Spelrum
Giraffen1
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade2
Mobilspel
Pågående20 033

Forumkategorier

Användare Inlägg  
mallan082008-09-17 17:59
Antal inlägg: 1

min morsa glömde mig på flygplatsen när jag var liten jag blev rädd oh började böla sen så var d nån som tog med mig till receptionen och då ropade dom ut min morsas namn i högtalarna och så kom morsan sen och bad så mycket om ursäkt så fick jag en ny cykel som förlåt XD

carinau2008-09-17 18:05
Antal inlägg: 882

Barnvagnsaffärer är ganska vana vid fenomenet med kvarglömda spädbarn. Många åker ju raka vägen dit efter BB, för att hämta sin förbeställda vagn. Kan bara tänka mig vilken panik man måste få samma sekund som man inser vad som fattas...

skrabban2008-09-17 18:17
Antal inlägg: 1031

För många år sedan skulle min man köra ner till kondiset och handla. Så kom han hem med fikabrödet. Lite senare skulle han köra ett ärende på stan och gick ner på gatan och skulle ta bilen. Men när han kom ner på gatan så fanns det ingen bil. Han kom på att han glömde bilen utanför kondiset och fick gå och hämta den.

ewaleena - Ej medlem längre2008-09-17 22:28
Antal inlägg: 1977

När min son var liten så glömde jag honom på skötbordet, gick ut till soffan och satte mig och kolla på tv. Efter 2 timmar kom pappan hem och undrade var hans son var, vilket fick mig att leta i panik... Sen hittade jag honom i mörkret på skötbordet :) Han sov som en gris!!!
Vi glömde honom i bilen en gång också, ända tills farmor frågade var han var!!

visst2008-09-17 22:38
Antal inlägg: 125

Jag skulle åka till stan med min pudel, hade beställt tid för att klippa honom. Jag var väldigt stressad för tiden var knapp tills bussen skulle gå...bråttom, bråttom och iväg bar det. Sprang som en dåre till bussen och kastade mej in i sista sekunden. Satte mej ner och var nöjd med att jag hann med ända tills jag upptäckte att jag inte fått med mej hunden...=/

Limerick - Ej medlem längre2008-09-17 22:41
Antal inlägg: 4099

Jag tog med mig fel son till tandläkaren.
Till mitt försvar vill jag dock framföra att de fick kallelse båda två samma vecka.

bujum2008-09-17 22:52
Antal inlägg: 1750

Förra veckan var det några som "glömde" en påse med tre levande kattungar på en rastplats några mil härifrån... Det är ju skrämmande att straffen för djurplågeri är så låga eller obefintliga tycker jag.
För övrigt så är jag inte speciellt förtjust i katter utan är mer en hundmänniska. Har fyra stycken.

barbi2008-09-18 14:14
Antal inlägg: 1924

Fy fan det är sjukt!
hihi vilken tur evaleena att han sov o inte ramla ner:P

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?