Spelrum
Giraffen36
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
37
Inloggade73
Mobilspel
Pågående19 306

Forumkategorier

Användare Inlägg  
klunsen - Ej medlem längre2008-10-15 08:42
Antal inlägg: 57

Jag kan nog hålla med Mr Vulcan men de facto är att personligheter behövs i alla sammanhang. Mona har inte den karisma som Persson o Palme hade. För övrigt är det väl en röd tråd genom hela plenisalen, en stor grå massa som är där för sitt levebröd och inte för kallet.
Tyvärr igen

ordprofeten - Ej medlem längre2008-10-15 10:19
Antal inlägg: 1302

Det är inte lätt att hitta en likvärdig ersättare, men här är mitt förslag till ny partiledare:

www.axfood.se/oliver..._3 00px.jpg

ElectricEye - Ej medlem längre2008-10-15 13:03
Antal inlägg: 3604

*höjer ögonbrynen* Det var inte väntat att se Vulcan skriva ett så slappt och fördomsfullt inlägg. Har du studerat Socialdemokraternas partiprogram? Det är varken mer eller mindre floskelfyllt eller fantasifullt än de andra politiska partiernas. Att man har en gnällig attityd som oppositionsparti i Sverige verkar höra till. Här ligger dock partierna på högerkanten hästlängder före med tanke på hur mycket de har suttit i opposition historiskt sett. "Det ständiga schackrandet med de halvt opålitliga små vänsterpartierna" var ett riktigt lågvattenmärke ... när fällde de senast en socialdemokratisk regering? Och det är väl bra i någon mening att S numera kan tänka sig att låta Miljöpartiet ingå i en framtida regering. Göran Persson var alldeles för dogmatisk när det gällde den detaljen.

Mona Sahlin är okej - bra mycket bättre än den grovt överskattade Anna Lindh någonsin hade blivit. Margot Wallström hade dock varit ännu bättre.

stefanf2008-10-15 14:20
Antal inlägg: 1744

Kanske läge för en dokusåpa om det hela..?

"Swedens next SAP-leader"

Leif GW, Bert Karlsson och blondin-Bella kan vara jury och utsätta kandidaterna för tuffa utmaningar varje vecka för att slutligen utse någon som är både snygg och... vacker.

mrperfect2008-10-16 01:01
Antal inlägg: 11437

Jag som Alliansväljare tycker jag att Margot Wallström verkar mest kompetent att vara sosseledare. Henne skulle jag kunna stå ut med.

Iamx2008-10-16 02:14
Antal inlägg: 127

Problemet är ju att alla politiker är inkompetenta och odugliga till att leda landet, eftersom de har en för snäv världsbild. Därför passar Sahlin ganska bra som en partiledare, som en idiot i mängden. Men visst tror jag att de flesta som har lärt sig läsa och lyckats komma bort från sin starka sociolekt tillhörande socialgrupp 3 är bättre lämpade än hon.

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?