Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 230 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-12-08 11:47 | |
![]() | Nobelpriset . Att hedra en person som har bidragit till krigsoffer är väl ganska stötande.. | |
| Annacondan | 2008-12-08 12:03 | |
![]() | Först nu ser jag hur rosa rosa kaninen är, jag har missuppfattat situationen förut. Stötande svenska seder? Vuxna som leker små grodorna måste stå på listan. Surströmmings/kräftkalas, grishuvud på julbord, snusiga munnar, för små badbyxor, tubsockor, strumpor i sandaler, snörpiga munnar, snålhet, avundsjuka, främlingsfientlighet, snapsvisor, dyrkan av jultomte (hu, hur kan man lära barnen sånt?). I början på nittiotalet trodde en afrikansk flykting att Leif Loket Olsson var statsminister och att tomten var guden. | |
| micro113 | 2008-12-08 12:07 | |
![]() | Pottränad På mig har den genen fallit bort helt genom åren. Jag brukar sitta i ett hörn och skämmas lite när andra plockar fram och gör i ordning, och sedan plockar av och diskar...... | |
| Minta | 2008-12-08 12:25 | |
![]() | De invandrare som klagade på att de svenskar de bjudit in inte oftast inte så. Men de ville väl göra allt i sin makt för att komma i kontakt med svenskar som lät sig bjudas och uppskattade den goda maten, men kanske inte vill ha vidare kontakt. För de som bjöd var det ohyfsat att göra så. De tyckte att de bjöd till men inte fick något tillbaka. | |
| Minta | 2008-12-08 13:01 | |
![]() | Skrev obegripligt, det ska stå i början: De invandrare som klagade på att svenskar inte bjöd tillbaka hade gjort den erfarenheten. Svenskar emellan är det ju inte en sed. Men tydligen har dessa svenskar tyckt att det gick bra med just dessa personer. Det är inte en SED, men mycket som vi tolkar som seder och bruk hos andra kulturer är inte det egentligen, men utgör ändå grund för klassificering av en kultur. | |
| mrperfect | 2008-12-08 13:10 | |
![]() | Eftersom jag hatar religioner så har jag medvetet lyckats glömma större delen av Den Blomstertid Nu Kommer. Tyvärr kommer jag ihåg den meningslösa melodin eftersom jag är musikalisk. | |