Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 123 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tess 08 | 2008-11-06 19:23 | |
![]() | Haru inte sett SHREK??? Där är ju perpparkaksgubben nästan hjälte... ;-) | |
| sibbeAWESOME | 2008-11-06 19:24 | |
![]() | Betapets forum äger!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | |
| Pseudonymf | 2008-11-06 22:41 | |
![]() | Nattravn: Vi gör så här. Vi sover i en Hästens säng, som är gjord för sömn. Du behöver inte vara en pepparkaksgubbe för att se god ut. Vi kan kedja fast Remvanrijn vid hans fru, så att han lägger mer uppmärksamhet på henne än på Betas forum ^^ Till slut kräver vi att ANDERStG kommer med frukost på morgonen efter... | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-11-07 00:44 | |
![]() | Perfekt. | |
| ANDERStG | 2008-11-07 11:47 | |
![]() | Hur vill ni ha äggen? | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-11-07 12:45 | |
![]() | Fröken bestämmer. | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-07 12:50 | |
![]() | hihi, så mysigt ni har det ;) | |
| Salthatten - Ej medlem längre | 2008-11-07 13:19 | |
![]() | Det finns ju rondellhundar om man ej för detta blundar skapar man även pokalhundar nåt mer Nattravn undrar? djupt jag denna tråd beundrar. | |
| Pseudonymf | 2008-11-07 13:50 | |
![]() | Löskokta ägg, skinkmacka och färskpressad juice.Gärna en fräsh bit mango också. Sen ska Nattravn och jag ligga i sängen hela dagen och spela Betapet och läsa Salhattens dikter. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-11-07 21:28 | |
![]() | Salthatten: Jag ska nog se till att få om något dill, men just nu står det still Vänta du bara, jag både fråga och kräva dig att förklara Ty ju mer du har att göra, desto längre kan Pseudonymf och jag tuta och köra ... eller jag menar... eller nej, nu blev det inte bra alls. :/ Läs: "Sen ska Nattravn och jag ligga i sängen hela dagen och spela Betapet och läsa Salhattens dikter." istället. <3 | |
| Pseudonymf | 2008-11-08 16:21 | |
![]() | Rörd ända in i själen utom i Akilleshälen Den är utom all förmåga att känna varm och eldig låga Men låt en dag i sängen passera Jag kommer inte krevera Jag gillar att i sängen ligga Och om lite massage, kanske, få tigga... Hrm, nu kom jag in på andra spår Men om jag massageoljan når (den står på nattduksbordet) Kan jag lova, jag är en duktig en Åh du kommer vilja ligga med mig igen I sängen. Ligga med mig i sängen. Bredvid mig i sängen. Hrm... *rodnar* Läs: Jag och Nattravn är fiktivt made-for-eachother <3 | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-11-08 21:06 | |
![]() | Naw. :) Men, fiktivt? Menar du att du inte är på sant? :/ Är inte jag det heller? Nu blir jag paranoid, och rädd. Jag vågar inte ens äta. Tänk om maten är förgiftad? Fast, vad spelar det för roll? Kan ju ändå inte dö, det är ju bara fiktivt. *lägger sig apatiskt på golvet och inväntar menlösa förändringar i synfältet* | |
| remvanrijn | 2008-11-08 21:47 | |
![]() | Stäng ögonen Nattravn, och dröm dig bort ett tag. Du ska se, en vacker dag är drömmen inte bara Pseudo, men en sann Nymf och då är det dax att vakna bredvid din älskade.. Angående kedja fast mig vid någon person ni nämnde.. tror det är för sent för det nu.. | |
| Pseudonymf | 2008-11-08 23:58 | |
![]() | Jag blev osäker jag med. Fiktivitet. Hm... Jag inväntar även jag, dock ej helt apatisk, förändringar som ska korsa synfältet. Ska vi vara apatiska tillsammans? Btw, pepparkaksbaket är snart igång på riktigt :D | |
| Pseudonymf | 2008-11-08 23:59 | |
![]() | Paranoia är min bästa vän. Hon håller mig sällskap, främst i: duschen, sovrummet (när jag måste gå från det mörka vardagsrummet), när jag går ute sent om kvällarna och när jag är alldeles ensam. Fast ensam är jag ju inte. Paranoia är ju där. Vilken kamrat! | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-11-09 01:17 | |
![]() | remvanrijn: Vid den tidpunkten detta inträffar har jag säkerligen förtvinat! Åh, så förtvivlat. Ack och ve. Pseudonymf: Ja, snälla. Jag har nog aldrig provat delad apati. Det vore en spännande upplevelse. Paranoian låter lite lik Mållgan, så det måste vara en fantastisk vän du hittat. Hur går det med pepparkakorna? Jag hoppas du bjuder på smakprov? Alla andra i hela universum som irriterar sig på den här tråden: Det är ju knappast mitt fel att den blivit till en chattråd eftersom ni inte svarar ordentligt på min fråga. | |
| Pseudonymf | 2008-11-09 01:46 | |
![]() | Nattravn: Jag försöker få med pokalhunden i nästan varje inlägg. Annars kanske de stänger tråden. Hur ska vi då klara oss? Vi måste ju få veta svaret på gåtan om pokalhunden. Paranoia är underbar, ställer alltid upp. Trofast. Som Mållgan. Pepparkakorna får bara du smaka på. Nån speciell form du gillar mest? Delad apati måste ju vara höjden av tillfredställelse. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-11-09 01:52 | |
![]() | Pseudonymf: Jag vet inte hur vi ska klara oss då. Jag blir Mållgan, uh, menar paranoid, av bara tanken. Jag ser inte till formen, jag tycker bäst om kakor som är bakad på kä... med omsorg. | |
| Pseudonymf | 2008-11-09 01:54 | |
![]() | Kakor med omsorg. Ska bli. Det är du och jag mot Paranoia. Nu måste jag sova. Om vi ska lösa mysteriet med pokalhunden måste vi vara utsövda. Nattinatti, Nattravn ^^ | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-11-09 01:57 | |
![]() | Sov gott din nymf. :) | |