2 "pucklar".. | |
| skogsbär - Ej medlem längre | 2008-08-19 23:18 | |
![]() | Kul tråd :) | |
| dahlgren_ | 2008-08-19 23:42 | |
![]() | Ja, självförtroende är defitnitivt sexigt :) Fast inte om det är för mycket. | |
| asastina | 2008-08-19 23:44 | |
![]() | Hm, min kompis o jag insåg att vi var desperata 40-åringar när vi satt och pratade med 2 söta killar i 25-års åldern. Vi hörde hur den ena viskade till sin kompis att "dom är knulldugliga", och både min vännina och jag tog det som en komplimang! Ha ha ha ha ha | |
| segerstedt | 2008-08-20 00:25 | |
![]() | en kille sa till mig att jag ser ut som en docka som man köper och sätter på.. hm?!? | |
| Vigdir | 2008-08-20 10:40 | |
![]() | Gariam: Killen trodde faktiskt han gav mig en seriös komplimang, han satt och tittade på mig läääänge innan han fällde kommentaren. | |
| ojjojj | 2008-08-20 21:15 | |
![]() | min *extra dotter* hon var sisådär 5 år och jag var 22 år .... hon kollade länge på mig när jag var naken.... sen kom *ohhh vilken fin bebis du har* jag hade inte många kilo över *hm* | |
| DeCanus | 2008-08-20 21:44 | |
![]() | segerstedt - det var fruktansvärt att höra... det var nog den mest förnedrande komplimangen hittills... Hualigen. Själv säger de flesta till mig; "Shit vilka stora ögon du har, du måste ju se skitbra"... | |
| Slemmie | 2008-08-20 21:56 | |
![]() | En kompis till mig skulle betala på restaurang en sen kväll och killen som tog emot hennes leg i form av körkort utbrast förvånat: OJ, är det här verkligen DU på kortet?? Vad snygg du va på riktigt!! | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2008-08-20 22:41 | |
![]() | Jag jobbade på en arbetsplats med bara kvinnor när vi fick en ny kollega; en man. När det gått nån vecka så diskuterade han och jag elitserien i ishockey. Jag sa nåt som han uppenbarligen blev imponerad av och så sa han; "det är det jag säger, du är det närmaste karl man kan hitta på det här stället". | |
| ojjojj | 2008-08-20 22:48 | |
![]() | ohh vilka *underbara* fraser man kan få höra ASG | |
| Missix74 | 2008-08-20 22:54 | |
![]() | Jag var på Kos -93 och var på nån marknad i byn. Där kollade jag lite på cykelbyxor. Jag vände på dem, drog lite i tyget för att kolla kvalitén osv. Då kommer försäljaren fram och ska ha mig att köpa dem. Men jag tvekar för jag tycker de ser ut som barn stl och frågar om han inte har andra, lite större. Då tar han tag i de jag håller och sträcker ut dem det mesta han kan och utbrister "see see, fit all fat ladies" Öhh jag gick och han blev arg... | |
| uffe6y | 2008-08-20 23:04 | |
![]() | Har en kompis som kläcker ur sig grodor lite då och då och hans självförtroende när det gäller tjejer är på botten. ,men när han för en gångs skull fick en tjejs uppmärksanhet så frågade han hur mycket hon vägde,,,86 sa hon...INTE MER??? sa han | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-08-20 23:06 | |
![]() | Det är synd om din kompis, Uffe. | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2008-08-20 23:09 | |
![]() | Ingen komplimang men en i efterhand "skön" diss. Strulade med en kille för ett bra tag sen (när jag var singel såklart) som var jävligt blyg. Jag fick ta alla steg och när jag tyckte att vi skulle gå hem med varandra istället för att eh..."snacka" på krogen svarade han: - Nej jag kan inte jag måste mata hönsen. | |
| Tess_80 | 2008-08-20 23:13 | |
![]() | Gud vilken rolig tråd!!! Mera sån´t här!!! För några år sedan så jobbade jag extra i en butik där vi sålde godis och hyrde ut filmer. Stod i kassan och skull expidera en kund som helt plötsligt kläcker ur sig "gud va du e begåvad!!" Jag fattar noll och säger "vadå, bara för att jag kan slå in 1+1 i kassan eller *dah*" "Är dom äkta??" "Vadå äkta?" frågar jag då jag fortfarande fattar noll. "Ja säger han, i dagens samhälle kan man ju inte veta om tjejerna har äkta eller inte, silicon alltså". Paff som jag blev så svarar jag "självklart är dom äkta". Han blev visst nöjd med svaret och gick iväg med ett leende medans jag blev mer och mer arg ju mer jag tänkte på det. Idag skrattar jag åt det! *fniss* | |
| uffe6y | 2008-08-20 23:26 | |
![]() | Ja jag håller med dig pottränad,,jag jobbar på att jobba upp hans självförtroende | |