Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 18 911 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-06-29 23:50 | |
![]() | det gick ganska bra att göra så för 1ö-15 år sedan, det är svårare nu,dom här vuxna ungarna har fattat det,och tänker skola först barn sen,det kan ändra sig men det är inget jag går och hoppas på,att ha barn som ska försörjas på lägsta föräldrapenningen,är nog ingen höjdare,det finns natuliogtvis massor av människor som tycker att det är bra ,men dit hor inte jag | |
| Tess 08 | 2011-06-30 00:12 | |
![]() | Nej, jag hade iofs inte lägsa föräldrapenningen när jag fick barn heller, jag JOBBADE ju innan och efter barnen samt pluggandet. Det funkade utmärkt! | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2011-06-30 00:17 | |
![]() | Jag bor hemma medan jag pluggar. Tycker kommentarer som "vuxna barn ska inte bo hemma" är helt onödiga. Vems rätt är det att bestämma när man är vuxen och beredd att flytta? Det är väl allas ensak. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-06-30 10:55 | |
![]() | Tess, så det är vad du rekomenderar dina barn och andra då?jag tycker att det är en lösning som fungerar,men aldrig att jag skulle rekomendera andra det.men blir det så att man får barn tidigt ja då är det så,skolan är det viktigaste om man vill ha ett välfungerande liv och kan jag hjälpa mina barn på vägen utan lån så tycker jag det är toppen,nu har dom studietekniken och inga barn som är ett hinder i pluggandet | |