Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 19 194 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SämstpåBeta | 2008-10-21 01:23 | |
![]() | Håller med Maybach att krymp allsvenskan, men ska några lag upp så vill jag att det ska vara BP och Assyriska! | |
| Tobbelille | 2008-10-25 15:56 | |
![]() | så var Röva tillbaka också, och assyriska får inte ens kvala, bra start på lördagen =) | |
| Tobbelille | 2008-10-28 17:03 | |
![]() | publikfest i kvalet till SE JSödra-Öster | |
| Behringer | 2009-09-29 19:30 | |
![]() | Det börjar dra ihop sig igen. Vilka går upp i år? Från SE till AS alltså | |
| Night Monkey - Ej medlem längre | 2009-09-29 19:48 | |
![]() | Allsvenskan är ingen publikfest längre handbollen i tyskland drar mer fast det gör typ 3 div med i Fotbollen i Tyskland också | |
| riotfux | 2009-09-29 20:05 | |
![]() | hoppas Sirius och Väsby klarar sig kvar. assyriska är en fiffelförening. önskar denna förening all olycka. svarta löner är bara början. så jag hoppas verkligen inte att dom går upp. F.ö. tror jag inte att laget som kommer trea (3) i år går upp då denna klubb förmodligen kommer få stöta på ett alldeles för bra Örgryte. dif o bajen åker ur Allsvenskan är min gissning. | |
| riotfux | 2009-09-29 20:06 | |
![]() | det laget som kommer trea kommer INTE att gå upp - ska det det stå | |
| Zmrzlina | 2009-09-29 20:21 | |
![]() | Mjällby är ju redan klara, i övrigt tror jag Åtvid följer med direkt upp. Vad gäller kvalplatsen känns det omöjligt att sia om den just nu, fem lag som ligger inom tre poängs avstånd från varandra. Om jag ändå ska gissa på något tror jag att det faktiskt blir Sundsvall som kvalar. Ingen förändring av toppen jmf med hur det ser ut nu, med andra ord. | |
| Zmrzlina | 2009-09-29 20:30 | |
![]() | Och angående de allsvenska nedflyttningslagen är det för mig tämligen naivt att tro att något av Bajen, Jugårn eller Öis kommer klättra ovanför kvalstrecket vid det här laget. Dif-öis i omg 28 kan nog bli helt avgörande för just de två lagens inbördes ordning. I samma omgång är det derbyt Bajen Gnaget, så just omgång 28 kan nog bli en riktig ångest-orgie i Stockholm. Jag tror dock att det blir Bajen eller möjligtvis Öis som kvalar i slutändan. | |
| riotfux | 2009-09-29 21:19 | |
![]() | jag tror stenhårt på Öis. Ser i stort sett alla matcher i allsvenskan. MAn kan inte jämföra Öis spel med bajen/Difs spel nu. Öis framstår som Brasilien helt plötsligt då man ser på dif och hif. Dock ger jag mig själv rätten att totalt revidera allt detta om Allbäck inte kan spela. | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2009-09-29 21:56 | |
![]() | Är det någon som vet om det finns systembolag i Mjällby? | |
| impala-58 | 2009-10-05 01:44 | |
![]() | så länge inte Markaryds IF är i dom regionerna så skiter jag i vilka som vinner eller förlorar. Det blir till att hålla på Kalmar för där har vi ju Markarydspågen Nanne Bergstrand. | |
| L-G | 2009-10-05 02:08 | |
![]() | Jag hoppas fortfarande på Ängelholm för att jag är skåning | |
| Behringer | 2009-10-28 20:10 | |
![]() | Nu är serien visserligen slut och vi vet alla hur det gick. men ändå: www.folkbladet.se/ny...id =5018812 | |