Spelrum
Giraffen | 14 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 8 |
Inloggade | 22 |
Mobilspel
Pågående | 19 707 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
kaparen - Ej medlem längre | 2008-12-30 00:41 | |
![]() | Komma här o skryta om att man vunnit en massa pengar.... | |
trashone - Ej medlem längre | 2008-12-30 00:41 | |
![]() | ;) | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-12-30 00:44 | |
![]() | Du skall inte tro att du är något. Du skall inte tro att du är lika god som vi. Du skall inte tro att du är klokare än vi. Du skall inte inbilla dig att du är bättre än vi. Du skall inte tro att du vet mer än vi. Du skall inte tro att du är förmer än vi. Du skall inte tro att du duger till något. Du skall inte skratta åt oss. Du skall inte tro att någon bryr sig om dig. Du skall inte tro att du kan lära oss något. ;) | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-12-30 00:45 | |
![]() | lite jantelag bara så där i all ödmjukhet ;) | |
Linn79 - Ej medlem längre | 2008-12-30 00:45 | |
![]() | Inte alla har påverkats: häromdagen var jag lite ödmjukt och erkände att mina kunskaper r begränsade till "lite om mycket", varpå en killkompis helt lugnt kontrar med "jaha, trist. Jag kan väldigt mycket om det mest, skulle jag kunna påstå." :) | |
mrperfect | 2008-12-30 00:53 | |
![]() | Sov lilla perfect...osv ZZZZZZZZZZZZZZ | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-12-30 00:57 | |
![]() | nejmen mister´ska du sova nu? | |
mrperfect | 2008-12-30 00:57 | |
![]() | jepp | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-12-30 00:59 | |
![]() | hmmmm...synd:( | |
vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-12-30 00:59 | |
![]() | isf. sov så gott | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-12-30 01:03 | |
![]() | *Saknar Nemi* Men oj, vad fina sånger ni kan :D I alla fall de första ni skrev. | |
Lill-IT | 2008-12-30 01:04 | |
![]() | Sov sött MrP:-) | |
Lill-IT | 2008-12-30 01:49 | |
![]() | Läggdags för mig också tror jag... Viktigt möte imorgon klockan nio så jag fick liksom panik när jag nu såg hur mycket klockan var... Gonatt alla.-) | |
micro113 | 2008-12-30 09:52 | |
![]() | Kapitalet höjer hyrorna och staten bostadsbidragen så kan man fiffla en smula med den järnhårda lönelagen och till och med betala mindre i lön än priset för mat och för hyra för staten skjuter så gärna till om levnadsomkostnaderna blivit allt för dyra. Sida vid sida, tillsammans hjälps dom åt staten och kapitalet, dom sitter i samma båt fast det är inte dom som ror, ror så svetten lackar och piskan som kittlar, kittlar inte heller deras feta nackar. Skolans uppgift är som sig bör att skola arbetskraften om kvastarna skall sopa bra får man inte slarva med skaften spärrar och kvoter och testprogram är ett system för att sålla agnarna från vetet och för var o en till hans rätta fålla. Sida vid sida, tillsammans stryker de fram staten och kapitalet, två vargar fromma som lamm fast det ät inte dom som ror, ror så att svetten lackar och piskan som kittlar, kittlar inte heller deras feta nackar. Sida vid sida... Tempot höjs vid maskinerna, här drillar man eliten produktionen har inte plats för den som blivit illa sliten men för att ingen skall tro att det är något fel med de tunga ackorden betraktas han som ett sjukdomsfall och behandlas av den barmhartiga arbetsvården. Sida vid sida... | |
kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-30 09:58 | |
![]() | God morgon tråd nummer 3! och alla ni andra galningar . . . . :-) | |
Maja G | 2008-12-30 10:00 | |
![]() | gomorron, gomorron.. Är det ett sossemöte på gång här eller vad är det frågan om?? | |
micro113 | 2008-12-30 10:08 | |
![]() | I mitt hus där jag bor känner ingen varann. I mitt hus där jag bor ere tyst som i graven. I mitt hus där jag bor, i mitt hus där jag dog. I mitt mitt mitt mitt mitt hus där jag har fått nog. I mitt hus där jag bor är alla dörrar låsta. I mitt hus där jag bor hinner liken ruttna. I mitt hus där jag bor är dödens kontor. I mitt mitt mitt mitt mitt hus där har jag fått nog. Mamma, pappa, varför är det så kallt? Mamma, pappa, var e allt? Mamma, pappa, mamma pappa barn. Mamma, pappa, mamma pappa barn. I mitt hus där jag bor vågar ingen gå ut. I mitt hus där jag bor har livet tagit slut. Ja huset där jag bor gör ingen glad. I mitt hus där jag bor, där jag har fått nog. Mamma, pappa, varförär det så kallt? Mamma, pappa, var e mina malt? Mamma, pappa, mamma pappa barn I mitt hus där jag bor känner ingen varann. I mitt hus där jag bor väntar frun på sin man. I mitt hus där jag bor, i mitt hus där jag dog. I mitt mitt mitt mitt mitt hus har jag fått nog. | |
Maja G | 2008-12-30 10:21 | |
![]() | Det här var inte fjantigt, det var mycket allvarligt :( | |
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-12-30 10:42 | |
![]() | Välkommen i tråden, micro också, man blir både lyrisk och rörd. | |
kaparen - Ej medlem längre | 2008-12-30 10:51 | |
![]() | Gomorron: Internationalen är inte alls en sosse-sång - "Båd´ stat och lagar oss förtrycka, vi under skatter digna ner " - från början, utan skriven som en allmän protestsång mot allehanda skevheter i samhället. Att den s k arbetarrörelsen sen klippt bort ett par verser och gjort den till sin är en annan femma.... | |