Spelrum
Giraffen7
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
8
Inloggade15
Mobilspel
Pågående19 387

Forumkategorier

Användare Inlägg  
ewaleena - Ej medlem längre2008-11-11 02:15
Antal inlägg: 1977

Samma dag som Kissed!! :)

klobba2 - Ej medlem längre2008-11-11 02:19
Antal inlägg: 2332

kissed: jag är väldigt snäll, det är oxå mitt stora dilemma
helst när jag försöker att vara hård.........

cattalinka - Ej medlem längre2008-11-11 04:15
Antal inlägg: 441

Men kissed och Bino...varför kör ni inte en privat chat?

Mouche - Administratör2008-11-11 05:45
Antal inlägg: 24193

Tråden flyttas till Snack

SämstpåBeta2008-11-11 06:14
Antal inlägg: 1761

Stå på dig Bino8. Du växer mer och mer i mina ögon. Jag vet ju att du vill väcka debatt och inte bli angripen. Tolkar dig som en känslostark person åt båda hållen. Kanske behöver du träna på att distansera dig på vad som sägs här. I det verkliga livet är det ju ganska obetydligt. Jag sitter ofta här på nätterna efter en hård dag med förpliktelser. Här kan man slappna av, munhuggas lite, uppröras lite, skoja lite, debattera lite, spela mycket. Men det får inte bli bestående, göra intryck i tillvaron i negativ mening. Jag har två ställen som jag dränerar mitt huvud och min kropp, på fotbollsplanen och här. Slutar du så förlorar jag en utav mina favorit Panik spelare, så jag går lite eget ärende här. Det kommer alltid finnas folk som kommer att hacka på det man säger och på sätt och vis är det bra. Tyvärr har många lättare att hitta fel än att berömma. Har t.o.m. märkt att berömmer man någon så kan man bli anklagad för att man fjäskar. Av och till säger ju vissa riktigt bra saker och det ska bejakas tycker jag. Så jag säger det igen, sluta inte men kanske en paus från vissa forumtrådar så att du hittar distansen och framför glädjen till att vara här. Du är viktig och du skulle bli saknad av många om du försvann. Från en skorpion till en annan (24okt), hugg gärna men se inte till att de hugg du får berör dig!

BiNo8 - Ej medlem längre2008-11-11 06:54
Antal inlägg: 3473

Tack SämstpåBeta..*betakram*

cattalinka, nej det är ingen privat chat:)

trashone - Ej medlem längre2008-11-11 07:48
Antal inlägg: 18678

I min enfald trodde jag trådar av chattkaraktär var NO NO! Även de som inte håller sig till ämnet...

BiNo8 - Ej medlem längre2008-11-11 08:12

trashone detta är ingen chatt tråd.

Meruin2008-11-11 08:17
Antal inlägg: 7

Bino: Jag har sett åtminstone sett ett sjukt påhopp på dig, som inte hade något med trådens innehåll att göra över huvud taget, hade samma hänt mig så hade jag haft svårt att hålla mig lugn. Vissa här gör verkligen personliga påhopp helt oprovocerat, att man ens vågar öppna käften och uttrycka sin åsikt här kräver helt klart ganska mycket stake. Och att man skakar av sig skiten såsom gåsen skakar av sig vattnet. Mänga här har taggarna utåt och bara väntar på tillfälle att få spy ur sig, det är trist. För det är annars kul att bolla åsikter och diskutera, om det sker på ett bra sätt.

BiNo8 - Ej medlem längre2008-11-11 08:18

Meruin tack:) så tycker jag också

Meruin2008-11-11 08:18

Så Bino, låt inte idioterna få dig att må dåligt, stå på dig och fortsätt lugnt här på beta.

Yonderboy - Ej medlem längre2008-11-11 08:23
Antal inlägg: 1661

BiNo8, när man disskuterar saker på tråden så är det stor risk att saker och ting blir väldigt personligt, både för en själv och för ens meningsmotståndare. Det är sådant man får räkna med, tycker att du borde spela beta istället för att lägga ner totalt.

Meruin2008-11-11 08:27

Yonderboy, det jag såg handlade om henne väldigt personligen, och var ett direkt obehagligt inlägg, utanför ämnet i tråden. Sånt ska man väl för fan inte behöva stå ut med.. ska man diskutare i forum får man ju ta och föra konversationerna på en respektabel icke personlig nivå.

Nexis - Ej medlem längre2008-11-11 08:42
Antal inlägg: 15

Så här är det med nästan alla forum på nätet !
En del omogna personer utan egna egentliga åsikter, som av någon anledninga bara måste lägga sig.
Ofta är det ju på grund av dessa påhopp och löjliga inlägg som ämnet spårar ur...
Så... BiNo och alla andra med EGNA åsikter, fortsätt framför dem !

Margana2008-11-11 08:45
Antal inlägg: 826

Klart du ska vara kvar Bino =)

och visst har du rätt...jag håller ofta inne med åsikter för att jag vet att det blir sånt j*vla liv om man går in och uttrycker nåt som inte är streamline

bizzzy - Ej medlem längre2008-11-11 08:45
Antal inlägg: 3169

Jag har inte sett påhoppet men jag kan säga att det isåfall säger mer om den som gjorde påhoppet än om Bino. Tråkigt när det händer men ibland blir diskussionerna heta och alla kan vi göra felet att trycka på "posta" en aning för snabbt.. Jag har också velat lägga ner och gjorde det också men återkom med nytt nick, kunde inte hålla mig härifrån.. =) Såå därför, klart du ska stanna Bino och fortsätta ha dina åsikter.

Satyra2008-11-11 08:57
Antal inlägg: 4561

"Jaa om det är skorpionens tecken som avgör om man är knäpp så får jag sälla mej till den skaran:-)"

Själv skulle jag nog hellre kalla oss skorpioner (japp, är en jag också)för oerhört icke-knäppa :-O ;-) - men däremot emellanåt kanske lite väl överdramatiska, eftersom allt ju ÄR på liv och död, kärlek eller hat, allt eller inget, osv. hahaha. ;-)

Och då kan det vara svårt att bara skaka av sig sådant som man uppfattar som påhopp, även om man vet att det inte är något att bry sig om.
Det är oket man som skorpionfödd får bära, att man känner så in i helvete mycket jämt och ständigt. OM man nu ska tro på stjärnorna, men det gör ju gärna en skorpion, eftersom vi faktiskt är zodiakens mest strålande tecken. ;-) hehe

kissed - Ej medlem längre2008-11-11 08:59
Antal inlägg: 3037

Håller med dej Satyra. Det ligger något i det du säger.

" men däremot emellanåt kanske lite väl överdramatiska, eftersom allt ju ÄR på liv och död, kärlek eller hat, allt eller inget, osv. hahaha. ;-)"

Stämmer allt för bra på mej:-))

Softarman2008-11-11 09:00
Antal inlägg: 122

Jag lärde mig att sluta uttala mig på forum där jag går i polemik med majoriteten. Det tar för mycket tid.

kissed - Ej medlem längre2008-11-11 09:02
Antal inlägg: 3037

Skönt bino och se att du är kvar:-)
Det ligger ju också för oss skorpioner att inte ge oss, inte kasta in handduken när det blir jobbigt utan kämpa:-))

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?