Spelrum
| Giraffen | 50 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 64 |
Mobilspel
| Pågående | 19 637 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-29 16:54 | |
![]() | Basta: Bitte kan du inte scanna in dina kvitton oxå :D | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-12-29 16:56 | |
![]() | Varför roa sig nu när man kan ha så otroligt skoj på hemmet? | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-12-29 16:56 | |
![]() | hittar jag en hunk så blir det....jordgubbar på magen och lite ananas..en hummer kan väl ligga där också...resten är billigt inbillar jag mig...ska vara cavan som kostar en hundring då förstås.... | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-12-29 16:57 | |
![]() | Det är väl klart det inte handlar om priset. Fattar inte varför det diskuteras öht?! Jag väljer ju inte mat efter hur dyrt det är, bara löjligt om nån får för sig det! Jag väljer nån mat som jag inte äter 364 dagar om året för övrigt. Och som jag gillar givetvis. Och då råkade det bli hummer och oxfile. Men jag kan ljuga ihop att vi ska ha fiskbullar till varmrätt och en rostad smörgås till förrätt om det känns bättre för folk. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-29 16:58 | |
![]() | oj då, ömtåligt ämne... | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-12-29 16:59 | |
![]() | Det är inte ömtåligt på något sätt. Men förjävla sorgligt när vissa väljer att missförstå precis allt man säger!! | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-12-29 17:00 | |
![]() | Tydligen för en del bönder som sitter och käkar rå falukorv i sina slitna skinnsoffor under sina fula takfläktar. | |
| Maja G | 2008-12-29 17:00 | |
![]() | Lugna ner dig, lugna ner dig...Kissed! Det var inte något påhopp på dig alls..Det är bara det att jag är lite kräsen då det gäller mat och då jag/vi är bortbjudna så undrar folk varför jag petar i maten ( jag äter det iaf, men inte med god aptit sas) och så säger som: Åh, det som är så lyxigt och dyrt, det måste du väl tycka om? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-29 17:01 | |
![]() | Där har vi ett ämne värt att diskutera, varför min lokala Ica vägrar ta in god korv. | |
| allida | 2008-12-29 17:02 | |
![]() | Vi ska vara hos våra söner i år, totalt blir vi sex personer vid bordet. Förrätt: västerbottenpaj med tillbehör Huvudrätt: kyckling a là kristian, klyftpotatis, sallad Efterrätt: chokladpannacotta med passionsfrukt o jordgubbar kaffe o kaka och vid tolvslaget rosa champagne/cider, tunnbrödssnittar Dryck: olika beroende på vad som gillas, typ vin/vatten/öl/läsk/nubbe | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-12-29 17:02 | |
![]() | Atagligen för att god korv är lite dyrare. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-12-29 17:02 | |
![]() | Att det ska vara så svårt att låta bli att tolka in en massa konstigheter i allting.... | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-12-29 17:02 | |
![]() | Jag tog inte ditt inlägg som påhopp gräddnos. Det var andra som jag syfta på. Förstod precis hur du menade och det håller jag med om:-)) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-29 17:03 | |
![]() | Doh basta :P | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-29 17:03 | |
![]() | Jag kan inte låta bli att le över att prisdiskussion inte får förekomma. | |
| ballentines | 2008-12-29 17:04 | |
![]() | Förrätt:räkcoctail med avocado i. Varmrätt:Helstekt ryggbiff med gräddstuvade kantareller,klyftpotatis och haricots verts Dessert:vaniljpannacotta med hallon Till detta avnjuts ett gott vitt vin till förrätten,varmrätten kräver ett fylligt rödvin,och till desserten blir det en kyld calvados,eller ett glas skumpa som damerna föredrar.... Gott Nytt År på er alla! | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-12-29 17:05 | |
![]() | ballentines: Låter gott, men varför kyla calvan? | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-12-29 17:07 | |
![]() | Trash! Prisdiskussion får gärna förekomma om någon har behov av det. Nu var det ju inte det som var kärnan i denna tråd, utan vad man ska äta! Men din första tolkning va jävligt låg!! Trash-Tänkte skriva ut vad vi skall ha men inser att det handlar inte om nyårsmaten utan tävling i hur dyr den blir. Lycka till vinnaren när du spyr upp din oxfilé | |
| ballentines | 2008-12-29 17:07 | |
![]() | Jag tyckte också att det lät mysko i början,typ att smaken skulle bli mindre,men jag gick bet.Testa! | |
| -Lala-la | 2008-12-29 17:07 | |
![]() | hemma med ungarna den här nyår, så vi kör något enkelt som alla gillar. skala räkor, krabbklor, friterade bläckfiskringar och vitlöksbröd. köper oftast raketer för en 2-hundring, det får räcka. | |