Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 18 663 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| numsan | 2010-12-19 12:01 | |
![]() | Det gjorde de väl säkerligen. De garanterar ju inte att all musik hinner spelas, men de brukar ta flera dagar vid senare tillfällen för att spela de önskningar som inte hanns med.. | |
| KLuBBeR - Ej medlem längre | 2010-12-19 12:09 | |
![]() | Bra skit - musikhjälpen. Totally - jätteOT - hur var konserten igår, nums? | |
| numsan | 2010-12-19 12:19 | |
![]() | Själva konserten var heeelt fantastisk! Jag hade dock en väldigt lugn kväll igår av olika anledningar, och det är ju alltid väldigt speciellt att vara nykter på ett ställe där i princip alla andra är kalasfulla. :) Och heeelt OT var det inte, Robyn spelade ju på Musikhjälpen igår.. :D | |
| KLuBBeR - Ej medlem längre | 2010-12-19 12:27 | |
![]() | Nej, jag såg hennes framträdande på musikhjälpen. :) Att vara nykter i fulla människors sällskap kan vara riktigt vidrigt, helt klart. | |
| numsan | 2010-12-19 12:31 | |
![]() | Ja det är ju det. Jag var förövrigt sjukt peppad på att gå ner till gustav igår och dansa midnattstryckaren sista natten.. Var dock svårt att få folk att följa med när de helst ville festa vidare.. :) | |
| KLuBBeR - Ej medlem längre | 2010-12-19 12:36 | |
![]() | Misstänker att du jobbade med någonting i anslutning till konserten? Shot-race > midnattstryckare, alltså? Fyllon - jag säger då det. :P | |
| numsan | 2010-12-19 12:42 | |
![]() | Det kan man misstänka.. :) Men visst är det obegripligt att man INTE skulle vilja dansa tryckare på tolvslaget till livemusik, utomhus i ett snöklätt malmö? | |
| KLuBBeR - Ej medlem längre | 2010-12-19 12:54 | |
![]() | Ja. :) | |
| Night Monkey - Ej medlem längre | 2010-12-19 18:59 | |
![]() | Inte direkt bra musik ändå har man inget annat att kika på på nätterna. | |
| Peddape | 2010-12-19 19:01 | |
![]() | Tycker musiken har hållt riktigt hög klass veckan igenom. Blir så mycket roligare variation på låtarna när det är önskemusik. Lätt det bästa som går att lyssna på på svensk radio. | |
| numsan | 2010-12-19 20:35 | |
![]() | Jag tycker också att musiken hållt förvånansvärt hög klass i år faktiskt.. Och oj vad fint det var att se dem komma ut ur buren med checken på över tolv miljoner! | |