Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 58 |
Mobilspel
| Pågående | 19 373 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ekliptikan - Ej medlem längre | 2008-12-15 00:22 | |
![]() | omg... min hemliga rustningsfetisch... avslöjad... | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-15 00:23 | |
![]() | Busted med handen i mjödtunnan. | |
| MatsJoel | 2008-12-15 00:49 | |
![]() | Skiva: Josh Rouse - 1972 (Hänger naturligtvis på dagsformen, Chet Baker Sings ligger väldigt nära till hands också, men det skulle nog bli för deppigt på lång sikt.) Dvd: Idealet vore att bränna ut mina favoritavsnitt av House. (Skivan borde ju också bli en blandskiva istället för ett album egentligen.) Bok: Någon av Ursula LeGuins sci-fi-novellsamlingar. | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2008-12-15 03:35 | |
![]() | CD: An american prayer - Morrison/Doors DVD: Six feet under box Bok: Odessa - F.Forsythe | |
| patboone | 2008-12-15 03:57 | |
![]() | Skiva: Dylan - Blonde on blonde eller Townes van Zandt boxen... eller kanske Lyle Lovetts Step inside this house... om inte After the goldrush med Old Neil eller...Mothers We're only in it for the money...eller Jackson Browne - Late for the sky...eller Joni Mitchells Blue...eller varför inte Keth Jarrett - Belonging...eller... Film: Cykeltjuven (Vittorio de Sica) kanske...eller Vi som älskade varann så mycket (Ettore Scola) om nu inte Zigenarnas tid (Emir Kusturica)...varför inte bröderna Marx Duck soup (Leo McCarey)... eller... Bok: Om hjältar och gravar av Ernesto Sabato eller kanske Abaddon från samma källa annars... är ju Idioten av Dostojevskij het...liksom Under vulkanen av Malcolm Lowry så klart...eller kanske hela min Ross MacDonald samling...äsch...decision s, decisions...Jag stannar hemma. | |
| bäcker - Ej medlem längre | 2008-12-15 06:26 | |
![]() | CD: The Cranberries - Stars DVD: Ett världsvitt brödraskap Bok: Nya världens översättning av Den Heliga Skrift | |
| Tedacious | 2008-12-15 07:00 | |
![]() | CD: The Clash - London Calling DVD: V for Vendetta Bok: Naomi Klein - Chockdoktrinen | |
| _abc_ | 2008-12-15 07:43 | |
![]() | Bränner en mp3-skiva som jag fyller med diverse skitmusik. FIlm, Castaway så jag förstår när jag börjar bli sinnessjuk. Bok, något i stil med "Allt du behöver veta om guano". | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-12-15 12:19 | |
![]() | förstår inte riktigt Mulholland Drive-irritationen. det enda som är roligare än symbolism är symbolism som man inte riktigt förstår sig på. | |
| eric1971 | 2008-12-15 12:38 | |
![]() | CD: Metallica Black Album DVD: Flykten Från Alcatraz Bok: Papillon | |
| ViktorWig | 2008-12-15 12:40 | |
![]() | CD: The best of U2 DVD: De våras för rymden Bok: Någon med mycket papper i typ bibeln. Kan vara användbart när man gjort nr 2. | |
| Margana | 2008-12-15 14:42 | |
![]() | CD: Queensrÿche - Operation Mindcrime DVD-box: Fawlty Towers Bok: Robinson Crusoe | |
| Maybach | 2008-12-15 15:47 | |
![]() | CD: Deep Purple - Machine Head DVD: Någon Seinfeld-säsong Bok: Sagan om ringen-trilogin kanske | |
| Ydh | 2008-12-15 15:52 | |
![]() | CD: Mamma Mia! (Soundtracket till filmen, ni vet) DVD: Vänner, någon av säsongerna Bok: En dagbok | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-15 15:54 | |
![]() | Vågar inte skriva min lista, fasiken vad mycket "åh bra film" eller "usch överskattad" kritik här var. | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-12-15 15:54 | |
![]() | Jag är inne på samma spår som abc. Jag hade bränt en skiva med så mycket hårdkomprimerad musik det går och en dvd full med lågupplösta filmer. Boken hade varit svårare. Kanske 'A short history of nearly everything' då den är kul. | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-12-15 16:00 | |
![]() | Håller med trash där. Det är inte många trådar som inte idiotförklarar folk, deras smak eller val. I 'vilken typ är du?' -tråden var det ju knappt en person som vågade skriva ngt om sig själv på riktigt som var positivt. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-15 16:00 | |
![]() | Det är fusk att säga bränd skiva. Rött kort. | |
| Ruhrområdet | 2008-12-15 16:01 | |
![]() | CD: And Justice for All - Metallica DVD: Dogville - Lars von Trier Bok: Stig Larsson - Autisterna (inte att förväxlas med kioskförfattaren Stieg Larsson) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-15 16:06 | |
![]() | Dogville är grym, du får speltid. | |