Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 32 |
| Inloggade | 78 |
Mobilspel
| Pågående | 19 666 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| jeehunmoon | 2008-08-23 09:19 | |
![]() | Hade PMS funkat att lägga hade jag haft något bättre rating. Nu när det aldrig går att lägga slår jag på tangentbordet i ilska för att det inte går att lägga och förlorar några minuter på det i matchen, vilket inte är positivt för matchen och därmed påverkas min rating negativt av det. Vid andra tillfällen när jag blir arg hjälper det alltid när jag kastar en hink med vatten över mig för att dels chocka mig själv, dels kyla ner mig. Ofta har upphällningstiden för vattnet redan lugnat ner mig något. | |
| Jankster - Ej medlem längre | 2008-08-23 09:24 | |
![]() | Jag irriterar mig lite på att det går att lägga PS men inte DS. Fast det brukar inte göra mig sådär riktigt arg. Men när jag väl blir det så tänker jag ut hämndaktioner på den eller det som orsakat min ilska. Hämndaktioner som naturligtvis aldrig genomförs. | |
| znorkle | 2008-08-23 09:36 | |
![]() | Om man är arg på grannarna, tex: Skjuta med maskingevär från balkongen, plantera minor utanför deras dörr, fiffla in cyanid i deras kranvatten etc. | |
| hemliga anna | 2008-08-23 10:09 | |
![]() | om jag blir riktigt arg, så att jag inte vet hur jag ska få ut ilskan börjar jag nog tyvärr gråta i ren frustration. samtidigt som jag skriker och beter mig. det värsta som finns är när man blir oskyldigt anklagat för något och man inte får en chans att förklara sig. då blir frustrationen för påtaglig. | |