Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 230 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ANDERStG | 2008-12-07 22:45 | |
![]() | Spelar just i detta nu. Deras tråkighet sprider sig genom etern om man läser eller ej. | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-07 22:49 | |
![]() | Nu ska du inte överdriva. I vissa rum är det helt tyst och lugnt. Många spelar sitt lilla ordspel utan vetskap om att ett krig härjar i snackforumet. Psssst, vi låter de leka lite fridfullt . . . | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-12-07 22:49 | |
![]() | Y not, jag förstår varför du startade tråden. Själva startandet var mera en kommentar till Znizzez muslimtråd. Men det funkade inte alls, uppenbarligen. Meningen var väl att poängtera att själva frågeställningen är korkad och dessutom emot forumreglerna, men debattörer debatterar friskt ändå. Jag tycker att du ska be om att stänga tråden eftersom den inte fyller den funktion du hade tänkt. Har jag fel? | |
| uffe6y | 2008-12-07 23:06 | |
![]() | Jag kan bara säga att jag enbart har dåliga erfarenheter av romer,,,,och självklart finns det bra romer,,,men jag har då inte lyckats springa på dem. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-12-07 23:07 | |
![]() | uffe6y va skönt att höra att det inte bara är jag då:) | |
| Minta | 2008-12-07 23:10 | |
![]() | Springa och skriva låter inte så farligt. | |
| Minta | 2008-12-07 23:12 | |
![]() | Jag träffade för tio år sedan en mycket otrevlig xxx så jag måste tyvärr säga att jag enbart har dåliga erfarenheter av xxx. | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2008-12-07 23:17 | |
![]() | Efter att ha jobbat inom handeln i ett romertätt område så gillar jag dom inget vidare. Har även sålt en husvagn till romer, med bara problem genom hela affären. Men det finns säkert fina och bra romer också, men jag har inte träffat dom. | |
| micro113 | 2008-12-07 23:35 | |
![]() | Jag var väldigt avundsjuk på romernas kjolar när jag var liten, och på deras skinnkavajer. Kjolar har jag aldrig skaffat mig, och tur är det med hänsyn till vilket stort symbolvärde de har. Däremot har jag en ljusbrun skinnkavaj som egentligen är makens, hängande i garderoben. Den har så där härligt tjockt skinn som knarrar när man rör sig. Det bodde många romer i Fittja där jag växte upp. Jag var avundsjuk på festen och livet som kom från deras fönster, jag tyckte de var spännande, men i allt var jag också rädd för dem för de kunde bli arga om man närmade sig eller tittade för länge. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-12-07 23:52 | |
![]() | en sån klänning kostar runt 24.000 och gissa vem som betalar det till dom som inte jobbar?? | |
| Blompojken | 2008-12-08 00:00 | |
![]() | tomten? | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-12-08 00:04 | |
![]() | Nae, vem är det som betalar Bino? Nu blev jag nyfiken. | |
| Annacondan | 2008-12-08 00:08 | |
![]() | Gipsy Kings <3 | |
| Mysteriet - Ej medlem längre | 2008-12-08 00:09 | |
![]() | "dem är romer, dem är jätte trevliga" Herregud, vad händer med svenskarna och språket. DE är romer, DE är jättetrevliga. Jag fattar inte vad som håller på att hända. Det där skrivfelet blir vanligare och vanligare. Det är värre än särskrivning, till och med. Är hela befolkningen på väg att bli illiterat? | |
| Mysteriet - Ej medlem längre | 2008-12-08 00:13 | |
![]() | "Jag träffade för tio år sedan en mycket otrevlig xxx så jag måste tyvärr säga att jag enbart har dåliga erfarenheter av xxx." Hahaha, priceless. | |
| Mysteriet - Ej medlem längre | 2008-12-08 00:16 | |
![]() | Förresten kanske ni ska skilja på finska romer, och övriga romer. De sistnämnda är inte så förtjusta i de förstnämnda. Faktum är att de inte ens ser på dem som riktiga romer. | |
| BugBig - Ej medlem längre | 2008-12-08 00:16 | |
![]() | Du är inte ensam om att tycka bino8! Men jag har valt att hålla käften om vissa saker på det här forumet. Bara massa folk här som har en värld lika stor som en tennisboll. Dom vet inte hur det är!!! | |
| BugBig - Ej medlem längre | 2008-12-08 00:17 | |
![]() | Och förresten! Jag känner 1 bra och över 50 dåliga! | |
| YlBjörn | 2008-12-08 00:20 | |
![]() | En gång plockade jag och brorsan en hel hink med sniglar till en romsk familj (för vi hade sett dom plocka sånna förut) och ställde på trappan till deras hus å ringde på. Ut for en arg tant med mustach och vevade och skrek på ett obegripligt språk så vi flydde hals över huvud. Ville ju bara va snälla. Så kan ett kulturmöte gå till. Otack är världens lön. Bino08: Summa summarum: Allt romerna får bekostas alaltså inte av skattemedel. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-12-08 00:20 | |
![]() | Frågan är vem som lever i en inskränkt värld som kan liknas vid en tennisboll??!! Vidga dina vyer och titta ut i välden BugBig. Du är inte ensam, det finns flera människor och alla har inte valt at leva precis som du! | |