Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 80 |
Mobilspel
| Pågående | 19 666 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| DennisPlz | 2008-08-22 22:31 | |
![]() | Det finns det. Du avslöjar dina fördomar genom din fråga. | |
| Miss Nöjd | 2008-08-22 22:35 | |
![]() | Det finns det nog gott om fingerprints. | |
| fingerprints | 2008-08-22 22:37 | |
![]() | Fördomar DennisPlz?? Om du vill kalla det fördomar att man tycker det är sjukt att aga i kärlekssyfte så får det stå för dej! Aga finns inte i min vokabulär. | |
| Pajas - Ej medlem längre | 2008-08-22 22:38 | |
![]() | Nu orkar jag inte läsa igenom allt men jag tror att det kan vara att dra en gräns istället för att låta de man älskar göra samma misstag om och om igen. Att gå emot dem trots att man vet att man kommer att såra deras känslor. Såg vad Softarman skrev och det är väl ungefär samma tolkning då. | |
| DennisPlz | 2008-08-22 22:38 | |
![]() | Googla på S&M, t ex. | |
| Jack Sparrow - Ej medlem längre | 2008-08-22 23:47 | |
![]() | Att aga av kärlek...? Är det en dask på fingrarna när de trots flertalet tillsägningar återigen närmar sig den heta spisplattan? Möjligen. Annars kan man inte aga "av kärlek". Det fungerer ikke. Inte i min värld iaf. Ordhämnaren; "* Dottern får ju sitt stryk när hon gift sig, varför ska stackarn agas dubbelt? Varför tror du fäder gråter när deras döttrar gifter sig?" Ja, det kan man verkligen undra. För att han är ledsen för att han själv inte fick ge henne stryk? Knappast för att hennes blivande man kommer att ge henne det. Han har ju enligt antagandet slagit sin dotters mor, så han må ju gilla läget... :( | |
| zmiley | 2008-08-22 23:53 | |
![]() | Men är bibeln verkligen 2000 år gammal? Kan den inte vara skriven av en schweizare med livlig fantasi mycket mycket senare? Jag menar, Levis uppfann ju bluesmusiken 1986. Samme schweizare kan dessutom rent hypotetiskt vara förfader till nån här i Svedala.......Låter inte Sheike lite schweiziskt? | |
| fingerprints | 2008-08-22 23:56 | |
![]() | För mej finns det ingen aga som är av kärlek. Men jag är inte heller troende eller kristen öht. Har väldigt svårt för det bibilska resonemanget att man agar den man älskar. Den man älskar och alla andra individer också för den delen agar man INTE!! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-08-22 23:58 | |
![]() | Klart det finns de som agar av kärlek. Och lust. Gör som Denniz rekommenderade. | |
| ordprofeten - Ej medlem längre | 2008-08-23 00:15 | |
![]() | Jack Sparrow, du påminner mig om nån...på ett bra sätt iofs :) men märkligt. Hur som helst så var inlägget kanske snarare avsett att kommentera Dennis vanliga vansinne än ett tolkas som ett alltför allvarligt inlägg i debatten, detta är trots allt Snack... | |
| Jack Sparrow - Ej medlem längre | 2008-08-23 11:01 | |
![]() | Ok | |
| kixo | 2008-08-23 11:17 | |
![]() | Det är bara en person som man verkligen älskat som kan såra en så jäkla mycket och få en att känna riktigt HAT. | |
| micro113 | 2008-08-23 13:37 | |
![]() | Jag håller med fingerprints -- man agar inte av kärlek. Däremot finns det de som agar i lust -- men det är ju en annan sak. | |