Spelrum
| Giraffen | 49 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 82 |
Mobilspel
| Pågående | 19 444 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-11-05 18:17 | |
![]() | Maria Wetterstrand är en klok kvinna | |
| formulaW - Ej medlem längre | 2008-11-05 18:17 | |
![]() | krutmarie, instämmer fullt med dig,... en vild gissning var väll att han sålde bofors och saab i samma veva... eller att han såg fram emot vapen och material leveranser... mycket ekonomi efter 9/11 i Sverige, om det nu är kamerasamhälle eller vapenteknologi. Grace Jones vore nått, pull up to my bumper rockar mina ballar. | |
| formulaW - Ej medlem längre | 2008-11-05 18:18 | |
![]() | mm.. Maria Wetterstrand, hon är ju till och med sexig .. oops :) <- sätter på lite Grace Jones - Pull up to my bumber och surfari n på regeringskansliets hemsida och fantiserar.... | |
| krutmarie | 2008-11-05 18:20 | |
![]() | formulaW, gillar du Grace Jones, hon är inte speciellt kvinnlig tycker jag, men Silvester gillade ju henne ett tag eller var det Dolph? Att Göran uttryckte sig så tror iaf jag hade mest med hans egen personliga vinning att göra (kanske lite med Anitra också?) Sån´t här får man väl inte yttra kanske, men då får jag väl bli "suddad" då. | |
| krutmarie | 2008-11-05 18:21 | |
![]() | Hur menar du nu formula, ändrade du dig? Sätter du lite på eller sätter du på? (Grace alltså) | |
| formulaW - Ej medlem längre | 2008-11-05 18:24 | |
![]() | krutmarie, lyssna på Pull up to my bumper och erkänn att den är fett porrig! :) Annars lyssnar jag inte på Grace Jones nåt och hennes utseende är något manligt för mitt primära val, men vafan, man måste pröva allt engång inte sant? :D Grace Jones - Pull Up To My Bumper: www.youtube.com/watc...3q VPZyCz1M | |
| Nunnelunan | 2008-11-05 19:59 | |
![]() | Vi kräva Grace som stadsminister och Maria W som vice (vilket par - livet rockar...). www.youtube.com/watc...re =related (turn up the volume) | |
| BetaMaxx - Ej medlem längre | 2008-11-05 20:01 | |
![]() | Obama Bin Laden | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-11-05 20:03 | |
![]() | Puddingen Jan Eliasson. | |
| BetaMaxx - Ej medlem längre | 2008-11-05 20:07 | |
![]() | Puddingen som mamma gör är också bra | |
| Dyslekso | 2008-11-05 20:09 | |
![]() | Någon slags dator vore nog bäst. Kan hålla hundra presskonferenser samtidigt, har inget behov av självhävdelse och kan agera efter vad som är bäst för samhället i stort, inte vad som är bäst för den egna gruppen. Skickar personliga och hotfulla krya på dig-sms till folk som är borta från jobbet. Om 20-30 år kanske. | |
| Mactros | 2008-11-05 20:11 | |
![]() | iprenmannen passar utmärkt för han bryr sig om oss så när vi är sjuka | |
| BetaMaxx - Ej medlem längre | 2008-11-05 20:13 | |
![]() | varför ha någon alls? Kan inte var och en få bestämma allt varsin dag. | |
| formulaW - Ej medlem längre | 2008-11-05 20:20 | |
![]() | Som regeringstema tycker jag vi ska ha den här låten och givetvis samma dresscode: The Undisputed Truth - Smiling Faces www.youtube.com/watc...re =related Smiling faces sometimes pretend to be your friend Smiling faces show no traces of the evil that lurks within Smiling faces, smiling faces sometimes They don't tell the truth uh Smiling faces, smiling faces Tell lies and I got proof The truth is in the eyes Cause the eyes don't lie, amen Remember a smile is just A frown turned upside down My friend let me tell you Smiling faces, smiling faces sometimes They don't tell the truth, uh Smiling faces, smiling faces Tell lies and I got proof Beware, beware of the handshake That hides the snake I'm telling you beware Beware of the pat on the back It just might hold you back Jealousy (jealousy) Misery (misery) Envy I tell you, you can't see behind smiling faces Smiling faces sometimes they don't tell the truth Smiling faces, smiling faces Tell lies and I got proof Smiling faces, smiling faces sometimes They don't tell the truth Smiling faces, smiling faces Tell lies and I got proof (Smiling faces, smiling faces sometimes) (Smiling faces, smiling faces sometimes) I'm telling you beware, beware of the handshake That hides the snake Listen to me now, beware Beware of that pat on the back It just might hold you back Smiling faces, smiling faces sometimes They don't tell the truth Smiling faces, smiling faces Tell lies and I got proof Your enemy won't do you no harm Cause you'll know where he's coming from Don't let the handshake and the smile fool ya Take my advice I'm only try' to school ya | |
| Dyslekso | 2008-11-05 20:32 | |
![]() | Visst, visst...men vad har det där med budgetpolitik att göra? | |
| Nunnelunan | 2008-11-05 20:44 | |
![]() | Jag vet! Om man klipper av dem ullen och säljer den så får man statsinkomster och kan balansera budgeten? :) | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-11-05 20:46 | |
![]() | Jag behöver ingen stadsminister för jag äger en egen liten anarki. | |
| Maybach | 2008-11-05 20:52 | |
![]() | Suleyman Sleyman. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-11-05 20:56 | |
![]() | Klasse Johansson | |
| mrperfect | 2008-11-05 21:21 | |
![]() | jag föreslår mig själv, jag behöver ju ett jobb :D | |