Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 095 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Dyslekso | 2008-11-16 17:30 | |
![]() | Alright, that's enöff! | |
| Dyslekso | 2008-11-16 17:31 | |
![]() | Jag ska sluta. Men ub, var det inte värt att träffa dem? Om inte annat för erfarenheten, tänker jag. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-11-16 17:32 | |
![]() | "Sex and the city-anda" låter som ett tämligen misslyckat försök till vuxen-lajvande och jag skulle nog ha reagerat på precis samma sätt som du, Beatha. Människan tycks ha ett trängade behov av att vara någon annan, någon - till synes - bättre. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-11-16 17:33 | |
![]() | hehe öva busighet menar du? | |
| strataeast - Ej medlem längre | 2008-11-16 17:33 | |
![]() | (Dys, jag förstår att På Spåret-abstinsensen är svår, men håll ut). | |
| Dyslekso | 2008-11-16 17:33 | |
![]() | Mr Pig?: gfx.aftonbladet.se/m...34 613w.jpg | |
| Dyslekso | 2008-11-16 17:34 | |
![]() | Det var bus(s)igt sagt, strataeast. | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2008-11-16 17:43 | |
![]() | Jo, jag kanske borde ha gjort det. Men jag är så obusig att jag förmodligen hade blivit kvarlämnad i friggeboden med min hästsvansfrisyr, min bok och min whisky...och det känns på ngt sätt ännu mer ensamt ju! | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-11-16 17:49 | |
![]() | Jag vet inte vem Mr Pig är, har aldrig sett Sex and the city men jag håller med trash om att det ofta gömmer sig ett riktigt svin bakom en snäll fasad. Bättre med en karl som är en karl då, på både gott och ont (typ Pistvakt-snubbar :) ). Hellre en stank av oljeblandad bensin och falukorv framför ett förklätt psyko. MINA bästa år inträffade absolut när jag var mellan 19 och 21. Att skriva "en busig tjej i sina bästa år", när man är 34½ eller 67 är enbart patetiskt, enligt mig. Jag är en medelålders tant och det är jag fullkomligt nöjd med :) Inte har man så många friare som när man var 20 men de räcker till ändå. | |
| ElinSundin | 2008-11-16 17:49 | |
![]() | Jag är busig. | |
| Rooty | 2008-11-16 17:54 | |
![]() | HatarKunskap skrev: "Jag har också en följdfråga. Oavsett vad som menas med begreppet "busig", v a r f ö r detta outsinliga behov av att definiera den typen av egenskaper hos sig själv? Jag lägger busighet på samma irriterande avdelning som "spontan" och "lite galen". En snabb, egenutförd empirisk undersökning ger dessutom vid handen att några av de tråkigaste människor jag någonsin träffat är de som utan att tveka en sekund skulle beskriva sig själva som "tokroliga" eller "lite knäppa". Sluta genast. Snälla. Det har samma effekt som utropstecken eller smileys efter skämt - dvs rakt motsatt den avsedda." Det där kunde nog inte ha formulerats på ett bättre sätt. Amen, sister! Amen! | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-11-16 18:01 | |
![]() | Jag är absolut busig och kommer fortsätta att va så länge jag lever hoppas jag. | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2008-11-16 18:03 | |
![]() | Friare? vad ska man med dem till mommes? Befriare är helt klart ett bättre alternativ tycker iaf jag. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-11-16 18:04 | |
![]() | Tillägg: Å jag är inte ett dugg patetisk!! Men åt andra sidan så benämner jag mej som kvinna och inte tjej. Men fortfarande busig:-) | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2008-11-16 18:06 | |
![]() | Klart du inte är patetisk, kvinna. Du får vara exakt hur busig du vill! | |
| sally93 - Ej medlem längre | 2008-11-16 18:08 | |
![]() | Elin o Kissed. Det är bra tjejer! *Buss på!!* | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-11-16 18:14 | |
![]() | Kissed, hur yttrar sig ditt bus då? | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-11-16 18:19 | |
![]() | Jag kan ge ett exempel:-) När jag bodde i hus med mitt ex så bodde det en del kvinnor brevid oss som ansåg att kvinnor över 30 inte skulle ha långt hår, man skulle inte gå i bikini i sin egna trädgård. Man skulle inte ha kort kjol osv,,listan kan göras låååång:-) Då blir jag sådär busig och går i korta kjolar, med mitt långa hår utsläppt. Jag anlade också en pool i min trädgård. Och där låg jag på en luftmadrass med en drink i handen. Det reta dom så faaan. Men deras män hade inte lika lessna blickar:-)) Jag retar mej som bara den på moralkärringar som har tusen regler för olika åldrar. Kul med olikheter:-) | |
| HallonBomb | 2008-11-16 18:21 | |
![]() | Det betyder att man är kåt, glad och tacksam - vad annars? ;-) | |
| sanlin | 2008-11-16 18:33 | |
![]() | kissed: Såklart man kan ha långt hår,kort kjol osv om man är över trettio. Bra gjort! :-) | |