Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 19 130 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| run-marie | 2008-11-15 01:09 | |
![]() | OK, dude, vi drack nå´t Bag-in-box-vin och jag har inte ens koll på vad det heter. Det var iaf gott och är alltid gott. Det är ju fredag (nej det var fredag, nu är det lördag sen över 1 timme)! Ha det bra vi kanske hörs senare med nå´n lördagsvits? | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-11-15 01:13 | |
![]() | jag har flera timmar kvar på fredagen så jag förstår iiiiiingenting. Bag in a box är farligt, hoppas du vet det. | |
| IsaSjöstrand - Ej medlem längre | 2008-11-15 09:41 | |
![]() | Vad är det för likhet mellan en man och en snöstorm? -Du vet inte när han kommer, hur många centimeter det blir eller hur länge det varar. =) | |
| sally93 - Ej medlem längre | 2008-11-15 10:09 | |
![]() | Ett gäng med killar o tjejer, varav en blondin, sitter vid ett bord. En av killarna kan inte låta bli att att dra ett blondinskämt o säger: -Vet ni varför blondiner suger så bra? Nej? -För att dom har vaccum i skallen. Alla gapskrattar utom blondinen som mulnar till och säger: -Vaddådå...det är väl bättre än att ha inget alls! | |
| swingmatism | 2008-11-15 10:40 | |
![]() | How do you make a dead baby float? | |
| swingmatism | 2008-11-15 10:41 | |
![]() | - Take your foot off of it's head. | |
| swingmatism | 2008-11-15 11:14 | |
![]() | på tal om lågvattenmärke, alltså... och fräckisar. How do you make a man pregnant? - Stick a dead baby up his ass. | |
| plorozen | 2008-11-15 12:32 | |
![]() | varför tror folk att smaklös humor är ett uttryck för ens egentliga åsikter? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-11-15 13:55 | |
![]() | www.hyd-masti.com/20...ig nal.html fnizZ FnIZz! | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-11-15 14:14 | |
![]() | Vad gjorde blondinen som fick tvillingar? - Gick ut och letade efter den andra pappan. | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2008-11-15 14:15 | |
![]() | swingmatism, den var därimot kul =D | |
| IsaSjöstrand - Ej medlem längre | 2008-11-15 16:03 | |
![]() | Den här kanske är lite väl fräck men lite rolig tycker jag. =) Tre små söta tvååringar sitter och leker i sandlådan. Deras mammor står vid sidan om och pratar om sina drömmar för sönerna.Den ena modern sa: -Åh jag hoppas min son blir brandman. Då gör han verkligen nytta i samhället. Den andre sa: -Jag hoppas min son väljer psykologyrket. Då finns han till för människor som krisar .Den sista modern utbrister:- Min son skall bli fotbollsproffs i italienska ligan. Tänk er slutspelsmatch! Min son skall lägga den avgörande straffen. Han tar sats och skjuter 3 meter över! 10 000 italienare ställer sig upp och skriker "Vi skall knulla din morsa" och det är då jag kommer in i bilden! | |