Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 36 |
Mobilspel
| Pågående | 19 718 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| malekhamoves | 2008-12-09 08:31 | |
![]() | Att jobba på McDonalds är min värsta mardröm... Annars är väl de flesta jobb som inte kräver högskoleutbildningen lika hemska i grund och botten, av de som går att ha här i Sverige iaf. | |
| Amiable | 2008-12-09 08:40 | |
![]() | städa bajjamajjor? | |
| malekhamoves | 2008-12-09 09:07 | |
![]() | Då får man väl iaf ha gummistövlar. Annat var det när jag städade äckliga toaletter på ett vandrarhem. | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-12-09 09:18 | |
![]() | När jag var sjukvårdsbiträde i praon, när jag var 15 år, fick jag riktig avsmak. Jag fick gå klädd i en "mus-kort" rock hela dagen för "de hade inga byxor att låna ut", "det ingick inte i kvinnornas klädsel". Att använda sina egna jeans en enda dag, det gick inte! Detta var verkligt bittra kvinnor! Då förstod jag den krassa verkligheten: de som inte trivs med sitt arbete, mobbar andra! Vad man än arbetar med, så är det viktigt att man finner det roliga och värdiga i jobbet! | |
| DinJävel | 2008-12-09 09:19 | |
![]() | Lapplisa, polis, väktare.. går stick i stäv med övertygelse och personlighet för mig. Eller, ja, att överhuvudtaget utföra ett myndighetsutövande som baseras på en världsbild eller ett regelverk som jag varken känner att jag passar in i eller tror på. Den rent sociala biten kanske jag skulle klara.. men resten. Nej tack! | |
| Minta | 2008-12-09 09:21 | |
![]() | Bödel, slaktare, asfaltsläggare, lapplisa. | |
| dr indianJAN - Ej medlem längre | 2008-12-09 09:22 | |
![]() | Basta hahahaha, fint att du googlar fram ord som du inte kan. En normal person hade skrivit nåt i stil med "Jobba på en ubåt" | |
| Minta | 2008-12-09 09:32 | |
![]() | Fotvårdsterapeut, flygvärdinna, farliga jobb som byggnadsarbetare, tjernobylröjare, asbestarbetare, gruvarbetare. Annars hade jag också ett jobb i 20-årsåldern i ett sjukhuskök som varade i två dagar. | |
| Satyra | 2008-12-09 10:19 | |
![]() | Tycker att alla som jobbar med yngre barn är beundransvärda - har gjort det under två veckor som 17-åring och det var det tråkigaste och mest enerverande jag upplevt i hela mitt liv. Nja, överdrev kanske en smula, men inte mycket. ;) Fotvård skulle jag heller inte vilja ägna mig åt - fötter är inte min favoritkroppsdel om man säger så. (Andras alltså. Mina egna står jag ut med och även babyfötter. ) | |
| cibo13 - Ej medlem längre | 2008-12-09 11:17 | |
![]() | jag är hellre tandläkare än JOBBA PÅ SLAKTERI där har ni nummer ett | |
| cibo13 - Ej medlem längre | 2008-12-09 11:20 | |
![]() | alfamarie: du slog huvet på spiken, citat: Då förstod jag den krassa verkligheten: de som inte trivs med sitt arbete, mobbar andra! Vad man än arbetar med, så är det viktigt att man finner det roliga och värdiga i jobbet! | |
| cibo13 - Ej medlem längre | 2008-12-09 11:21 | |
![]() | och bödel? vart ringer man på 2000talet om man behöver en sån? eniro? närmaste bödel tack? nej jag tror det är slaktaren som är dagens bödel | |
| mrperfect | 2008-12-09 12:06 | |
![]() | Parkeringsvakt, undersköterska, mentalvårdare ( finns sådana nuförtiden? ), statsminister, programmerare | |
| alexon | 2008-12-09 12:43 | |
![]() | högstadielärare i en fattig förort. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-12-09 12:48 | |
![]() | Eller ännu värre, högstadielärarare i Djursholm. Tänk 25 brats som tror att du är deras egendom. | |
| Prytte | 2008-12-09 12:56 | |
![]() | Det var ett jobb i Falun som vann en omröstning om värsta jobbet förut. "Tyvärr" finns inte den tjänsten kvar... Iaf så var det tjänsten som gick gick ut på att göra rent fettankarna på Melkers. Var en kille som gick omkring och vadade i härsket fett och rengjorde tanken med nån form av högtryckstvätt. Han fick inte komma hem på en vecka efter utfört jobb eftersom han stank så hemskt :P | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-12-09 13:00 | |
![]() | För er som sällan är Dalarna, Melkers är en charkfabrik. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-12-09 13:00 | |
![]() | I Dalarna så klart. | |
| mackz_ | 2008-12-09 13:09 | |
![]() | urolog... gillar inte lukten av ostbåge om fingrarna | |
| mrperfect | 2008-12-09 14:26 | |
![]() | det var djupt.... Jag var högstadielärare i tre dagar....det fanns två grupper, nä tre förresten: 1: elever som bara ville slappa och försvann från lektionen 2: elever som faktiskt var kvar och ville lära sig något 3: den idiot till lärare som hade hittat på att jag skulle dela ut papper till eleverna som de lika gärna hade kunna göra hemma | |