Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 52 |
Mobilspel
| Pågående | 19 194 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Giddy | 2009-10-28 14:55 | |
![]() | Peachflower: De låter som en bra idé! Har funderat lite grann på att vara häxa. :) Tack för tipsen hur man får till de bra. :) Nån fler som har tips? | |
| mrperfect | 2009-10-28 15:50 | |
![]() | En flaska, valfritt innehåll, exempelvis: Glögg Vin Fluktsoda | |
| Fluktsoda - Ej medlem längre | 2009-10-28 15:52 | |
![]() | He he ;-P Btw, är Zoof syster till SylviaPlath? :-) | |
| zoof | 2009-10-28 16:21 | |
![]() | Vem vet... kanske, kanske inte =P | |
| Narapoid | 2009-10-28 16:27 | |
![]() | Jag ska på maskerad med skräckfilmstema - förslag på klädsel emottages tacksamt! :-) | |
| caughtbock | 2009-10-28 19:03 | |
![]() | Sist jag var på maskerad klädde jag ut mig till grekisk gudinna och då hade jag på mig en vit klänning och ett guldfärgat pannband. Jag tycker det känns lite onödigt att köpa färdiga dräkter som ofta kostar apa när man bara ska ha på sig dem en gång. På lördag blir det eventuellt halloweenfest och då ska jag nog klä ut mig till Pocahontas. Tänkte köpa nån beige topp och sätta ett färgglatt skärp i midjan. Till håret ska jag tillverka ett pannband med fjädrar i och sen ska jag gå barfota :P Får paniksola solarium ett par gånger också så jag inte ser ut som Roger Pontare ist... Min andra plan var att klä ut mig till Lara Croft, men det är så jäkla dyrt att köpa pistoler och hölster till dem. Funderar dock fortfarande med tanke på att det är helt okej att se helt överdrivet sexig ut, vilket jag sällan får chans att göra... :P | |
| caughtbock | 2009-10-28 19:11 | |
![]() | Jättebebis! Du behöver: Hudfärgad t-shirt (om du är tjej), lakan, napp och en oversized säkerhetsnål. Använd fantasin :P | |