Spelrum
| Giraffen | 53 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 86 |
Mobilspel
| Pågående | 19 828 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| tilduskan - Ej medlem längre | 2008-09-10 12:40 | |
![]() | äsch det finns andra sidor för engelskt spel.. beta må vara beta men samma männiuskor kan spela där. | |
| Mia W | 2008-09-10 14:24 | |
![]() | Trist om det försvinner för gott! Ett spelrum på "svenska Betapet" borde få vara kvar. Har prövat de andra sajterna för Scrabble och jag tycker att engelska Betapet var mycket bättre! | |
| mrperfect | 2008-09-10 22:42 | |
![]() | pity | |
| betterlate | 2008-09-13 15:25 | |
![]() | can someone translate monks post since at this point it looks like monk doesn't want us to understand it? Monk I am surprised and shocked is all I can say | |
| Mouche - Administratör | 2008-09-13 16:13 | |
![]() | I have sent you the translation Better. Mouche | |
| Mouche - Administratör | 2008-09-13 16:15 | |
![]() | I have translated Monks statement as good as I can: "I understand that many people are disappointed and so am I. There were a lot of works as we built the site up. The question is if there are any nice ways to close a site down at. Telling in advance would have led to many questions via for example mails, mails we probably wouldn’t have had the time to answer all of and that would have led to more sadness for the members. Also the fact we weren't able to express our gratitude to the supers/admins that have helped administrating the site and who did a great job which we are very proud of, is very sad. " | |
| revkrister | 2008-09-13 17:11 | |
![]() | Antar att nästa rum som stängs är Musen... vi är inte så väldigt många där heller, men vi som brukar hänga där har mycket trevligt tillsammans... Om det är antalet spelare som avgör, så lär väl bara Giraffen, Krokodilen, Elefanten och Puman få vara kvar. | |
| tilduskan - Ej medlem längre | 2008-09-13 17:12 | |
![]() | så länge inte hela beta stängs så. hoppas ni orkar med det länge länge till... fast jag börjar tycka fastligt synd om engelskmännen...tänk om det vore hela beta. tänk om de inte skulle orka mer? det kan ske o jag vill det inte så tack grabbar för världens bästa sajt. | |
| Salthatten - Ej medlem längre | 2008-09-13 17:50 | |
![]() | Det enda jag spelade var slumpad hets på den engelska sidan. Mycket tråkigt att siten stängdes av. Ett spelrum med engelsk ordlista skulle väl vara en rätt enkel kompensation som jag och våra engelska vänner skulle bli nöjda med! | |
| Salthatten - Ej medlem längre | 2008-09-13 18:16 | |
![]() | JA, jag har börjat hänga på Musen i stället, det är väl det näst bästa. en det tar ofta lång tid att få någon motståndare där, det är ju inte alls så många spelare. En engelska siten funkade däremot effektivt och bra alla tider på dygnet. | |
| purplepeople | 2008-09-13 22:01 | |
![]() | Monk & Odin :-( I'm so sad to see the English betapet site go.I've had a look at some other sites and in my opinion they are nowhere near as good as beta. When the english site was open we had 2 rooms in there that were not english i think 1 of them was Norwegian.Would there be any chance of having an English room in here? Yours very hopefully Purps :-0 | |
| MissMaggie | 2008-09-13 22:32 | |
![]() | hiya pp... u finally got in here.. nice to see ya.... gonna copy and paste your post on the english thread... hope you dont mind xx here´s the link to the english one... you look lonely in here lol :-) www.betapet.se/forum...ad id=12939 | |
| purplepeople | 2008-09-13 22:36 | |
![]() | lol ty maggie i jus found it xxx | |
| betterlate | 2008-09-13 22:36 | |
![]() | hiya purp | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-09-16 17:10 | |
![]() | En stilla undran: är det fler som spelar norska "ordspill", än vad det var som spelade engelska betapet? Har ni haft funderingar på att sluta med ordspill med? Är det ens ni här som är driftansvariga för den sidan? | |
| illiterate - Ej medlem längre | 2008-09-16 17:15 | |
![]() | ordspill.no verkar rätt populär, med ca 250 inloggade nu. Ordlistan där verkar också vara en motsvarighet till OGJL, fast på norska. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-09-16 17:17 | |
![]() | Hur många brukade det vara inloggade på betabet.com? | |
| MissMaggie | 2008-09-16 18:50 | |
![]() | vanliga arbetsdagar, mindre än 100... sedan beror det på vilken tid på dygnet också, spelarna är från olika tidszoner... som mest ca 120.. det som jag vet i alla fall | |
| carolee5 | 2008-09-17 02:30 | |
![]() | I am another loyal Betapet user who is still devastated at the site being closed, and hoping for an English room on this site if we can't have our own English Betapet. The other sites just aren't the same, oh well guess I am spending my time doing some other things besides playing Scrabble, but miss it | |
| serensdad | 2008-09-17 19:40 | |
![]() | monk - Administratör 2008-09-15 13:29 Sorry I havent been able to reply in this thread, but I have been really busy. I'm also sorry to say that we dont have any plans for an English gameroom on the Swedish Betapet. There are other English Scrabble sites like: word-games.pogo.com (offical Scrabble from Hasbro) or www.scrabulous.com that might be an good alternative. Sincerely Monk | |