Spelrum
Giraffen1
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade2
Mobilspel
Pågående19 296

Forumkategorier

Användare Inlägg  
vita_syrener - Ej medlem längre2008-09-06 19:56
Antal inlägg: 22144

Synd att man är så gammal och bor så långt ifrån;)

Gariam - Ej medlem längre2008-09-06 19:59
Antal inlägg: 2590

Är 27 år och har bott i Stockholm söder om söder nästan hela livet, men har vistats i en liten by i Lappland varje sommar sedan jag föddes, och har släkt där. Vill bli hantverkspedagog. Målar, ritar och illustrerar mycket. Har en katt. Gillar skogen, dans, kultur, frisk luft, kaffe, ord (suprise) och en massa andra saker. Singelskapet varierar och är oftast nöjd oavsett. Gör världens godaste köttfärssås som jag strax ska äta... :)

SylviaPlath - Ej medlem längre2008-09-06 19:59
Antal inlägg: 31064

Isabella, fyller 35 men vägrar inse det. Från Göteborg men södermalmsbo (Stockholm) sedan många år. Varmhjärtad retsticka med starka principer men svag självdisciplin. Upprörs av människor som fjäskar uppåt och sparkar nedåt.
Gillar karga landskap, gamla saker, havet och planlösa bilturer.
Nyfiken på människor.
Kan konsten att bli glad över småsaker. Trivs i vardagen om jag delar den med någon.

Eva_M - Ej medlem längre2008-09-06 20:29
Antal inlägg: 286

Jag Eva bor i Nybro , kommer ursprungligen från Tranås sen kom en påtvingad flytt ner till SKåne där jag vantrivdes med ALLT...

2 dagar efter 9:an slutade så var jag tillbaka i Småland i närheten av Kalmar och har hållt mig till dessa trakter.

Jag sysslar med lite av varje !

Har ju familj, 5 hästar & stallkatter (den äldsta är 9 år ), Greyhound, reptilerna ingår i familjen väl ?

Jag gillar naturen och vad den ger !
Det ger mig inspiration till massor av nya idéer !
Jag är ju kreativ med !

Tycker om Sverige särskilt trakterna kring Dikanäs i Lappland där mitt x har en stuga !

Sen gillar jag att vara i Ungern också !

Har även intresse för raggarlivet även om det har blitt dåligt med det i år.

Jag har haft mkt sorg i livet bland annat min väninna från Öland som fortfarande finns kvar här på Betapet trots att hon inte lever här på jorden längre !
Kan väl nästan säga att det är så många av mina vänner som avlidit på onödiga sätt genom öoyckor så jag är väldigt rädd om dom jag har kvar !

Jag är en fighter så jag klarar mig !

Kan inte leva utan kaffe heller för då blir jag tjurig :)

soapan - Ej medlem längre2008-09-06 20:32
Antal inlägg: 510

nä...vem lever utan kaffe?

bennyboll - Ej medlem längre2008-09-06 20:37
Antal inlägg: 8806

Annika heter jag tralalala, är 40+ och lite för kort för min vikt. Jobbar som uska på ett demensboende och är nu mitt i ett stort projekt som ska utbilda hela Jönköpings kommun (äldreomsorgen) i demensfrågor..Mycket kul och utmanande!! Är även fackligt aktiv, men lite på sparlåga just nu..

Har två utflugna barn * Buuuh* och en gubbe som jag knappt ser, men när vi väl ses då slår det gnistor!!
Gillar god mat, men helst inte lagat av mej själv.. Gillar att gå på konserter, musicaler m.m och även att ta en öl eller fika med goda vänner.
Gillar att dansa. Dansar nu linedance, men har prövat på det mesta såsom bugg, jitterbugg, salsa och även gammeldans!!
Är oftast en glad skit som ser det positiva i tillvaron! Deppar jag ihop så gör jag det ordenligt,gråter ett tag, men det går snabbt över!!

soapan - Ej medlem längre2008-09-06 20:40
Antal inlägg: 510

den där gubben som du knappt ser.. är det skönt att ha honm?

fingerprints2008-09-06 20:41
Antal inlägg: 37

Jag heter Dennis är 23 år och bosatt mitt i city i Sthlm. Pluggar till jurist. Min familj består av mamma, pappa och en bror.

Gillar att segla, spela golf och reser. Har ett sommarhus i St tropez som jag brukar tillbringa mycket tid så ofta som det finns tillfälle.

Har träffat min drömtjej här på beta ganska så nyligen (lolitan).

bennyboll - Ej medlem längre2008-09-06 20:43
Antal inlägg: 8806

japp, Soapan...Vi har varit tillsammans i snart 28 år, så vi har vant oss..
Han jobbar skift o jag jobbar skift..Och så är han väldigt aktiv i föreningslivet så det är boule och fiske var o varannan helg.. Men det gäller att kompromissa i livet o det har fungerat bra hitintills!

Snurt2008-09-06 20:47
Antal inlägg: 1304

Jag är Petteri 42 år.
Bor i ett hus i Vetlanda som jag renoverat sporadiskt i 8 år, vill egentligen inte göra klart.

Spelar snooker och windsurfar, åker mycket skidor utför. Spelar sen 6 månader i it-rummet musen.
Jobbar intensivt och tar ledigt mellan jobben, projektledare eller montageledare på nya sågverk. Skaffade precis FA-skattsedel och har tjänstledigt på obestämd tid. Singel sen i våras. Inga barn, men skulle...

Flyttat 22 gånger sen jag var 17 och bytt jobb fler gånger.
Var deprimerad i 2 h 1983. Sen dess har det varit fint.

Forum är kul om det sker med glimten i ögat.

Candee2008-09-06 20:58
Antal inlägg: 1256

Katja, 39 årig hårdrockande "tant" och sambo sedan 7 år tillbaka. Mamma till världens underbaraste tonårsson på 14 år..:)
Arbetar som webbredaktör och stortrivs...har dock funderingar på att starta eget.
Älskar all form av skapande och kreativetet..envis som få men oftast glad och trevlig sägs det.
Livsnjutare som gärna gottar i nya viner och whiskey samt ölsorter. Antisportaktivist..nedå, det är rätt kul att titta på OS iaf.
Älskar festivaler och konserter..en del av mig förblir väl en evig tonåring..;)

ryssbrud - Ej medlem längre2008-09-06 20:59
Antal inlägg: 1972

illi har bytt skepnad

little-erik2008-09-06 21:07
Antal inlägg: 105

Erik heter jag och är (snart) 18 år... Flyttade vid 9 års ålder från Göteborg till Läckeby, en liten håla utanför Kalmar och går på Jenny Nyströmsskolans estetiska program med inriktning bild och form, gillar att fotografera och att skapa över huvud taget (spelar bla elbas och lite gitarr).

På fritiden hänger jag mestadels i kyrkan med mina kompisar, är bl a konfirmandledare, och så spelar jag beta såklart.

Jag hänger en del här i forumet men skriver inte så mycket.

Hare bra //Erik

Nunnelunan2008-09-06 21:12
Antal inlägg: 1172

Nina, född 1966. Ensamboende och ensamstående. Två (utflyttade-studerande) pojkar i ett tidigare förhållande. Jag har också flyttat runt en hel del, men kan inte bräcka Snurt!
Pluggat olika saker - allt från sjukvård till juristlinjen.
Arbetar som handläggare för funktionshindrade på ett soc just nu.
Gillar att vara själv, gärna ute i skogen. Inte rädd för något egentligen. Gillar all mat, utom kålpudding.
Pysslar i trädgården, lagar mat och spelar Betapet på fritiden.
Gillar att ta mig en rejäl sup ibland!

KorvTopp - Ej medlem längre2008-09-06 21:13
Antal inlägg: 55

Jag är en 46-årig kärleksvarelse och MAN ut i fingerspetsarna - det ni! :) För övrigt råkar jag vara tall, dark and handsome - Jantelagen till trots!

vita_syrener - Ej medlem längre2008-09-06 21:21

Vad är tall, dark and handsome? förlåt en novis!

vita_syrener - Ej medlem längre2008-09-06 21:21

Jaha och precis när jag skrev så begrep jag;)

Nicktroll - Ej medlem längre2008-09-06 21:22
Antal inlägg: 857

Lång, mörk och snygg. Ett kap således ;-P

Malla132008-09-06 21:22
Antal inlägg: 1810

Jag heter Mariana och är 33år, jag är gift och har två barn. En dotter som är 13 år och en son som är 5 år. Vi har varit tillsammans i 18 år i December och har varit gift i 13 år om 3 dagar!! Vi bor i ett mysigt hus lite ut på landet. Vi bor i skåne. Jag har eget företag som jag har haft i snart 1 år. Jag arbetar oxå ganska mycket men har mycket hjälp och intresse av resten av familjen. Vi har en borderterrier som heter aaron som är 9 månader...världens goaste vovve..=)

Nicktroll - Ej medlem längre2008-09-06 21:23
Antal inlägg: 857

Vad trodde du? Tallbark och handsvett? :-D

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?