Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 36 |
Mobilspel
| Pågående | 18 948 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Salka1 | 2013-11-17 10:34 | |
![]() | När Zlatan intervjuades i sportnytt igår tyckte han det var positivt: "Vi har visat att vi kan hålla tätt där bak". | |
| Nattrafn - Ej medlem längre | 2013-11-17 13:58 | |
![]() | De: Har du inte blivit sugen på att börja röka? Jag: Nej, jag har snarare blivit avsugen. | |
| XinXau - Ej medlem längre | 2013-11-17 14:07 | |
![]() | "Det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk" :D Sportkommentator de luxe. | |
| ojjojj | 2013-11-17 14:47 | |
![]() | satt i kassan på ICA vid jul när en kund köpte 2 julskinkor... då sa jag * en hel röv* oj vilken blick jag fick :P | |
| blue_moon | 2013-11-17 15:14 | |
![]() | Pinsamt värre blev det en seneftermiddag, när jag som femtonåring knackade dörr tillsammans med en klasskamrat och tiggde pengar till Rädda Barnen. Mot slutet tappade jag koncentrationen och råkade säga: "Godkväll, vill ni slänka en schant till Rädda Barnen?" Korrigerade mig snabbt och sa: "... schanka en slänt...?" Vi fick naturligtvis inget bidrag där. :) | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-11-17 16:03 | |
![]() | Usch, min groda är rätt tragiskt. Händelsen utspelade sig i en vänthall för cirka 13 år sedan. Jag och en kompis varit på stan och shoppat, Jag minns att jag hade köpt lite smink och så. Jag hade bland annat köpt en maskara. I väntan på bussen hemåt, så kommer det en kvinna och ställer sig bredvid oss i vänthallen. Kvinnan har ett riktigt stort blåöga och jag kan tänka mig att hon hade blivit misshandlad av någon närstående. När jag var yngre så hade jag svårt att hantera jobbiga saker, jag mådde så jävla dåligt och ibland tar det sig konstiga uttryck. Jag blev nervös och kände att jag behövde rikta bort uppmärksamheten från kvinnan. Så jag började prata om maskaran som jag hade köpt. Problemet var bara det att jag sade helt fel ord. "Du vet den där blå ögonskuggan som jag köpte idag... " :( | |
| mrperfect | 2013-11-17 16:40 | |
![]() | Jag sa då jag var omkring 15 i något sportsammanhang en gång om något lag att de hade bra samlag..... det var inte riktigt så jag menade :) Jag har också blandat uttrycken Finna och Hitta till : Fitta , så har nog många gjort.. Det finns en historia om en som skulle hålla tacktal efter en gåsmiddag, han hade Värdinnan till bordet och satt bredvid gåsen; "Jag skulle vilja hålla ett kort tacktal eftersom jag fått denna fina placeringen bredvid gåsen ..! kommer på att det kunde missuppfattas och förtydligar: "..ja jag menar den stekta förstås.. !" Flera gånger under min skoltid så sade jag "pappa" till vår lärarinna, jag var dessutom inte ensam om att säga så fel :) | |
| Gr3en - Ej medlem längre | 2013-11-17 17:03 | |
![]() | jag levererar så många grodor att dom borde kalla mig grodman. I många fall tror folk att jag bara skämtar och eftersom jag är typ världens snällaste person så vet dom flesta att jag aldrig skulle säga något dumt eller elakt och verkligen mena det. Men ibland har jag verkligen lust att upplösas i atomer på plats, här är mina topp tre saker som är dom värsta jag någonsin sagt: 1. Runt 25 år, i ett av de få fader och son-samtal jag haft med min far berättar jag att min flickvän vill skaffa barn och jag är osäker. Jag säger att jag inte är helt säker på att det skulle hålla mellan oss och jag vill då tamigfan inte vara en sån person som lämnar barn efter sig i en skilsmässa. - Grejen är att det är just vad farsan har gjort, innan han träffade morsan. Som ytterligare krydda på hela situationen så är vi just på väg hem till mitt föräldrahem där vi ska äta middag och jag ska få träffa min några år äldre halvbror från den tidigare familjen som jag inte visste fanns. 2. Hos mina bästa vänner sitter vi i ett samtal om hur naturen och universum återupprepar sig i olika sorters mönster hela tiden och jag nämner panspermi teorin och hur vackert det skulle vara om jorden befruktades med den avgörande formeln för allt liv med hjälp av en meteorit, då det skulle vara väldigt likt hur en kvinnas ägg befruktas av en spermie. Några dagar tidigare hade dom förlorat ett ofött barn. 3. På en fest hos en dåvarande flickvän spelades det dansbandsmusik ur stereon. Jag led i tysthet fram tills det att jag hamnade i köket endast i sällskap med min flickväns bästa kompis bror. En ganska stor, tatuerad wt-snubbe som såg lite allmänt hård och bister ut. När vi småpratade lite nämner jag lite skämtsamt i förbifarten att det skulle vara skönt om vi kunde byta ut den där jävla bögmusiken bara. - Det var hans skiva. | |
| ZvarZ | 2013-11-17 17:11 | |
![]() | I diskussion på personalmöte säger jag "Jag återkommer i frågan när jag fått lite mer kött mellan benen" | |
| losthuaniel | 2013-11-17 17:15 | |
![]() | Min ena syrra sa så här i början av 2000-talet: "Vad tung min Ipod känns - just, jag fyllde den ju med låtar igår" - RIDÅ! Min andra syrra kom med den här pärlan när vi satt och titta på tredje Sagan om ringen-filmen (under scenen med ollifanterna som attackerar den där staden jag glömt namnet på): "Asså, var har dom hittat de där jätteelefanterna? - I och för sig, om de kunde hitta en jättespindel så..." Sen satt hon helt tyst. Jag var tvungen att ta fjärrkontrollen, pausa, och fråga om hon på allvar trodde att de hade en tam jättetarantella som "låtsas"attackerade skådespelarna. =) | |
| annakarineli | 2013-11-17 17:36 | |
![]() | Fick till en riktigt jobbig felsägning när jag gick i lågstadiet för en sisådär 27-28 år sedan: Jag som var jätteblyg hade röstats eller lottats att vara med i skolans elevråd och tvingats iväg på "möte" med de andra klassrepresentanterna från åk 1-9. Blyg som bara den hade jag skickats iväg med en fråga från vår klass om när renoveringen av vår skola skulle påbörjas. Jättenervös och generad får jag sedan ur mig; "Ska sommaren ska byggas om i skolan?" Alla fick sig ett gott skratt & min blyghet blev inte precis bättre... | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-11-17 17:50 | |
![]() | Haha. Gr3en :-/ | |