Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 525 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bolerria | 2008-08-30 10:01 | |
![]() | Tänkte just säga samma sak Jankster och Yamahajet, tid är pengar. För vissa saker är jag hellre beredd att betala och få tid över än att "jobba" på min fritid. Man måste ju leva också och inte bara ha ångest över hur mycket man gör av med (om man nu inte är en uppenbar shopaholic). Mitt bästa spartips är att begränsa saldot på sitt konto, portionera ut lite i taget helt enkelt så tänker man automatiskt till när man står där och ska betala för nåt. | |
| farin | 2008-08-30 10:07 | |
![]() | Att sluta röka är ett bra tips annars!! Sänker dina kostnader såpass mycket att du kan skita i allt det andra!! ;) | |
| Swemale | 2008-08-30 10:12 | |
![]() | Hmmmmm Parlinos kontantkort... du ringer för 95 spänn i månaden... bara uppkoppling mot Telia, Comviq,halebop, tangos mobiloer... kan det bli billigare.... | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-08-30 11:11 | |
![]() | Ringa via skype. Många bra tips i tråden! | |
| IchbinTysk | 2008-08-30 12:45 | |
![]() | Höns kostar mycket att ha, det är nog billigare att köpa ägg i affären. | |
| Quarryman | 2008-08-30 13:34 | |
![]() | Om du råkar snubbla över en potatisodling kan du ju inte hjälpa att det råkar blottas några knölar. Lika bra att ta vara på dem så de inte ligger och blir förstörda... | |
| garplina | 2008-08-30 13:54 | |
![]() | varför inte odla egna grösaker? mycket godare och billigare! går på balkongen om man inte har trädgård... | |
| Tess 08 | 2008-08-30 15:39 | |
![]() | Tyskis, inte om du säljer de ägg du inte behöver. Säg att du har två hönor, det ger fjorton ägg varje vecka ellr 60 ägg varje månad (ungefär). Detta gör att du slipper köpa ägg och får inte lite kosing på de ägg du säljer.Hönorna behöver inte mycket då de, som andra djur, pickar friskt i det som finns, Släpp ut dem på grönbete ibland och annars kan de pcika lite fågelfrö och gamla äggskal.. | |
| Tess 08 | 2008-08-30 15:40 | |
![]() | garplina. Jepp och på två-tre plantor tomat eller gurka får du också så pass att du kan sälja... | |