Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 59 |
Mobilspel
| Pågående | 18 921 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Basta - Ej medlem längre | 2008-09-24 00:06 | |
![]() | Jag tror att vara cox i roddtävling är det enklaste sätt att lura till sig ett OS-Guld. | |
| Dyslekso | 2008-09-24 00:08 | |
![]() | Längdhopp eller tresteg. Tre övertramp och jag är ute ur tävlingen. | |
| Dyslekso | 2008-09-24 00:09 | |
![]() | Fast nu såg jag vad ts var ute efter...så jag säger fotboll. En kvart, tjugo minuter borde man kunna klara innan kommentatorer, medspelare och publik börjar yla. | |
| SirMattBusby | 2008-09-24 00:11 | |
![]() | Judo...tycker bara de står o rycker varann i kläderna...de kan jag oxå göra... | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-09-24 00:24 | |
![]() | Jag hävdar fortfarande att taktgivaren i rodd kräver minst. Sen kanske golf blir en OS-gren och då kan ju vilken blekfet internatloser som helst ha en guldmedalj runt halsen. | |
| mrperfect | 2008-09-24 01:45 | |
![]() | personligen skulle jag köra luftgevär eftersom man inte bevara den sporten förrän finalomgångarna närmar sig :) dessutom är jag ingen oäven skytt, fast förstås inte i den klassen... | |
| mrperfect | 2008-09-24 14:11 | |
![]() | bevakar* skulle det stå... bevara...ja herregud... | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2008-09-24 21:09 | |
![]() | Slägga ? :) Finns det? Då skulle jag nästan tycka det vore kul att kolla på OS. Apropå att kasta har jag verkligen undrat över varför det står människor där, där spjuten ska landa. Jag har undrat om nån fått spjutet på sig nån gång. Men vill jag veta det egentligen. Nej | |
| mrperfect | 2008-09-24 21:37 | |
![]() | Jag vet svaret....... | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-09-24 21:50 | |
![]() | Var en längdhoppare som fick spjutet i ryggen under VM i Helsingfors... ajajaj | |
| mrperfect | 2008-09-24 22:12 | |
![]() | Det var den jag tänkte på........ | |
| Dyslekso | 2008-09-24 22:15 | |
![]() | Det läskiga i den historien var att han och spjutkastaren setts gräla om vilken sport som var bäst, ländhopp eller spjut, innan tävlingen.* *kolla aldrig en bra story | |
| Dyslekso | 2008-09-24 22:16 | |
![]() | ländhopp kan man också ägna sig åt, men det var längdhopp jag var ute efter där. Jaja. | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2008-09-24 22:48 | |
![]() | AJ, ok...dog han...??? Stavhopp har jag alltid velat pröva. Men jag tror inte jag skulle komma undan i ett os, men vad kul det vore att testa. Undrar vad de skulle säga, komentatorerna. Ett första försök, mitt på OS, vore otroligt roligt. | |
| Defrob | 2011-06-26 11:08 | |
![]() | Jag kan maska i vinter-os som hockeymålvakt... som back-up då givetvis till Lundqvist eller så. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-06-26 13:55 | |
![]() | judo,sopa på curling och se intresserad ut kan inte vara så svårt | |
| kajix | 2011-06-26 14:20 | |
![]() | Jag skulle tro att curling är en av de svåraste sporterna att maska i. | |
| Michalia | 2011-06-26 14:32 | |
![]() | Jag skulle testa luftgeväret. Är hopplöst förtjust i att skjuta på tivolin och brukar sätta spik på alla skott (de e sant!!!) så kanske skulle jag klara mig en omgång i OS om nån annan var magsjuk och fick en flisa i handen samtidigt som en kula träffade dennes fot ;-) | |
| Jenaveve - Ej medlem längre | 2011-06-26 14:45 | |
![]() | Jag skulle nog vilja satsa starkt på blindfotboll (bara för att det ser så roligt ut, inte för att jag själv är blind utan bara för att det är en superhäftig sport). För ska jag vara ärlig så ser alla sporter betydligt häftigare ut i handikapp-OS! Annars skulle jag gärna testa längdhopp, man landar ju mjukt. :) | |
| Guldplate | 2011-06-26 15:03 | |
![]() | Det finns redan en som "maskat" sig till ett olympiskt guld. Steven Bradburys OS-guld är väl det mest otippade i historien. För den som missat det så har jag hittat en tysk youtube-länk där dom visar en sammanfattning av hans lopp under OS. www.youtube.com/watc...re =related För den som inte förstår tyskan så är det Steven som kommer trea i kvartsfinalen men på grund av en diskning av en spelare så slutar han två och går vidare till semifinalen. Resten av filmklippet talar för sig själv! =) | |