Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 28 |
Mobilspel
| Pågående | 18 978 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hannaroman - Ej medlem längre | 2008-11-29 17:34 | |
![]() | nej | |
| andraideal - Spelvärd/Forumvärd | 2008-11-29 17:35 | |
![]() | Och så håller vi oss till ämnet... Mina ocicat lägger sig på golvet och snurrar runt då jag sätter på dem sele inne, men när jag gör det ute blir de bara glada och tänker på andra saker och man slipper kullerbyttor. | |
| y not | 2008-11-29 17:36 | |
![]() | okey som ett lejon eller en lokatt då da | |
| Rönnbybo | 2008-11-30 17:17 | |
![]() | Jag har nu införskaffat ett kaninsele istället, det var mycket lättare att få på. Sen fick han äta lite ost medan selet var på och sen tog vi av det ganska snart igen. Det har ska nog ordna sig. (han kanske blir lite rund av mutorna bara) Tack för alla tips :) | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2008-11-30 17:19 | |
![]() | lycksele. | |
| 1stclassriot | 2008-11-30 17:24 | |
![]() | bäst är ju verkligen att börja när de är små så att de vänjer sig. jag satte på min katt sele och lät den gå omkring hemma med den en dag för att vänja sig. viktigt är att den inte sitter hårt, man ska få in ett finger mellan. när den vant sig vid selen kan du ta med den ut. vissa katter vänjer sig direkt medan andra trilskas lite mer. bäst är om du får hjälp av någon att hålla i den eller så stänger du in dig själv och katten i ett litet rum, t.ex. badrummet så att den inte kan springa iväg utan att du lätt får tag på katten om den smiter. vill katten verkligen gå ut så vänjer den sig efter ett tag att ha selen på sig och efter ett tag kommer den, liksom min katt, att associera selen med någonting kul, att få gå ut och utforska den stora världen! lycka till | |
| Rönnbybo | 2008-11-30 17:27 | |
![]() | Tack 1stclassriot :) | |
| Aleu | 2008-11-30 22:01 | |
![]() | Våra tre katter är utekatter men alla accepterar sele. Gör som 1stclassriot så går det säkert jättebra. Vi använder bara sele vid veterinärbesök och liknande, alltså en till två ggr /år. Vi använder bur i bilen men alla katter kan ju behöva göra sina behov och då kommer selen väl till pass. Jättebra att de då är vana att ha sele. När man vänjer in sin katt får man ju använda den ofta förstås! | |
| l0llo | 2008-11-30 22:07 | |
![]() | Pröva att sätta på katten selen när ni är inne och ignorera han/hon ett tag. Låt katten få gå omkring med den i kanske två timmar, sen ska du se att det går bra. | |