Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 19 372 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:44 | |
![]() | haha | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:44 | |
![]() | det är ju förjävligt. EN gång tog jag en sån där skylt på McOrvars och försökte äta korven, och du har rätt - den smakade lim och fyrfärgstryck. Uschligt. Lite off topic, men så var det faktiskt. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:45 | |
![]() | Apan, du har självklart rätt. Jag har alltid en snygg mössa. | |
| melonpudding | 2008-10-18 23:46 | |
![]() | Mitt råd är: Skugga uppåt med mörkt brunt, samt under nedre ögonfransen med svart, draa med ljusa skuggor:) upptill alltså.. Ner till ska du fylla med ljusbrunt Läpparna e lätt: Makeup i brun toning i mun gipans båda sidor, sen en ljus färg i mitten och bara att mmmMMmm :a på:) | |
| Suds McDuff | 2008-10-18 23:47 | |
![]() | Jag menar ni tjejer är ju snygga som ni är. Det är inte själva utseendet med sminket jag inte gillar, utan hela grejen att sminka sig. | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:48 | |
![]() | suds: btw, de flesta damer du ser på stan och runt lund har daglig makeup alltså tjejer sminkar sig för att se fräscha ut, även om det inte "syns" men det ska fejas o pudras under dagen, vissa killar fattar inte hur mycket meck det är med det där. Jag brukar för det mesta gå osminkad, men när jag jobbar i butik eller ska träffa nån sådär på stan så brukar jag försöka fixa mig lite och det är mest för att se fräsch ut, få jämn färg i ansiktet och lite svart runt ögonen allt för att se mer aptitlig ut alltså ingen hora-makeup | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:50 | |
![]() | ...bara mer aptitilig! ;) | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:50 | |
![]() | För och efter på bild på en photoshopad mössa: www.babian.nu/huvudl...r/ ful1.jpg frankincense.blogg.s..._4 9601.jpg | |
| melonpudding | 2008-10-18 23:51 | |
![]() | Håller me ryss bruden... | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-18 23:51 | |
![]() | haha just det har man en chans till hångel så vill man ju se aptitlig ut | |
| Suds McDuff | 2008-10-18 23:59 | |
![]() | Haha ryssbrud. Se bara till att ta av det före du går till sängs. Fan om du ska förstöra någons kuddöverdrag med en massa foundation o puder och grejer. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-10-19 00:01 | |
![]() | eller foundation på mössan, det vill man ju inte heller ha. | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-19 00:02 | |
![]() | ja men herregud, det är inte så att det kladdar dessutom brukar jag tvätta av det på kvällen ja men faktum är att det liksom "försvinner" lite under dagen och jag lovar om du skulle träffa mig skulle du inte se att jag hade smink mer än typ mascara, trots att jag hade allt det där | |
| Gilena | 2008-10-19 00:02 | |
![]() | Det är så jäkla svårt att se photoshoppad ut i verkligheten, fast ibland möter man nån tjej som har "lyckats" och då blir man ju rädd istället! | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-19 00:04 | |
![]() | Gilena hahaha :) jag kan ibland råka kladda på kuddar på vadrarhem ibland har jam ärkt när ja har glömt o ta med mig reninggöringsmedel för msinket haha så då har ja legat o kladdat under nätten.. haha :D | |
| melonpudding | 2008-10-19 00:04 | |
![]() | Vem har sagt att foundation fastnar på kudde ? Haha Vissa verkar inte ha koll... | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-19 00:06 | |
![]() | faktum är att när jag sökte ett jobb som makeup-artist i somras, så ville de att jag skulle sminka mig MER och jag tyckte jag hade tagit i. men det rann väl bort när jag cyklade dit i solen. | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-19 00:06 | |
![]() | melonpudding jag sa aldrig nått om foundation på kudden jag menade mascara. eller om de va eyeliner. | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-19 00:07 | |
![]() | ryssbrud haha | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-10-19 00:08 | |
![]() | Nä.. men jag ska ju snart bort til len jag känner hennes man syster jobbar på make up store så jag kan ju fråga henne om vad hon tkr att jag ska ha.. eller så kan hon ju sminka mig så kan jag skriva upp sakerna jag behöver så kan jag ju provmixa själv.. lät de som en bra eller dålig ide? | |