Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 35 |
| Inloggade | 82 |
Mobilspel
| Pågående | 19 444 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Sotfinger | 2008-10-29 22:57 | |
![]() | Peta sej i näsan eller örat och sen slicka av fingret brukar funka bra. | |
| snowsucker | 2008-10-29 23:00 | |
![]() | Eller först slicka på fingret och sedan peta i näsan/örat. | |
| -Lala-la | 2008-10-29 23:01 | |
![]() | En orolig mage kan också ställa allt till rätta ibland. Idag har jag t ex ätit två kronärtskockor till kvällsmat. Jag kommer vara en riktig gasbomb på jobbet i morgon. Allt för att damerna på kontoret ska hålla sig på behörigt avstånd. | |
| Zizzi | 2008-10-29 23:11 | |
![]() | "Ett annat knep jag tar till ibland är att lossa livremmen så att byxorna faller till marken. Jag har preparerat skinkorna i förväg så att en lång bit toapapper hänger från röven i en vit svans." Hahaha, Fluffig ost, tack för dagens gapflabb :-D. Kan se det framför mig. Om någon man skulle göra det när jag ser på tror jag att jag skulle fria på en gång. Snacka om att våga göra bort sig och göra det på ett roligt sätt. (jag fattar att du inte gjort det, men OM någon skulle göra det så skulle det vara tokroligt). | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2008-10-29 23:30 | |
![]() | Jag tycker inte det här var så roligt. Har lyckats se en film som hette Zohan idag och jag får lite såna vibbar av det alla skriver. Det jag ville skriva var att Zappast Stilig karl..att jag kommit på vem du liknar. Du liknar Kalle i chokladfarbikens mamma. Hon heter ngt..men vad.Du liknar henne. | |
| kleris | 2008-10-30 00:49 | |
![]() | "tar på mig förra veckans inköpta klänning, den är ju ändå gamma, efter det blir det middag på sunkiga Sturehof." jag älskar teppy. | |
| Jan_Blank - Ej medlem längre | 2008-10-30 00:55 | |
![]() | för mej räcker det med att vara mej själv. | |
| MeeKoi | 2008-10-30 01:51 | |
![]() | Tänk på att det är insidan som räknas! Äkta sunkighet kommer inifrån. | |
| tina_tiger - Ej medlem längre | 2008-10-30 09:27 | |
![]() | Jag brukar prata alldeles för mycket om hästar. Folk flyr i panik. | |
| Taka | 2008-10-30 09:43 | |
![]() | tina_tiger: Smart taktik! Det måste jag testa! | |
| annelille | 2008-10-30 09:43 | |
![]() | ... som ammande mamma är man alltid sunkig med spyrand på ryggen och omgiven av en surmjölkluktande aura..... | |
| Aelwa | 2008-10-30 09:45 | |
![]() | Det gamla vanliga är väl att efter en krogkväll lägga sig med sminket kvar på. Detta fungerar mycket bra om man har fått följa med någon hem. Då får man med tvättbjörnsögon, kläder som ser ut som en prostituerads i dagsljus och en andedräkt som håller folk på 20 meters avstånd gå hem genom hela stan. Taxi är ju inte ett alternativ då alla pengar gick åt att få en att se skapa denna look. | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-30 09:56 | |
![]() | snow sucker: vad snygg du är och zappast liknar helena bonham carter tror jag hon heter | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-30 12:01 | |
![]() | försmå trosor är aldrig snyggt att smsa folk som inte fattar klä sig illa och sunkigt (teppy 1 poäng) inte städa gråa hår | |
| Teppy | 2008-10-30 12:04 | |
![]() | Yonderboy "tar på mig förra veckans inköpta klänning, den är ju ändå gamma, efter det blir det middag på sunkiga Sturehof." Kleris, tack :) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-10-30 13:30 | |
![]() | Jag förstår inte hur tråden fått överleva efter det ultimata förslaget av evaleena. | |
| tina_tiger - Ej medlem längre | 2008-10-30 13:47 | |
![]() | Taka: om hästidén inte fungerar (många tjejer tycker det är underbart med killar som pratar om hästar...) så prova gärna att berätta om hur det är att köra skogsmaskin. Ta med alla detaljer och data om hur snabbt maskinen kapar, kvistar, hur mycket den väger, kan lasta, färdas... Skogsmaskinen kan alternativt bytas ut mot extremt nördigt överpimpad bil, helst Volvo eller Toyota. (Bilen kan dock ha motsatt effekt till en början, så se till att du verkligen pratar FÖR mycket om ointressanta detaljer.) | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-10-30 13:49 | |
![]() | Men Teppy, vi kanske verkligen tycker att det är sunkigt, är kanske bara du som tycker det är coolt? :-) | |
| Jollz | 2008-10-30 14:14 | |
![]() | Kvällar då jag vill känna mig lite mindre het brukar jag slinka in oinbjuden på privata hemmafester och i timmar dra sexistiska skämt som jag ensam skrattar högt åt. | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2008-10-30 14:22 | |
![]() | Jag brukar bre en smörgås med alldeles för mycket smör på. Alltså riktigt mycket. Sen ovanpå det ungefär en halv tub messmör. Sen äter jag den bland folk. Tuggar med öppen mun såklart och torkar mig med ärmen. | |