Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 63 |
Mobilspel
| Pågående | 20 092 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| rispåse | 2008-09-28 14:16 | |
![]() | Vi kan väl gå ihop o ta med honom på en ladies day... | |
| DennisPlz | 2008-09-28 14:21 | |
![]() | rispåse: Samhället har lyckats med sin uppgift att forma dig till en effektiv konsumptionsmaskin som förknippar shopping med lycka. Som en del av det samhället så klappar jag mig själv på ryggen och säger "bra jobbat!" | |
| rispåse | 2008-09-28 14:33 | |
![]() | Dennis, jag vet inte om du har rätt, eller, det är säkert så... Men, jag klurar o funderar över hur jag ska hitta andra vägar till lycka! Alltid nåt. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-09-28 14:39 | |
![]() | Skrattar gott åt rispåses skriverier, jag gillar dig mer och mer :) Här är det dock tvärtom. Jo, jag gillar att shoppa men mest med ögonen. Lägger ofta tillbaka plagg och saker eftersom jag kanske ändå inte behöver dem:P Maken däremot är småfarlig att släppa lös i varuhus. Han är en av Clas Ohlsons bästa kunder. Vi har så mycket verktyg och fiskeredskap. En annan passion han har är prydnadssaker. Som tur är har vi svärfars gamla hus att samla prylar i. | |
| rispåse | 2008-09-28 14:46 | |
![]() | Ojojoj... Här där jag bor har gubbarna gått o längtat o längtat på att Jula skulle öppna, jag visste inte ens vad det var för nåt... Hur som helst hörde jag att dom öppnat o till o med damerna pratade vitt o brett om att det fanns så otrooooligt mycket bra prylar. Sagt o gjort, jag åkte in för o kolla. Herregud! Skruvmejslar, vinkeljärn o annat trams! Fattar ingenting! Ok, gubbsens mecka, men tjejerna då? Vad är det med dom... | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-28 14:50 | |
![]() | Det var dumt av mig att skriva kvinnligt i tidigare inlägg. Känner mer och mer att det rör sig om annat. Skyller man sitt beroende på att man är kvinna är man väldigt illa ute. | |
| rispåse | 2008-09-28 14:51 | |
![]() | Trash, nu räcker inte hjärnan till! fattar inte vad du menar.. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-28 14:56 | |
![]() | Är inne på det Apan började på. Shoppande blir en drog. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-28 14:56 | |
![]() | le-lou: En extrem tillfällig sådan, billigare :) | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-09-28 14:59 | |
![]() | Har inte fattat det här med shopping faktiskt.. Jag köper kläder då jag behöver något. Hittar aldrig något på rea tex.. Köper väldig sällan något som jag INTE behöver.. | |
| rispåse | 2008-09-28 15:00 | |
![]() | Skönt. För övrigt så trodde inte jag att det fanns andra kläder än dom med röda lappar att köpa.. Vart finns dom andra då? | |
| DennisPlz | 2008-09-28 15:01 | |
![]() | benny: Det är pga såna som dig som vår BNP aldrig kommer nå sin fulla potential. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-28 15:04 | |
![]() | Jag förstör säkert oxå, bor inte långt från Borås och där finns reafynd jämt. Har även börjat svika Sverige, kläder i USA är uberbilligt och kommer hem på bara några dagar. Ta i trä, hoppas tullen missar mina små paket även i fortsättningen. | |
| 1stclassriot | 2008-09-28 15:06 | |
![]() | så länge man inte mår dåligt av det så är det underbart! klart att nya prylar alltid är trevligt! nytt smink, nya kläder och nya skor ibland. man vill ju känna sig fin! så länge shoppandet har en mening så är det väl inte så farligt? men om man har en massa saker som bara ligger så är det nog dags att inse att man har problem! | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-09-28 15:07 | |
![]() | Dennis: Jag handlar faktiskt ibland och åker till Ullared då och då...Men jag tänker noga efter vad jag köper.. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-09-28 15:08 | |
![]() | Men då man handlar för att dämpa nån slags ångest eller nåt, då har det gått för långt..Ångesten kommer väl senare som ett brev på posten kan jag tänka mej.. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-09-28 15:09 | |
![]() | Ihop med kreditkortsräkningen ;) | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-09-28 15:16 | |
![]() | Jag lever eran dröm i en stuga i skogen med egen brunn. Det är inte alltid det finns vatten så att det räcker till dusch. Man blir botad från shoppingbehovet och allt vad glamour heter när man är en lortig mannekäng. Rekommenderar det varmt. Dessutom kostar det att anställa rörmokare när resten av vattensystemet havererar så ni kommer inte få en spänn över. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-09-28 15:21 | |
![]() | Säger du det, 1stclassriot, kanske man borde söka terapi när vi har 200 skiftnycklar då. | |
| Eva_M - Ej medlem längre | 2008-09-28 15:52 | |
![]() | Budalv....egen brunn....ingen rörmokare...en sån där brunn som du hinkar upp vattnet i så klart.. | |