Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 62 |
Mobilspel
| Pågående | 18 757 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-01-25 18:20 | |
![]() | hihi:) | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-01-25 18:31 | |
![]() | Jag blekte tänderna hos tandläkaren för fyra år sedan, gjorde sjukt ont men tänderna är fortfarande vita och framförallt blanka - inget fastnar =) | |
| pichipichi - Ej medlem längre | 2011-01-25 18:39 | |
![]() | Just. Glömde. Röker givetvis inte heller. Och Delicious, m.å.s.t.e du göra dig till? Ingen blir vegan, icke socker-ätare mm för.att.få.vita.tänder, men den kosthållningen brukar ge den trevliga bieffekten. Och jag kan inte se något fåfängt i att sköta om sin hälsa, men tandblekning däremot...nånstans där går nog gränsen. - Finns iochförsig även värre saker att bleka, men det är en annan diskussion det. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-01-25 19:23 | |
![]() | Du skrev "Tips"... pichipichi. Jag äter inte så mycket socker, men dricker kaffe varje dag för att jag tycker det är gott och det får mig att vakna. Finns en möjlighet att bleka tänderna kommer jag ta den. | |
| Daggdroppe | 2011-01-25 19:29 | |
![]() | Jag har naturligt vackra gråa tänder.. <3 | |
| pichipichi - Ej medlem längre | 2011-01-25 19:35 | |
![]() | Ok, ok Delicious, du har rätt, inlägget kan säkert tolkas på det viset. Mitt fel (sablans utlänning som inte kan uttrycka sig på ett begripligt sätt, va). Och för övrigt så gör alla naturligtvis precis som dom vill. | |
| Skugga | 2011-01-25 19:41 | |
![]() | Veganleverne är alls icke någon garanti för kritvita tänder. Precis som hudton och hårfärg så föds man med en viss ton på tänderna, men denna ton kan givetvis gulna eller missfärgas av rökning, kaffedrickning, ålder mm. | |
| MakeIllusion - Ej medlem längre | 2011-01-25 19:42 | |
![]() | Detta är ju en tråd där frågan var om att dela erfarenhet om att just bleka tänderna....inte massa annat oviktigt i frågan. En del bara måste ha åsikter ÖVERALLT.... | |
| pichipichi - Ej medlem längre | 2011-01-25 19:48 | |
![]() | 2011-01-25 19:42 *skrattar gott* :) | |
| eeistan | 2011-01-25 19:58 | |
![]() | säkert lika osäkert på lång sikt som att laserslipa ögonen... vem minns inte skandalrapporterna angående dom första bröstoperationerna;/) | |
| eeistan | 2011-01-25 20:00 | |
![]() | men den som lever får se...hehe | |
| Daggdroppe | 2011-01-25 20:20 | |
![]() | jag ska slipa av fotknölarna så jag kan ha världens slimmaste skor på mig. Och så ska jag operera knäna så dom blir aslånga. Men tänderna gör jag inget åt.. dom är mina diamanter..kanske inte finns nåra grå diamanter men. You get the picture. | |
| kalix71 | 2011-01-25 21:14 | |
![]() | Har blekt nyligen för första gången. Frågade tandläkaren och med gjutning av skena och allt skulle det landa på nånstans mellan 4-5000:-. Inte en chans att jag har råd. Slutade snusa vid nyår och belönade mig själv med en billigare tandblekning som bekanta tipsat om. Har kört fyra dagar utan problem. Drog på för mycket den femte dan och blev lite irriterad i tandköttet bara. Tänderna har blivit betydligt vitare och inga ilningar. Länk om man nu får länka www.simplesmile.se/ | |
| _petrahg_ | 2011-01-25 21:20 | |
![]() | Jag har blekt mina tänder ett flertal gånger och det är först gången det är dyrt när tänderna gjuts av och de gör silikonskenorna man har blekmedlet i 2500 kr betalade jag för det sen kostar en ask med blekmedel för 8 blekningar ca 250 kr (sthlm priser) Det obehag jag haft är att jag haft ilningar i tänderna de första 2 dgr efter blekomgången. Och jag är nöjd med resultatet och jag har INTE fått mer karies efter att jag började bleka för 5 år sen så jag säger bara lycka till :) | |