Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 20 160 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| carlmartin - Ej medlem längre | 2008-10-05 03:47 | |
![]() | belugavis- "minikini" | |
| jojagog | 2008-10-05 03:47 | |
![]() | Katitzy (?) ....... Barba pappa ..... Vita stenen. | |
| lilla_m | 2008-10-05 03:56 | |
![]() | växta ju iofs upp på åttitalet, men många program gick ju i repris. Jag tyckte mycket om beppes godnattstund! | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-05 09:09 | |
![]() | chockey var ju ett ufo, den var bra oxå ja | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-05 09:10 | |
![]() | vita stenen var ångest | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-10-05 10:26 | |
![]() | Är det någon som vet/kommer ihåg ett barnprogram som handlade om en gubbe med en hatt? Tror det var franskt, men är inte säker... Han sa något och svepte fingrarna runt brätten på hatten, och jag tror, att han förminskades eller blev osynlig??? | |
| soapan - Ej medlem längre | 2008-10-05 10:29 | |
![]() | Skafferiet var bra och Drutten & Jena var väl ett inslag i ett vuxet program? Baltazhar funkar fortfarande. Är det någon som inte kan melodin till den eller doctor snuggles. | |
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2008-10-05 11:44 | |
![]() | Balt, baltazar, balt, baltazar, baltazaaaaaar typ :-) Doctor snuggles flyger till stjärnornas land, kom inte på nåt mer.. | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2008-10-05 13:12 | |
![]() | Carlartin - förstod inte minikini...... Trolltyg i tomteskogen var ju också så bra, Trolltider och Hjalle hjulle o Julius (hightech-ufo) Vad sjuk länken till Ballongen spricker var. Ola ligger ovanpå sin syrra Sara som sover och sparkar henne så mycket han orkar i en halv minut. Sara vaknar och bli arg "Men Sara du ska sova nu!!!!! Din lillebror är faktiskt mindre än dig!" skitunge haha Hittade en ganska hemskrasistisk rackarungarna som jag gissar att man inte visade på Godmorgon Sverige....Alla från Borneo har svans tydligen www.youtube.com/watc...wV Va36q7C4 | |