Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 357 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Jumanjia | 2008-12-23 03:01 | |
![]() | Bitte: Jag har INTE skrivit någonstans om vem jag spelat mot.. och inte heller hintat... Jag brukar kolla info rutan på folk som jag spelar mot under spelets gång, och då kan man få en hint om hur den spelar,, jag tycker det är konstigt om man spelar mot någon som kanske har spelat ca100-200 matcher och ca 50-80 av dom är avbrutna,, men som sagt,, inte någonstans i min text(er) har jag gett några som helst namn på folk som jag spelat mot,... Sen håller jag med Anderstg att om folk vill kolla på min statestik och se vilka jag spelat mot,, varsågod. har några matcher på nacken och om det finns någon sär ute som orkar kolla igenom det.....borde skaffa sig ett liv. :-) | |
| Jumanjia | 2008-12-23 03:02 | |
![]() | där, inte sär *s* | |
| Jumanjia | 2008-12-23 03:04 | |
![]() | Tänk vad kul det vore om man tog bort rankingen i betapet,. jo jag vet att man kan välja bort det, men nu skriver jag "tänk om" man tog bort den helt och hållet.. Någon mer än mig som tror att det skulle bli färre avbrytna matcher? och mindre "nya" spelare.. kanske folk håller sig till ett nick istället för tre olika.. hehe bara en tanke :-D | |
| TopBanana | 2008-12-23 08:00 | |
![]() | Dessutom vet man ju inte alltid om personen i fråga avbrytit, eller om internet kopplingen gått ner (som i mitt fall) - insåg precis att just nu med hemskt internet pga medelhavskabeln bör jag inte spela alls :/ | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-12-23 09:01 | |
![]() | Jag älskar när folk ger upp mot mej. Ser min rating höjas och mår bra av det eftersom jag är tävlingsmänniska:-) | |
| MonkeyPonkey | 2008-12-23 09:19 | |
![]() | Alltså jag förstår inte problemet. Har spelat i typ två år och jag har varit med om kanske en, max två gånger då folk avbrutit matchen... Men kanske detta sker oftare om man spelar med personer med låg ranking? | |
| Jumanjia | 2008-12-23 17:26 | |
![]() | MonkeyPonkey Grattis om du inte varit med om det så ofta,, mig har det hänt alldeles för ofta... tyvärr | |