Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 73 |
Mobilspel
| Pågående | 19 524 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vindsus86 | 2008-08-27 22:14 | |
![]() | min storebror gillade öl när han var liten och gärna tillsammans med Kex. som han inte kunde uttala ordentligt. så en gång när mamma, han och typ några andra släktingar och vänner till mormor och morfar var där på fika så utbrast han "JAG VILL HA SEX OCH ÖL!" | |
| vindsus86 | 2008-08-27 22:14 | |
![]() | då var han typ tre. | |
| Gilena | 2008-08-27 22:36 | |
![]() | Hihi... min dotter, runt tre-fyra år nånting, tyckte väldigt mycket om en speciell sorts kex som hette Mumin, men hon hade samma problem med uttalet som vindsus brorsa. Jag skrattade gott när jag hörde min dotter ropa till mej från köket : - Mamma, jag vill ha sex! Jag vill ha sex! Jag vill ha Muminsex! Visst låter det lite extra kramgulligt med Muminsex! *ler* Annars på bordet så var LONGINBOLLAR favoriten! Vad det är? Lingonsylt såklart! :-) | |
| nystan1 | 2008-08-27 23:04 | |
![]() | Min yngste systerson berättade att det inte har någon rattmuff till sin bil : - Våran ratt har ingen hatt, ha ha ha! =) | |
| KiikoN | 2011-09-03 23:20 | |
![]() | Jag var "öronbarn" som liten och min lillasyster var nyfiken på hur en operation gick till. Så mamma berättade för henne att jag fick andas i en mask tills jag somnade. Dagen efter berättar lillasyster på dagis att det är såååå synd om mig när jag ska opereras för att jag måste ligga med en orm i ansiktet :) | |
| Midna79 | 2011-09-03 23:22 | |
![]() | "kan jag inte få lite mer såndär god moderkaka?" | |
| Emilie85 | 2011-09-05 15:48 | |
![]() | KiikoN; så kul! Barn är fantastiska på ord :-) | |
| bitteb | 2011-09-05 16:57 | |
![]() | ..rolig tråd, ligger hemma och är dunderförskyld, nu fick jag iaf många "Goa" skratt :)) | |
| bitteb | 2011-09-05 17:05 | |
![]() | ..ett litet bidrag..min son då 2-3 år kollar på när jag rakar mina ben. Robin: Vajför jakar du bena? Jag :...tycker inte det är så snyggt med hår på benen. Lägger mig sen ute o solar...sonen kryper runt och " kollar" upp mina nyrakade ben...noga. .. till slut kommer han upp och tittar mig stint i ögonen och säger : tyckej du att det e snyggt med håj på tåjna då?? | |
| sfi | 2011-09-05 17:12 | |
![]() | Hört på systembolaget. En pappa står och läser intresserat på de dyra whiskeyflaskorna och hans tioåriga dotter står bredvid och väntar och väntar. Sedan frågar hon: "Vad tittar du på?" Pappan svarar att han tittar på de fina whiskeyflaskorna. "Vad kostar dom", frågar flickan. "Omkring 700 kronor," svarar pappan. "700 för SPRIT!!?? Är du inte klok!!?" ropar dottern så att det hörs över hela butiken. - Visst är barn kloka? | |
| Tyllestar | 2011-09-05 17:19 | |
![]() | vet du jag har starka muskler för jag var på gympa igår. flicka 3 år | |
| AndoKongo | 2011-09-05 17:33 | |
![]() | Kusinen 5 år Ibland vaknar jag av att pappa juckar på mamma | |
| Bosky | 2011-09-05 17:43 | |
![]() | -"Har du några barn?" -"Nej, det har jag inte." -"VA?! Är de döda?" Så löd en konversation mellan min då 4-åriga lillasyster och en kvinna i samma kö. | |
| bahrt - Ej medlem längre | 2011-09-05 17:49 | |
![]() | Vet du vad man brukar använda för att ta bort frost på bilrutan? - Japp, mamma å pappa har en skyskrapa till isen! | |
| bahrt - Ej medlem längre | 2011-09-05 17:52 | |
![]() | Idag var det även ett barn som skulle ställa en gåta ( jag jobbar på en skola) Hon frågade; - vilket djur kan inte flyga? De andra barnen säger massa djur... björn, älg, hund mm men allt är fel! Vad är svaret då undrar alla... Och barnet säger ; - Rätt svar är nyckelpigan hahaha | |
| Emilie85 | 2011-09-05 17:53 | |
![]() | bahrt; Hahahaha klockrent :-D | |