Spelrum
Giraffen5
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade6
Mobilspel
Pågående19 227

Forumkategorier

Användare Inlägg  
SylviaPlath - Ej medlem längre2008-12-09 03:44
Antal inlägg: 31064

Jag skrattar som en galning, jag också...

SylviaPlath - Ej medlem längre2008-12-09 03:51

Skrattar fortfarande (for the record), det räcker att jag ser luvan...

Nephelia - Ej medlem längre2008-12-09 03:57
Antal inlägg: 677

fast svårt att titta på _abc_s luva nu utan att le varje gång : )

Budalv - Ej medlem längre2008-12-09 03:58
Antal inlägg: 2199

Byt inte ut bilden bara _abc_, den är klockren juh.

_abc_2008-12-09 04:06
Antal inlägg: 2200

Ärligt talat hade jag inte resultatet av luvan i huvudet när jag började måla den som denne person:

www.youtube.com/watc...6A 4zIH-PsE

Men efter detta kanske tråden kan gå on topic igen, jag skrattar inte längre nu, 20 minuter senare. Hehe.

SylviaPlath - Ej medlem längre2008-12-09 04:11

Nephelia, då vet du hur jag har haft det sen jag såg luvan första gången...

SylviaPlath - Ej medlem längre2008-12-09 04:12

Ok, on topic, jag är också smal, hur löd frågan? :)

Nephelia - Ej medlem längre2008-12-09 04:20

japp.. öh frågan, jomen, jag vet iaf att jag både kan sänka och höja min metabolism, med vilje så att säga. Det är lättare att gå upp än att gå ner för min del, men vill jag gå ner så går det ganska lätt också. Men jag har inte bestämt mig för om jag egentligen trivs bäst med att vara spinkig eller med några extra kilon. Tycker att det är fint att vara lite kurvig också. Är jag off topic nu?

_abc_2008-12-09 04:20

Tråden har ju utvecklats lite efter inledningen. Så jag rekommenderar att du läser hela tråden sylvia. Det tar ju inte jättelång tid, om man håller sig borta ifrån att försöka tolka in sexuella anspelningar i allt som han med penismössan sagt i tråden.

SylviaPlath - Ej medlem längre2008-12-09 04:22

Ha ha! Du begär det omöjliga...

_abc_2008-12-09 04:24

nephelia: Mja... Du har ju uppenbarligen inte extremhög metabolism och det är det jag har mina frågor kring. Såna personer trodde jag på förhand inte kunde gå upp i vikt, hur mycket kalorier de än käkade i stort sett. Och om de ändå kan gå upp en hel del i vikt så tror jag på förhand att de har ett "max" nånstans där en annan person kan gå upp hur mycket som helst i vikt.

Båda mina polare som jag nämnt i tråden har båda gymmat stundvis, när de varit borta från gymmet en längre tid har i stort sett ALL muskeltillväxt försvunnit där andra "normala" människor behåller mer av "grundstyrkan" i såväl styrka som volym i musklerna.

SylviaPlath - Ej medlem längre2008-12-09 04:31

Nephelia, har du lust att skriva ett inlägg efter _abc_varje gång så jag slipper se...du vet vad?

Hrm, nog finns det såna människor och de har förmodligen störd ämnesomsättning som är hormonoellt betingad eller så, vet ej, är knappast läkare. Kanske variationer i tarmens funktion osv? Såna trevliga saker. Att deras kropp har lite av de som binder fett? (Jag bara freestylar, allt för att slippa tänka på mössan.) :)

Budalv - Ej medlem längre2008-12-09 04:35

sv.wikipedia.org/wik.../S omatyper

Här kan du flumma loss lite _abc_, fast du känner kanske redan till detta.

Nephelia - Ej medlem längre2008-12-09 04:36

okej dags för ny garvattack : ) bäst jag försöker lägga mig nu.. fast satt och funderade på om det var så att det där med egenhändigt skapade luvor kanske verkligen har ett samband med öhm en viss kroppsdel (i mäns egna fantasi eller i verkligheten), att det bakas in omedvetet eller medvetet i formen av luvan.. lite som att en del påstår att det finns samband mellan skostorlek och storlek av samma kroppsdel. Definitivt dags att sova nu tror jag : )

Nephelia - Ej medlem längre2008-12-09 04:37

förlåt att det var off topic igen.. godnatt!

_abc_2008-12-09 04:46

nephelia: Om jag tolkade dig rätt menar du att jag medvetet hade ett könsorgan i tanken när jag gjorde spetsen på mössan? Kan säga att om jag ville måla ett hus i paint i windows är jag så pass dålig att det nog mer skulle kunna se ut som ett kvinnobröst i någons ögon i slutändan, jag är så dålig att en penis mer hade liknat en banan i slutändan skulle jag vilja påstå. haha, men nog om det.

Budalv: Av de typerna enligt Sheldons teori är definitivt mina polare Ektomorfer. Med det sagt framgår det inte om Sheldon menar att de faktiskt inte kan tillgodose överoknsumtion av fett eller att de endast "gör av med mer" kalorier i allt de gör, sover, tränar, kollar på TV.
Men de stämmer in på punkterna, svårt att bygga muskler, lätt att förbränna fett (dvs de två har ju ALDRIG haft något underhudsfett, aldrig nånsin). Men visst, OM de hade varit det så skulle det såklart stämma, de skulle bli av med 5kg fett på magen på nolltid.

_abc_2008-12-09 04:49

Nöjer mig där jag med. Efter en natts sömn får jag se om det dykt upp något mer intressant kring detta och om sylvia lyckas hålla sina överanalyser i styr. god natt.

Budalv - Ej medlem längre2008-12-09 05:14

Jag rör mig inte i gymvärlden så jag vet absolut ingenting om att bygga biceps. I skogen återfinner man de flesta typer och där är det inte så mycket muskelmassa som bestämmer vem som är stark utan arbetsresultat + skryt i baracken. Det är lycka att få bli kallad "en senig liten jävel" och utnämnd till förste stamkvistare.

bitley - Ej medlem längre2008-12-09 06:49
Antal inlägg: 691

Jag har också ett par vänner som är sådär spinkiga som _abc_ beskriver sin kompis. Det är lätt förundrande att de haft samma kroppsbyggnad sedan 18 års ålder. Har dock inte sett deras s k julmössor. Kan de inte donera någon gen som kan syntetiseras i något labb sedan, som man får köpa i tablettform? ;)

ANDERStG2008-12-09 08:14
Antal inlägg: 7560

Jag är smal och brukar inte gå upp i vikt om jag äter mycket någon period. Misstänker också snabb metabolism eller att all näring inte ens upptas.

"Han skiter alltså ut kolhydrater i form av bröd"
Har han funderat på att sälja?

Visar sida: 1 2 3 4
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?