Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 19 972 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| skogstorparn | 2008-12-18 00:10 | |
![]() | jag knulla kompisens tjej i hans (nyinköpta dessutom) bil.. fy på mej.. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-18 00:11 | |
![]() | Är du inte oskuld? Grattis, ja en gång för alla kan det visst bli. | |
| mackz_ | 2008-12-18 00:16 | |
![]() | känns som att det här är min tråd jag spydde i mitt nattduksbord en gång det får jag fortfarande höra om på familjemiddagar =/ | |
| skogstorparn | 2008-12-18 00:19 | |
![]() | trash,du borde pröva det nån gång om du får tillfälle,det är ganska skönt!! | |
| Jumanjia | 2008-12-18 00:20 | |
![]() | Mackz_ Mina syskon och mamma och kusiner berättar fortfarande om den gången då vi lekte mörka rummet (obs jag var betydligt mycket yngre då) och jag skulle vara lite rolig och fisa.. Tyvärr blev det mer än så i byxan.. Det är nått min familj ALLTID måste berätta för folk,. | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2008-12-18 00:21 | |
![]() | För många år sedan när jag arbetade inom kriminalvården, så skulle jag bevaka den tusenfemtielfte rättegången i ordningen rakt upp och ned på en hård stol i salen. Det var segt, och åklagaren redovisade utförligt en 3 mil lång telefonlista med monoton röst på Halmstadsdialekt. Rättegången hade kört på utan paus i över 4 timmar. Plötsligt försvann tid och rum för mig...Jag hade somnat! Antagligen sov jag kanske i 10 sekunder bara - men när jag vaknar rycker mitt ben till och träffar ett element som sitter lite löst. Det låter fruktansvärt högt och den hamnar på trekvart och liksom fortsätter vibrera i 30 sekunder efteråt. Ordföranden spänner blicken i mig och de måste stänga av bandspelaren och be vittnet vänta med sin redogörelse. Jag får en sträng och mycket pinsam reprimand (vilket jag helt klart var värd) och åhörarna fnissar så länge att bandet återigen måste stoppas. Jag blir fortfarande påmind om händelsen, så fort tillfälle ges. De efterföljande tusenfemtielva rättegångarna var jag däremot den absolut mest alerta av vakter som står att finna! Kanske inte låter så jättepinsamt - men det var faktiskt lite jobbigt just då! | |
| tokismorsan | 2008-12-18 00:35 | |
![]() | Ja när jag var på Biltema i Botkyrka en eftermiddag så springer jag och min polare runt o letar upp det vi skall ha, har ganska bråttom eftersom vi ska hem o fixa oss för kvällens utgång som vi sålänge sett fram emot. När vi kommer fram till kassan så ligger det massa olika sorters wounderbaum (stavning)? Jag roffar åt mig 2 st och håller dom under armarna samtidigt som jag med ett brett leende på läpparna högt o tydligt vrålar till min kompis som står flera meter bort att "Hörru vi behöver inte ha så bråttom hem, jag kör en turkdusch" Min kompis blir stel som en pinne i ca 5 sekunder innan hon brister ut i garv, det blev aldeles tyst o jag tittar mig runt omkring, allt har stannat upp.. Jag inser mitt misstag, lägger skammset tillbaka dessa wounderbaum och går sakta mot kassan för att betala mina varor, tjejjen i kassan ser argt på mig och jag skämms, vill bara sjunka genom jorden.. Kan ju tillägga att jag har inte satt min fot där sen dess.. NOTIS: För er som inte vet så är Botkyrka en invandrartät kommun, och just på biltema är det mycket invandrare som både jobbar och handlar. | |
| mackz_ | 2008-12-18 00:36 | |
![]() | en dag efter jobbet när det var fullt på bussen fick jag ta plats i gången.. men iom att jag var helt slut efter en varm dag satte jag mig ner och lyckades somna...iförd mjukisbrallor vaknade jag strax innan min hållplats, när jag reste mig upp märkte jag att blodet börjat cirkulera på ett olämpligt ställe... | |
| tokismorsan | 2008-12-18 00:37 | |
![]() | mackz_ drömde du nå härligt eller var du bara kissnödig;-) Asg | |
| mackz_ | 2008-12-18 00:39 | |
![]() | jag skyller på bussens vibrerande golv :P | |
| tokismorsan | 2008-12-18 00:40 | |
![]() | Hahahaha.. hade jag kanske gått på om du sagt att du suttit på golvet.. Men nu har du redan försagt dig=P | |
| mackz_ | 2008-12-18 00:41 | |
![]() | men det var ju det jag gjorde!! på golvet i gången | |
| tokismorsan | 2008-12-18 00:43 | |
![]() | asg ber om ursäkt.. skyller på tröttheten.. jag är inte trög.. har bara otur när jag tänker=P | |
| Jumanjia | 2008-12-18 00:44 | |
![]() | tokismorsan,,,, du kan inte ksylla på trötthet,, du e alltid trög hehehehe :-P | |
| tokismorsan | 2008-12-18 00:49 | |
![]() | Haha jumanjia.. " Braaaaaak... Pausa pausa" Sen ser man nån som går väldigt bredbent till toan. "Säg till mamma att jag har ..... på mig" ASG | |
| tokismorsan | 2008-12-18 00:53 | |
![]() | Jumanjia.. KOmmer du ihåg den gången när morsan kom hem från jobbet o du satt o tjura, du var helt förstörd. Morsan trodde att nån dött.. O när morsan frågar vad som hänt så pressar du fram svaret "jo jag var så glad när jag skulle gå hem från bussen, det är ju lov och massor av snö. Jag var så glad så jag skulle hoppa i snön i diket, och nu har jag bara EN STÖVEL. Du gråter så tårarna sprutar. Morsan fick bita sig i läppen för att inte skratta rakt ut.. ASG | |
| mackz_ | 2008-12-18 01:00 | |
![]() | vad tyst det blev från jumanjia nu :P | |
| tokismorsan | 2008-12-18 01:06 | |
![]() | haha mhm.. hon sitter o tänker så det knakar.. hur hon skall kunna hämnas på sin kära syster=P | |
| tokismorsan | 2008-12-18 01:10 | |
![]() | gonatt allesammans.. nu ska jag sova.. om jag får nån sömn vill säga.. ´med sjuka barn i hemmet så är risken ganska minimal.. Natt natt | |
| mackz_ | 2008-12-18 01:11 | |
![]() | prova öronproppar ;) natti | |